Kutsutko itseäsi kissan tai koiran äidiksi tai jollakin vastaalla?
Olen usein kuullut ihmisten väittävän koiralle olevansa tämän "iskä" tai "äiti" ja ihmetellyt miten sekaisin he ovat päästään. Liittyykö tuo tapa johonkin fetissiin? Vaikea kuvitella naisen pullauttavan koiranpentua sisältään kuitenkin.
Kommentit (80)
Omille kissoille olen "äiti", sehän on vaan nimitys. Äitini nimittää minua kissalleen kummitädiksi. Ei tarvii kuin sanoa, että kummitäti tulee ja kissa painuu sängyn alle piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikalan omistaja on monen sian äitisika🤣
Hihhih 🤭
Ja äidin erottaa siitä, että se on ainoa jolla on lippalakki päässä. 👍
Hihhih 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, hassua että ihminen olisi eläimen vanhempi, isä tai äiti. Ihmiset ei ole eläimiä.
Darwin oli eri mieltä kanssasi.
Älä nyt sotke omaa sukuasi tähän 🙊
🙉
En kutsu itseäni isoäidiksi, mutta tyttären koiraa kutsun lapsenlapseksi.
Vierailija kirjoitti:
Omille kissoille olen "äiti", sehän on vaan nimitys. Äitini nimittää minua kissalleen kummitädiksi. Ei tarvii kuin sanoa, että kummitäti tulee ja kissa painuu sängyn alle piiloon.
"Hitto. Se märkähuulinen lääppijä tulee taas. Paree piiloutua ja äkkiä" 😹
No niin...niin no.. välillä kun katsoo äitiä lapsineen niin onhan ne melkoisia apinoitakin synnyttäneet.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat ilmiötä jossa nämä jopa puhuvat eläimelle vauvakieltä ja lässyttävät? 😂 Nehän on ihan sekopäitä .
Tieteellisesti tutkittu juttu, että kissat ja koirat pitävät "lässyttämisestä". Reagoivat siihen ja tuntevat itsensä rakastetuksi. Lässyttäminen teki lisäksi myös minut onnelliseksi, kissahan oli ihan heti kehräämässä ja vatsaa näyttämässä. Tuli myös heti viereen istumaan ja katsomaan silmiin kun lauloin tai hyräilin. Valitettavasti menetimme sairaudelle tuon lämpimän kodin sielun. Elämä on kolkkoa ollut taas.
Kyllä kutsun itseäni kissalleni äidiksi, en sentään emoksi, mikä nimitys koskee kissojen "äitiä".
Vierailija kirjoitti:
Naiset lisääntyvät Mustien kanssa , niin ihmekkös tuo.
Vierailija kirjoitti:
Heh, mun mummoni puhuu kanssa mun kissoista lapsenlapsina ja kyselee aina, koska tytöt tulis hänen luokseen hoitoon :)
Kutsuin itseäni mammaksi tai mamiksi. Tyttären kissalle myös vahingossa vanhasta muistista. No menköön... Isomami.
Vierailija kirjoitti:
Jep, hassua että ihminen olisi eläimen vanhempi, isä tai äiti. Ihmiset ei ole eläimiä.
Kyllä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Darwin oli eri mieltä kanssasi.
Älä nyt sotke omaa sukuasi tähän 🙊
Samassa veneessä ollaan sinunkin kanssa 🤣
Minä sikisin pyhästä hengestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mullekin oma äiti tuota yritti. Sanoi koiralleni minua äidiksi. Ilmoitin heti, että en ole koiran äiti.
Tutun perheessä koirat ovat ainoan lapsen sisaruksia, kutsutaan veljiksi. En ymmärrä.
Olet sairas päästäsi.
No sairaampi olisin, jos olisin koiran synnyttänyt.
Kyllähän se kieltämättä aika nololta lässynläältä kuulostaa, mutta tuskin on kovin vaarallista kuitenkaan. Kunhan eivät oleta mun lässyttävän heidän "vauveleilleen" samalla tavalla.
Mitä te ootte vetäny?? Mä voisin ottaa kahdella kympillä sitä samaa..
Ei ole kisseä, mutta jos olisi, niin kutsuisin itseäni mamaksi. Ei mua ole koskaan kiinnostaneet tosikot ja muun paskasakin mielipiteet. Joskus eräs tosikko totesi vänisevällä äänellä, ettei eläimillä ole sielua. Mietin mielessäni, ettei sullakaan.
Mä olen kissojeni ja koirieni mama, mutta en kyllä lässytä. Mun ysikymppinen mummoni puhutteli itseään eläinteni isomummoksi 🥰
Samassa veneessä ollaan sinunkin kanssa 🤣