Kutsutko itseäsi kissan tai koiran äidiksi tai jollakin vastaalla?
Olen usein kuullut ihmisten väittävän koiralle olevansa tämän "iskä" tai "äiti" ja ihmetellyt miten sekaisin he ovat päästään. Liittyykö tuo tapa johonkin fetissiin? Vaikea kuvitella naisen pullauttavan koiranpentua sisältään kuitenkin.
Kommentit (80)
Jep, hassua että ihminen olisi eläimen vanhempi, isä tai äiti. Ihmiset ei ole eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat ilmiötä jossa nämä jopa puhuvat eläimelle vauvakieltä ja lässyttävät? 😂 Nehän on ihan sekopäitä .
Oletko kateellinen?
Puhun. Olen mielelläni sekopää, jos tuo on tapa, jolla se ilmenee. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että sekopää tarkoittaa ihan jotain muuta.
Mie oon kahen katin isäntä. Vaaveiksi välillä saatan lässyttää kun ovat sylityksen tarpeessa. Tai turrimussukaksi kun toinen pakenee syliin sisaruksensa kiusaamista. 😹
Kotieläimien isukit ja äitylit on outoja. Minä en ole yhtään.
M30
Vierailija kirjoitti:
Jep, hassua että ihminen olisi eläimen vanhempi, isä tai äiti. Ihmiset ei ole eläimiä.
Darwin oli eri mieltä kanssasi.
Joo, mullekin oma äiti tuota yritti. Sanoi koiralleni minua äidiksi. Ilmoitin heti, että en ole koiran äiti.
Tutun perheessä koirat ovat ainoan lapsen sisaruksia, kutsutaan veljiksi. En ymmärrä.
Mistä sitä ihmisten geeniperimästä tietää jos vaikka olisikin koiran emä.
Paljon parempi kuin eläinten rääkkääjät. Rääkkääjät niitä sekopäitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mullekin oma äiti tuota yritti. Sanoi koiralleni minua äidiksi. Ilmoitin heti, että en ole koiran äiti.
Tutun perheessä koirat ovat ainoan lapsen sisaruksia, kutsutaan veljiksi. En ymmärrä.
Olet sairas päästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Sikalan omistaja on monen sian äitisika🤣
Hihhih 🤭
Äiskä on ihan yleisnimitys eikä tarkoita, että olisin kissojen äiti. Omistaja ja huoltaja kylläkin ja olisi typerää sanoa kissalle, että tule huoltajan luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Darwin oli eri mieltä kanssasi.
Älä nyt sotke omaa sukuasi tähän 🙊
Tietysti olen äiti, myös koiralle, koska olen perheen äiti ja koirakin on perhettä.
On se kummallista, että tämäkin voi joitakin kareneita nyppiä.
Joo. Mun mies puhuu itsestään kissojen iskänä, minä olen äiti. Ei meillä nyt lässytetä kissoille, leperrellään kyllä ja musta on vaan hauskaa, kun mies kuuluu puhuvan kissoille jotain tyyliin "noniin äiti on keittiössä,.menkääs kysyy onko sillä antaa teille ruokaa".
Ei haittaa olla joidenkin tiukkisten mielestä hullu :))
Vierailija kirjoitti:
Puhun. Olen mielelläni sekopää, jos tuo on tapa, jolla se ilmenee. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että sekopää tarkoittaa ihan jotain muuta.
Normaalia on nykyään eläimen huono kohtelu. Ystävällinen ei saisi olla, on heti sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikalan omistaja on monen sian äitisika🤣
Hihhih 🤭
Ja äidin erottaa siitä, että se on ainoa jolla on lippalakki päässä. 👍
Tarkoitat ilmiötä jossa nämä jopa puhuvat eläimelle vauvakieltä ja lässyttävät? 😂 Nehän on ihan sekopäitä .