Mies, seurustelisitko naisen kanssa, joka ei suostu elättämään sinua?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Ei minua tarvii elättää, elän itse. Olen elättänyt miestäni koska se joutunut työttömäksi. Mutta kun ollaan parisuhteessa niin siihen kuuluu toisesta huoletiminen. Tiedän työtilanteen nykyään kun konkursseja tulee jatkuvasti. Tämä on ihan omasta asenteesta kiinni haluaako elättää kumppania. Mieheni pärjäisi kyllä ilman minuakin ei ole siitä kyse mutta esimerkiksi pitää olla harrastuksia ettei ihminen masennu ja olen antanut rahaa miehelleni harrastuksiin. Ruokaa mies ostaa kyllä ihan 50/50.
Oot mies etkä ole suhteessa. Lopeta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi naista joka käyttää ilmaisua" elättää" kun puhutaan huolenpidosta.
Huolta sinusta voi pitää oma äitisi, se ei ole jonkun toisen naisen tyttären homma
Totta. Minuakin anoppi huoltelee välillä aika hyvinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se on kun nainen maksaa vuokran, ruoan ja vaatteet?
Se on haaveilua.
Vierailija kirjoitti:
No onhan toi noloo. Mies. Herää.
Seisooko kalu enää?
Aviomiestäni olen elättänyt/tukenut, kun olen tienannut enemmän samoin kuin hän minua. Mutta alkuasetelmana toinen rikas ja toinen köyhä elätettävä ei ole se paras mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tämähän se on.
Mies taitaa ihan mielellään elättää työttömänä olevaa vaimoaan, mutta työttömällä miehellä ei pian vaimoakaan ole.
Työttömyys on normaali asia eikä sen takia karkuun juosta. Kyllä siinä on painavemmat syyt lähtöön kuten: jatkuva mustasukkaisuus, valehtelu, toiset naiset, yöllä herättäminen, tavaroiden paiskominen ja seinän hakkaaminen. Ei työttömyys!
Miksi sotket nyt maahantulijat tähän mukaan??
Ap, suostuisitko lopettamaan typerien avausten postauksen? Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta
Pah!
En. Naiseni pitää olla minua jumaloiva ja elättävä kuvankaunis ja bikinimallivartaloinen 17-vuotias tyttö rikkaasta perheestä, jotta edes harkitsisin parisuhdetta. M53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan toi noloo. Mies. Herää.
Seisooko kalu enää?
Seisoi, mutta heti lerpahti kun sinä aukaisit suusi.
Ihan oikeasti, et ole riittävän kaunis voidaksesi olla noin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokerimammoja ei taida hirveesti olla? Miesten pitäisi naisten tavoin siirtyä miehiin.
Aina niitä tyhmiä naisia riittää, jotka tavallisesta palkasta elättävät petollista panomiestä. Eivät ole sokerimammoja, mutta elättävät nyt kuitenkin.
Puhut silti sokerimammasta.
No nuorempikin voi olla sokerimamma
Naisen pitää voida elättää miestä. Se on tasa-arvoista mikä on hyvä. En suostuisi naiseen joka ei voisi huolehtia minusta myös materiaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas naiset tulevat vähättelemään miesten kokemuksia.
Ja kiistämään että miehessä on yksi tärkein asia ja se on taloudellinen turva eikä se että hän on hauska, kiltti tjs. luonteeltaan.
Ei.
Kyllä se on rakastelemisen taito ja kestävyys, suuteleminen.
🥰-NAINEN
Vierailija kirjoitti:
Vain jos ole yyhhoo. Johonkin se häpeän määrä on rajattava.
Mulle kelpais yyhhoo jos sillä on outtie. Tiedätkö sellainen perhospinppi jossa ne siivet leviää ikäänkuin perhosen näköisesti 🦋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas naiset tulevat vähättelemään miesten kokemuksia.
Ja kiistämään että miehessä on yksi tärkein asia ja se on taloudellinen turva eikä se että hän on hauska, kiltti tjs. luonteeltaan.
Ei.
Kyllä se on rakastelemisen taito ja kestävyys, suuteleminen.
🥰-NAINEN
Hmm..
Jos nainen odottaa minulta elättämistä niin minä odotan että nainen on myös valmis elättämään minut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolta sinusta voi pitää oma äitisi, se ei ole jonkun toisen naisen tyttären homma
Se huolenpito on nimenomaa rakkautta. Vieras käsite suomalaiselle raha ahneelle nykynaiselle. Ilmankos moni on yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa on "me" ei tuo tai hän. Eli mennään 50/50. Siksi parisuhteet ei enää onnistu kun nainen laskee joka sentin kun kokee sen tärkeämpänä.
Puhut silti sokerimammasta.