Kamalimman makuinen alkoholi?
Kommentit (163)
Unkarilainen yrttilikööri Unicum on kyllä niin kitkerää litkua, että sitä ei irvistelemättä niele.
Taskulämmin Herba. Jaa, Jonnet ei tiedä.
Kamalimmat drinksut mitä itse tullut juotua. Kossubattery ja valkovenäläinen. Aivan kauheeta tehdä edes noita. Hyi yök, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Pontikka tai kilju.
Kiljut n järjestäen kamalia, mutta pontikka voi olla hyvää. Jos tekijä on malttanut suodattaa sen useaan kertaan, niin toimii kün lempeä linnunmaito ja sekoittuu lantrinkiin hyvin.
Minttuviina kamalin
Campari on oikeasti hyvää, vähän kuten puolukkamehu, yhdessä vaiheessa kun oli vähän putki päällä, kävelin välillä koko päivän campari-lasi kädessä :D
Tequila! Isäni toi minulle tuliaisina Meksikosta pullon sitä ja kun kerroin tästä kaverilleni, niin hän totesi: "Ai, en ole tiennytkään, että sinulla on niin huonot välit isäsi kanssa!"
Kilju on kyllä kamalanmakuista, appelsiinikilju varsinkin.
Alko tuotteista ainakin Jekku ja Fernet Branca,
80 % vahvuista absinttia ostin ulkomailta joskus. Ihan karseata myrkkyä! Ihan parasta!
Vierailija kirjoitti:
Tequila! Isäni toi minulle tuliaisina Meksikosta pullon sitä ja kun kerroin tästä kaverilleni, niin hän totesi: "Ai, en ole tiennytkään, että sinulla on niin huonot välit isäsi kanssa!"
Täältäkin ääni tequilalle, pahempaa tuskin voidaan valmistaa.
Luumuviina, hyi olkoon. Ja tätä tarjottiin Michelin-ravintolassa. Rahvas ei vaan tajuu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pontikka tai kilju.
Kiljut n järjestäen kamalia, mutta pontikka voi olla hyvää. Jos tekijä on malttanut suodattaa sen useaan kertaan, niin toimii kün lempeä linnunmaito ja sekoittuu lantrinkiin hyvin.
Hyvin tehty pontikka on todella pehmeän makuista. Päihittää monet alkon viinat mennen tullen.
Italialainen grappa Maistuu ihan pohjaan palanneelle pontikalle Olevinaan vielä kanssalis juoma
Kossu, sherry, sorbus, konjakit. Oluet on yleensä ihan p:n makuisia.
Tätä nykyä kaikki, mutta silloinkin kun alko maistui niin just nämä ouzot ja fernet brancat sekä absintit jäi kyllä juomatta. Maistanut olen kyllä.
Sen sijaan tuo camparihan oli oikein jees vissyn tai spriten kanssa.
Camparia voi sentään käyttää joissain drinkeissä. Mutta Ouzo. Sitä ei voi käyttää missään!
🇺🇦🇮🇱