Mies, seurustelisitko naisen kanssa, joka ei suostu elättämään sinua?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi naista joka käyttää ilmaisua" elättää" kun puhutaan huolenpidosta.
No onhan toi noloo. Mies. Herää.
Seisooko kalu enää?
Seisoi, mutta heti lerpahti kun sinä aukaisit suusi.
Ihan oikeasti, et ole riittävän kaunis voidaksesi olla noin tyhmä.
Joo, älyllisesti raavitaan tynnyrin pohjaa kun ei muuta keksitä kuin iänikuinen potenssin kyseenalaistaminen.
Sillä yritetään saada aikaan tunnereaktio, joka harhauttaa varsineisesta aiheesta johon naisella ei ole mitään puolustusta. Se on muutenkin naisten riitelytaktiikka joka tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain jos ole yyhhoo. Johonkin se häpeän määrä on rajattava.
Mulle kelpais yyhhoo jos sillä on outtie. Tiedätkö sellainen perhospinppi jossa ne siivet leviää ikäänkuin perhosen näköisesti 🦋
Sellainen olisi kyllä ihana. Minulle on sattunut vain vaatimattomia huulia kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviomiestäni olen elättänyt/tukenut, kun olen tienannut enemmän samoin kuin hän minua. Mutta alkuasetelmana toinen rikas ja toinen köyhä elätettävä ei ole se paras mahdollinen.
Luulin että olitte avioliitossa?
Olen toki edelleenkin, mutta jos ero tulisi niin en ottaisi miestä, jota pitää elättää tai joka elättää minua. Mielestäni suhde kannattaa aloittaa suht samanlaisessa tilanteessa, jotta se on tasa-arvoinen myös rahan suhteen (toki toinen on usein paremmin toimeentuleva, mutta ei mielellään isoa eroa). Suhteen aikana tilanne voi sitten muuttua ja tietenkin avioliitossa toista tuetaan.
Olen nähnyt liian monta suhdetta, jossa mies käyttää naisen rahat loppuun. Esim juo ne kurkusta alas, ottaa pikavipit naisen nimissä, kun omat luottotiedot menneet etc. Kaverilla taistelee veloista oikeudessa tällä hetkellä, kun exänsä teki noin. Ei ole muuten helppoa päästä niistä irti. Ja ei ole kiva maksaa vuosia exän tuhlaamia rahoja, jos häviää juttunsa.
Olen elättänyt itsesi 15 vuotiaasta saakka. Tuskin naisen tarvii minua elättää. Asuin 15 vuotiaaksi asti kotona, sitten äiti alkoi ryyppäämään ja sekosi kun isä jätti sen. Kotona en voinut asia ja sossutädit päätti että muutan yksin asumaan Olin kuulemma tarpeeksi aikuinen.
Juu, ei parisuhteessa raha virtaa kuin yhteen suuntaan.