Näin kuulemma mies sietää vaimonsa epämiellyttävän ulkonäön
Ratkaisu on hyvä mielikuvitus.
Näin yksi mies vastasi kun keskustelivat työporukan kesken rumista puolisoistaan.
Kommentit (19)
Kuka sitä viitsisi kaunistautua inhottavaa miestä varten?
Mies itse on itse komeus ja hyvä luonnekin kun vaimoaan toisille miehille herjaa. Vaan onko sittenkään?
Oli nuorempana vaihtoehtoja mutta koska itsellä oli paska ja kusinen lapsuus niin otin vähemmän näyttävän jolla oli mittava omaisuus. Eikä ollut väärä valinta koska minä teen hartiapankilla töitä hänen talonsa ja kesämökkinsä eteen ja hän on tukenut minua rahallisesti. Samoin on 3 lasta joiden ylläpitoon minulla ei olisi varaa yksin.
Mielummin näin kuin jonkun kauniin kanssa joka olisi todennäköisesti paitsi ollut pettynyt siihen etten syydä häneen loppujakin rahojani, niin todennäköisesti pettänyt tai jättänyt vuoden jälkeen. Ulkonäköä ei voi syödä eikä se suojaa lumimyrskyltä
Aloittaja ei nyt ymmärrä yhtä juttua. Miehille yksinäisyys on verrattavissa kuolemantuomioon. Tutustu historiaan. Mies on luola-ajoista asti punkennut naisten iholle.
Mun miehestä on tullut sellainen perce, että oon alkanut rumistautua. Tirsk!
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei nyt ymmärrä yhtä juttua. Miehille yksinäisyys on verrattavissa kuolemantuomioon. Tutustu historiaan. Mies on luola-ajoista asti punkennut naisten iholle.
Kerroppas mistä oot historiantietosi saanut?
Vierailija kirjoitti:
Oli nuorempana vaihtoehtoja mutta koska itsellä oli paska ja kusinen lapsuus niin otin vähemmän näyttävän jolla oli mittava omaisuus. Eikä ollut väärä valinta koska minä teen hartiapankilla töitä hänen talonsa ja kesämökkinsä eteen ja hän on tukenut minua rahallisesti. Samoin on 3 lasta joiden ylläpitoon minulla ei olisi varaa yksin.
Mielummin näin kuin jonkun kauniin kanssa joka olisi todennäköisesti paitsi ollut pettynyt siihen etten syydä häneen loppujakin rahojani, niin todennäköisesti pettänyt tai jättänyt vuoden jälkeen. Ulkonäköä ei voi syödä eikä se suojaa lumimyrskyltä
Itseasiassa fiksu ja lasten kannalta kauaskatsoinen/dynastinen vaihtoehto joka turvaa heidänkin elämää. En silti usko että valtaosa miehistä voi ajatella asiaa rationaalisesti vaan ainoastaan pippeleillään joten 99 miestä sadasta valitsee silti sen ulosotossa olevan instakeikistelijän
Vierailija kirjoitti:
Asia on biologisessa mielessä juuri toisin päin. Nainen ja etenkään raskaana oleva nainen ei ole kovin kauaa selvinnyt luonnon armoilla ja muita heimoja vastaan yksin.
Miehiä on aina ollut erakkoina tai yksinäisinä susina eikä heillä ole samanlaista fyysistä riskiä yksinolossa kuin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia on biologisessa mielessä juuri toisin päin. Nainen ja etenkään raskaana oleva nainen ei ole kovin kauaa selvinnyt luonnon armoilla ja muita heimoja vastaan yksin.
Miehiä on aina ollut erakkoina tai yksinäisinä susina eikä heillä ole samanlaista fyysistä riskiä yksinolossa kuin naisilla.
Niin naiset elivät omissa laumoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko vaimoasi? Vai oliko raha syynä liittoonne? Oletko ollut uskollinen?
Harvoin lukee tällaista puheenvuoroa. Yleensä miehet väittävät naisten naivan rahaa.
Varakkaana naisena oli kiinnostava lukea. Tuossa syy miksi en ottaisi köyhää miestä - ikinä ei voisi tietää oliko todellinen syy suhteelle raha.
"Tuossa syy miksi en ottaisi köyhää miestä - ikinä ei voisi tietää oliko todellinen syy suhteelle raha."
Asuin vuosia ns. kolmannen maailman suurkaupungissa, jossa oli jyrkkä kahtiajako "dynastioiden" ja "rahvaan" välillä.
Koska työn puolesta liikuin ns. "piireissä", huomasin, että tämä oli iso ongelma noille vuosisatoja ristiinnaineiden dynastioiden tyttärille: köyhät ei kelpaa ja naama ei puolestaan kelvannut rikkaille.
Siinä sitä sitten oli viisikymppistä naimatonta perijätärtä ihan laumaksi asti. Elämän parhaat vuodet yksinäistä elämää takana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko vaimoasi? Vai oliko raha syynä liittoonne? Oletko ollut uskollinen?
Harvoin lukee tällaista puheenvuoroa. Yleensä miehet väittävät naisten naivan rahaa.
Varakkaana naisena oli kiinnostava lukea. Tuossa syy miksi en ottaisi köyhää miestä - ikinä e
En ole pettänyt. Kyllä, oli aitoa rakkautta. En tutustuessa tiennyt mitään tämän varallisuudesta ja käytiin treffeillä vain ulkona jolloin minä tarjosin.
Kutsui kotiinsa vasta kuukausien päästä. Silloin viimeistään kävi ilmi ettei ollut tavis. Mutta olin rehellinen omasta tilanteestani eikä se haitannut.
"En ole pettänyt. Kyllä, oli aitoa rakkautta. En tutustuessa tiennyt mitään tämän varallisuudesta ja käytiin treffeillä vain ulkona jolloin minä tarjosin.
Kutsui kotiinsa vasta kuukausien päästä. Silloin viimeistään kävi ilmi ettei ollut tavis. Mutta olin rehellinen omasta tilanteestani eikä se haitannut."
Kiitos vastauksesta ja kiva kuulla, että on aitoa rakkautta. Sitä on harvoin tarjolla, onneksi myös omalle kohdalle on sitä sattunut.
Vierailija kirjoitti:
"Tuossa syy miksi en ottaisi köyhää miestä - ikinä ei voisi tietää oliko todellinen syy suhteelle raha."
Asuin vuosia ns. kolmannen maailman suurkaupungissa, jossa oli jyrkkä kahtiajako "dynastioiden" ja "rahvaan" välillä.
Koska työn puolesta liikuin ns. "piireissä", huomasin, että tämä oli iso ongelma noille vuosisatoja ristiinnaineiden dynastioiden tyttärille: köyhät ei kelpaa ja naama ei puolestaan kelvannut rikkaille.
Siinä sitä sitten oli viisikymppistä naimatonta perijätärtä ihan laumaksi asti. Elämän parhaat vuodet yksinäistä elämää takana...
Tuskin kuitenkaan tiesit tuon "lauman" asioista tarpeeksi tietääksesi oliko heidän elämänsä yksinäistä vai ei.
Rikkailla on omat ongelmansa, yksi niistä se, ettei voi välttämättä luottaa kaikkien olevan vilpittömiä ystäviä tai rakastettuja. Ei kauneus mitenkään suojele onnenonkijoilta.
Osalle rikkaus on kirous, jos perhetaustassa on ongelmia. Näistä tapauksista parhaiten tuntemani oli todellinen raivotar, jolta ei puuttunut miesseuraa, laadukastakin välillä. Eikä yksikään rikas vietä yksinäistä elämää, vaihtelun ja aktiviteetit takaa raha. Yksinäisen vanhan piian stereotypiat eivät sovi rikkaisiin vanhoihin naisiin.
Jos on susiruma pitää pussailla pimeässä. Ei kai sitä sentään tunne?
Puolisot ovat samaa tasoa. Vain hyvin harvoin on poikkeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereen miesvihaopistosta.
Epämiellyttävän luonteen sietämisessä sitä vasta tarvitaankin...