Kamalimman makuinen alkoholi?
Kommentit (163)
Alapeukuttajan mielestä siis ei saa olla sitä mieltä, että lambic on tyyristä?
Vierailija kirjoitti:
Belgialainen kirsikoiden makuinen Lambic -olut on lämpimänä ihan hirveää juoda - yök!
Kannattaa kokeilla maustamatonta hapanolutta, gueuzea.
Talliaromiset viinit... Voi olla hyviäkin.
Tää nyt ei kuulu ketjuun, mutta golden vodka oli mielestäni nam. (silloin joskus)
Vierailija kirjoitti:
Minua ei murhattu Italiassa, vaikka tilasin pelkkää grappaa.
Donna Leonin kirjoja lukeneena väitän, että Italiassakin nautitaan grappaa aterian jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalimmat drinksut mitä itse tullut juotua. Kossubattery ja valkovenäläinen. Aivan kauheeta tehdä edes noita. Hyi yök, ei kiitos.
Aperol Spritz kamalaa skeidaa.
Täällä moni ravintola laittaa siihen soodavettä liian paljon. Ei ihme jos ei maistu hyvälle.
Se, että sitä naisten sivustoilla mainostetaan, ei tarkoita etteikö se olisi p*skaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt ei kuulu ketjuun, mutta golden vodka oli mielestäni nam. (silloin joskus)
Jep. Saisi olla vieläkin myynnissä. Myivät loppuaikoina Golden Omena nimellä. Miedompaa kuin alkuperäinen.
Suomesta en ole koskaan löytänyt sellaista viiniä, mitä sai Ranskassa pikkukaupasta. Se maistui lähinnä tupakalta ja nahkatakilta.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajan mielestä siis ei saa olla sitä mieltä, että lambic on tyyristä?
Minä en ole alapeukuttaja, olen se joka kirjoitti että Lambic (Lindemans Kriek) on pahaa.
Parasta ja mielenkiintoisinta on Lambic -oluiden valmistustapa, jossa hiiva otetaan ilmasta jossa sitä on tiettynä vuodenaikana. Mutta vaikka valmistustapa on mielenkiintoinen, työläs kuten monien perinteisten juomien teko ja josta sitten niiden hinta osaltaan johtuu, niin pahaa ne minusta silti on enkä niitä juo vaikka asealla uhattaisiin.
En siis ollut alapeukuttaja, en ole tässä ketjussa alapeukuttanut ketään. Se oli joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Camparia voi sentään käyttää joissain drinkeissä. Mutta Ouzo. Sitä ei voi käyttää missään!
Anisviina ja cola. Pernod-cola taitaa olla se virallinen, mutta ouzollakin toimii, anisviinoja kumpikin.
Täähän on hyvää.
Jaloviina. Pahaa viljaviinaa ja halpaa brandya sekaisin, oi mikä yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei murhattu Italiassa, vaikka tilasin pelkkää grappaa.
Donna Leonin kirjoja lukeneena väitän, että Italiassakin nautitaan grappaa aterian jälkeen.
Niin varman tehdään. Ulkomaalaisena ei vain voi olla oikein perillä italialaisen kulttuurin kirjoittamattomista säännöistä.
Kirsikkavesi on aika hirvittävää. Halpa viski, myös.
Vierailija kirjoitti:
Olut
Mikä niistä?
Nyt olet ainakin kuullut, että joku tilasi lasillisen grappaa.