Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, seurustelisitko naisen kanssa, joka ei suostu elättämään sinua?

Vierailija
14.07.2024 |

Niin?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerimammoja ei taida hirveesti olla? Miesten pitäisi naisten tavoin siirtyä miehiin.

Vierailija
2/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokerimammoja ei taida hirveesti olla? Miesten pitäisi naisten tavoin siirtyä miehiin.

Ja nekin mitä on, lähettelevät rahansa jollekin ulkomaiselle kenraalille tai öljynporaajalle jotka tilapäisesti hieman rahantarpeessa kun eivät pääse käsiksi jostakin syystä omiin rahoihinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tämähän se on.

Mies taitaa ihan mielellään elättää työttömänä olevaa vaimoaan, mutta työttömällä miehellä ei pian vaimoakaan ole.

Vierailija
4/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina niitä tyhmiä naisia riittää, jotka tavallisesta palkasta elättävät petollista panomiestä. Eivät ole sokerimammoja, mutta elättävät nyt kuitenkin. 

Vierailija
5/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi naista joka käyttää ilmaisua" elättää" kun puhutaan huolenpidosta.

Vierailija
6/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tämähän se on.

Mies taitaa ihan mielellään elättää työttömänä olevaa vaimoaan, mutta työttömällä miehellä ei pian vaimoakaan ole.

Työttömyys on normaali asia eikä sen takia karkuun juosta. Kyllä siinä on painavemmat syyt lähtöön kuten: jatkuva mustasukkaisuus, valehtelu, toiset naiset, yöllä herättäminen, tavaroiden paiskominen ja seinän hakkaaminen. Ei työttömyys! 

Vierailija
7/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas naiset tulevat vähättelemään miesten kokemuksia.

Vierailija
8/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmaan seurustelisi kun se ei haluaisi.

Vierailija
9/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aikoinaan seitsemän vuotta ja nainen oli koko ajan töissä. Minä olin lukiolainen, armeijassa, apumiehenä raksalla pienellä palkalla, opiskelija ja työtön. Avovaimoni piti tiukasti kiinni omista tuloistaan ja rahoistaan, vaikka niiden takia en saanut edes asumistukea, joka minulle muuten olisi kuulunut.

Kun vihdoin pääsin hyväpalkkaisiin töihin, tämä tasa-arvon airue keksi, että suhteemme on vihdoin niin vakava, että voisimme alkaa elämään yhteisessä rahataloudessa. Arvatkaas, suostuinko ja mitä siitä seurasi?

Vierailija
10/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi naisen kanssa joka ei suostu elämään kelarottana kanssani. Tasa-arvo on tasapainoisen suhteen perustus.

Vierailija
11/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas naiset tulevat vähättelemään miesten kokemuksia.

Ja kiistämään että miehessä on yksi tärkein asia ja se on taloudellinen turva eikä se että hän on hauska, kiltti tjs. luonteeltaan.

Vierailija
12/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos on hyvä Bärsse 🍑 🤗 

Vierailija
13/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se on kun nainen maksaa vuokran, ruoan ja vaatteet?

Vierailija
14/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolta sinusta voi pitää oma äitisi, se ei ole jonkun toisen naisen tyttären homma 

Vierailija
15/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta

Vierailija
16/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ansioituneena ja palkittuna USA:n armeijan Everstinä voisi antaa naisen elättää itseäni. However, poikkeuksellisesti minulla on tilanne, johon tarvitsisin väliaikaisesti

Vierailija
17/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä se on?" Se on valhetta.

Näytä minulle nainen joka maksaa vuokran,ruoan ja vaatteet, niin minä lupaan näyttää sinulle viisaan vantaalaisen joka ratsastaa vaaleanpunaisella yksisarvisella ,puhuu suomenkieltä ja samalla ruokkii oravia.

Uskallan laittaa kovat panokset sillä uskon löytäväni tuollaisen huomattavasti helpommin.

Vierailija
18/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua tarvii elättää, elän itse. Olen elättänyt miestäni koska se joutunut työttömäksi. Mutta kun ollaan parisuhteessa niin siihen kuuluu toisesta huoletiminen. Tiedän työtilanteen nykyään kun konkursseja tulee jatkuvasti. Tämä on ihan omasta asenteesta kiinni haluaako elättää kumppania. Mieheni pärjäisi kyllä ilman minuakin ei ole siitä kyse mutta esimerkiksi pitää olla harrastuksia ettei ihminen masennu ja olen antanut rahaa miehelleni harrastuksiin. Ruokaa mies ostaa kyllä ihan 50/50.

Vierailija
19/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa aivan tavalliselta suomalaiselta nöyrältä elätiltä.. lähes joka miehellä on jo sellainen , joten vastaan.. KYLLÄ. 

Vierailija
20/65 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos ole yyhhoo. Johonkin se häpeän määrä on rajattava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä