Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään toivoa tulla enää rikkaaksi?

Vierailija
02.02.2007 |

Olen töissä valtion virastossa pienellä palkalla, samoin on mieheni. Mistään ei ole tiedossa perintöä. En usko arpajaisvoittoihin, joten en ikinä lottoa. Asunto on velkainen siten, että viimeinen erä tulee maksuun, kun jään eläkkeelle. Olisi ihana päästä tuosta velasta esim. eroon, niin jäisi rahaa vaikkapa vähän matkusteluun tai voisi joskus ostaa vaatteita katselematta hintalappuihin. Eipä taida olla toivoa rikastumisesta, vai kuinka?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteuttakaa menot tuloihin.

Mutta pidemmän päälle rahako sinut tekee onnelliseksi?

Vierailija
2/7 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vaan kiva olla rikkaampi. Asuntoa emme myy kuin vasta eläkepäivillä, jos on silloinkaan tarvis. Se on itse rakennettu omin käsin. Ja tässä asunnossa asuminen onkin yksi onnellisuuden osatekijä, kun se on nii....iin oma.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sulla varmasti on joskus varaa nytkin ostaa vaate, ilman että katsot hintalappua.

Vierailija
4/7 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse rakennettu koti niin on jo rikas.

Vierailija
5/7 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velka ei ole rikkautta.

Vierailija
6/7 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa vaatteita syynäämättä hintalappuja. Laskutkin laitetaan odottamaan maksamisjärjestystä ja muutama lasku on sellainen, joka aina myöhästyy. Olen myös oppinut soittelemaan laskuttajille, että voisiko saada lisäaikaa maksuun tai maksaa lasku osissa. Ainoa ylimääräinen, mihin tuhlataan rahaa, on lasten harrastukset.

Molemmilla on työt, mutta ei silti mitään jää yli. Keskituloisina maksamme kaikista palveluistakin aina täysmääräisenä.

Kyllähän tässä ihan onnellinen on, mutta tämä on tällaista tasaista olemista vaan.

ap

Vierailija
7/7 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla liian iso pala oma talo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme