Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, seurustelisitko naisen kanssa, joka ei suostu elättämään sinua?

Vierailija
14.07.2024 |

Niin?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi naista joka käyttää ilmaisua" elättää" kun puhutaan huolenpidosta.

No onhan toi noloo. Mies. Herää.

Seisooko kalu enää?

Aha alettiin herjaamaan kun taas huomautettiin faktasta. Eli feministien luomasta negatiivisesta herjaavasta termistä liittyen parisuhteeseen.

Vierailija
42/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviomiestäni olen elättänyt/tukenut, kun olen tienannut enemmän samoin kuin hän minua. Mutta alkuasetelmana toinen rikas ja toinen köyhä elätettävä ei ole se paras mahdollinen.

Luulin että olitte avioliitossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas naiset tulevat vähättelemään miesten kokemuksia.

Miten niin vähättelemään? Itse elätin ex-miestäni opiskeluaikanani (kävin sivussa töissä) ja sen jälkeen 10 vuotta putkeen, vaikka tuloni olivat pienet. Suhde päättyi miehen pettämisiin, raivoamisiin ja kotitöistä luistamiseen.

Vierailija
44/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta mitä kysymyksellä oikein haetaan? Ei kai kukaan seurusteluvaiheessa elätä toista...?

Vierailija
45/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua tarvii elättää, elän itse. Olen elättänyt miestäni koska se joutunut työttömäksi. Mutta kun ollaan parisuhteessa niin siihen kuuluu toisesta huoletiminen. Tiedän työtilanteen nykyään kun konkursseja tulee jatkuvasti. Tämä on ihan omasta asenteesta kiinni haluaako elättää kumppania. Mieheni pärjäisi kyllä ilman minuakin ei ole siitä kyse mutta esimerkiksi pitää olla harrastuksia ettei ihminen masennu ja olen antanut rahaa miehelleni harrastuksiin. Ruokaa mies ostaa kyllä ihan 50/50.

Tuo on hauska dilemma. Mieheltä kun tippuu tulot odottaa nainen silti että mies maksaa vähintään 50% mutta kun naisella tippuu tulot niin nainen on aina sitä mieltä että hänen ei tarvi maksaa osuuttaan kun mies tienaa enemmän

Vierailija
46/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottais elättiä, hyvin pärjään ilman. 

Vierailija
47/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se on kun nainen maksaa vuokran, ruoan ja vaatteet?

"Mitä se on?" Se on valhetta.

Näytä minulle nainen joka maksaa vuokran,ruoan ja vaatteet, niin minä lupaan näyttää sinulle viisaan vantaalaisen joka ratsastaa vaaleanpunaisella yksisarvisella ,puhuu suomenkieltä ja samalla ruokkii oravia.

Uskallan laittaa kovat panokset sillä uskon löytäväni tuollaisen huomattavasti helpommin.

Ex- mieheni oli opiskelija, jonka opintotukikuukaudet o,ivat loppuneet elit tulot tasan nolla. Elätin hänet täysin vuosikausia, annoin jopa taskurahaa. 

Vierailija
48/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan!

Vierailija
49/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain jos ole yyhhoo. Johonkin se häpeän määrä on rajattava.

Mulle kelpais yyhhoo jos sillä on outtie. Tiedätkö sellainen perhospinppi jossa ne siivet leviää ikäänkuin perhosen näköisesti 🦋 

Nii semmoin jossa ne huulet kulkee vartta pitkin niinkuin orava kiipeis puuhun? See on orava pillu se. Niit on aika harvoin missään.

Vierailija
50/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain jos ole yyhhoo. Johonkin se häpeän määrä on rajattava.

Mulle kelpais yyhhoo jos sillä on outtie. Tiedätkö sellainen perhospinppi jossa ne siivet leviää ikäänkuin perhosen näköisesti 🦋 

Nii semmoin jossa ne huulet kulkee vartta pitkin niinkuin orava kiipeis puuhun? See on orava pillu se. Niit on aika harvoin missään.

Nyt eksyitte aiheesta vähän vaikka ne tavallaan liittyvätkin yhteen. Naiset on kyllä melko rahareikiä.

Vierailija
51/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan toi noloo. Mies. Herää.

Seisooko kalu enää?

Aha alettiin herjaamaan kun taas huomautettiin faktasta. Eli feministien luomasta negatiivisesta herjaavasta termistä liittyen parisuhteeseen.

Nyt tuli paska tai kusi tai sperm lahkeeseen. 🤣

Vierailija
52/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on haaveilua.

Voi viddu. Mä olen maksanut nuo meidän parisuhteessa!

Vierailija
53/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa on "me" ei tuo tai hän. Eli mennään 50/50. Siksi parisuhteet ei enää onnistu kun nainen laskee joka sentin kun kokee sen tärkeämpänä.

Pitäisi mennä mutta ei aina mene. Mä olen maksanut nuo mitkä sanoin. Mä käyn kaupassa ja teen ruoat.

Vierailija
54/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään parisuhteeseen kuuluu kaikenlaisia elämänjaksoja. Kun mies on ollut työttömänä, olen maksanut meidän laskut ja antanut miehen ostaa korvauksillaan lähinnä vain bensaa ja ruokaa ja jotain kivaa Motonetista. Silloin kun mies on ollut hyväpalkkaisissa töissä, olen saanut pitää töistä vuorotteluvapaata pikkutuloilla. Hyvin on pärjätty, molemmat tukevat toisiaan. 

Vierailija
55/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos mies ei pysty itseänsä elättämään, on kyllä jotain suurempia vikoja muutenkin. Miehethän saavat keskimäärin 20% enemmän palkkaa ihan yleisestekkin.

Vierailija
56/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa on "me" ei tuo tai hän. Eli mennään 50/50. Siksi parisuhteet ei enää onnistu kun nainen laskee joka sentin kun kokee sen tärkeämpänä.

Pitäisi mennä mutta ei aina mene. Mä olen maksanut nuo mitkä sanoin. Mä käyn kaupassa ja teen ruoat.

Eli et sovellu parisuhteeseen.

Vierailija
57/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi. Ei tosin kukaan nainen ole minua koskaan elättänyt, mutta minä olen elättänyt naisia.

Tietenkin edellytän samaa naiseltani, jos tarve elätykselle olisi.

58/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edesmennyt miesserkku oli nuorena suhteessa, jossa hän asui ilmaiseksi huomattavasti vanhemman naisen kanssa ja nainen elätti häntä. Molemmat olivat tyytyväisiä. Ei sekään nainen olisi löytänyt parempaa miestä.

Vierailija
59/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelusuhde on eri asia kuin avioliitto.

Seurustelussa kumpikin vastaa omasta taloudestaan ja omista rahoistaan. Avioliittoon mennään kun sitoudutaan elämään yhdessä ylä-ja alamäet. 

Vierailija
60/65 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi