Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että en enää löydä parisuhdetta

Vierailija
13.07.2024 |

Olen eronnut reilu vuosi sitten enkä mä nyt välttämättä juuri nyt halua parisuhdetta, mutta haluan sellaisen tulevaisuudessa. Tinderissä ja Badoossa olen ollut, mutta ihan turhia paikkoja. Ei ole vain mun juttu tuollainen nettideittailu. Irl ei miehet lähesty. En taida kelvata enää kenellekään.

Olen 45v enkä vielä haluaisi jäädä ilman parisuhdetta. Olen kaiken lisäksi ylipainoinen. Sille asialle olen kuitenkin koko ajan tekemässä jotakin eli suunta on kohti normaalipainoa, mutta tuskin siltikään kelpaan miehille. Enkä etsi mitään miesmallia tms. joten sellaisista vänkyttämiset voi jättää väliin. Ihan tavallista suomalaista miestä etsin, mutta enpä mä heille kelpaa.

Olisi ihana kun olisi joka rakastaisi mua ja välittäisi musta. Suutelisi, halaisi, olisi läheisyyttä ja seksiä. Tehtäisiin asioita yhdessä. Ihan tavallista arkea. 

Olen Facebookissa useammassa sinkkuryhmässä ja tuntuu pahalta katsoa kun välillä niihin tulee ihmisiltä ilmoituksia, että poistuvat kun löysivät jonkun. Facekavereita menee kihloihin, naimisiin, saavat lapsia jne. Mä olen sen sijaan yksin. Nytkin alkoi itkettää kun kirjoitan tätä.

Olen mä toki ollut parisuhteissa ja on yksi aikuinen lapsi. Olen viimeisen vuoden vaikean eron jälkeen kasannut itseäni ja käynyt läpi erotuskaa. Siinä tuskan keskellä menin ihastumaan mieheen jota en voi saada omakseni. Sekin tuonut lisää tuskaa ja ihan ahdistusta. Vaikea edes ajatella, että voisin olla kenenkään muun kanssa kun on tunteita tätä yhtä kohtaan. Pitäisi siis saada ihastus loppumaan, mutta vaikealta sekin tuntuu.

Yksinäistä on ja tuntuu pahalta ajatella, että yksinkö jään loppuelämäksi.

N45

Kommentit (166)

Vierailija
41/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä vastailet aika töykeästi ihan asiallisiinkin vastauksiin. Ehkä siinä syy siihen sun yksinäisyyteen. 

Mä vastaan töykeästi typeriin ja lapsellisiin oletuksiin. Ihan turhaan mun niskaan kaadat tätä kun itse te irvistelette ja viisastelette. Harhoissasi myös kuvittelet myös tuntevasi mut.

N45

Vierailija
42/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä vastailet aika töykeästi ihan asiallisiinkin vastauksiin. Ehkä siinä syy siihen sun yksinäisyyteen. 

Ap on töykeä vanha lehmä joka on yksin koska omistaa toksisen ja mädän asenteen muita kohtaan.

Itse olet mätä. Mä vastaan töykeästi typeriin ja lapsellisiin oletuksiin. 

N45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut sinkkuna nyt 6 vuotta. Olin suomi24 treffit palstalla joskus 5 vuotta sitten ja kävin varmaan 5 treffeillä. Lopetin suhteen etsinnän, koska nämä kaikki treffit järkyttivät minua. Yksi mies oli valehdellut ikänsä, pituutensa ja painonsa ja kuva oli ainakin 10 v vanha. Yksi mies halusi vain uuden kämpän, kun ed tyttöystävä oli lempannut, yksi oli todella lapsellinen ja hampaat olivat ruskeat jne.

Päätin, että en uskalla enää yrittää. Nykyään olen tyytyväinen yksin, enkä aio enää miestä etsiä tai ottaa. Pärjään hyvin. 

Vierailija
44/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan edes seurustellut. Kukaan ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta. Mietipä sitä.

N38

Tämä!

Ap valittaa, vaikka ilmeisesti on ollut pitkässä parisuhteessa ja vasta eronnut. Eikä hänelle edes kelpaa nyt kukaan muu kuin se ihastus, eli miehen löytäminen on hänelle mahdotonta hänen itsensä takia.

Vierailija
45/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku niitä vastauksia vastauksia silti yläpeukuttaa. Miksi ihmeessä? 

Vierailija
46/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kokonaiskuvio kuulostaa siltä, että tuosta kannattaisi jutella varmaan terapeutin kanssa. Saisit jonkun osaavan kanssa selvittää, miksi roikut kiinni miehessä, jota et voi saada. Ja miksi ilman parisuhdetta jääminen tuntuu niin kauhealta ajatukselta. Ja tuo, kun sanot, ettet kelpaa miehille. Mitä se kertoo siitä, mitä ajattelet itsestäsi? Etkö koe olevasi arvokas ja rakastamisen arvoinen?

Et sinä ole valmis mihinkään parisuhteeseen, ennen kuin opit rakastamaan itseäsi.

Asiallinen viesti. Ihmettelen alapeukkuja.

Vierailija
47/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös facebookin sinkkuryhmissä mutta naiset siellä ei vastaa mitään jos yrittää jotain viestiä  laittaa ja jutella. Eli haluat siis varmaan jonkun täydellisen komean prinssin kuten naiset yleensä eikä tavis mies kelpaa. Ei kannata ihmetellä jos et miestä löydä.

Älä nyt oikeasti jaksa ulista taas tuota sontaa. Suurimmalla osalla tavallisista miehistä on parisuhde. Mene vaikka Prismaan katsomaan siellä olevia pariskuntia niin saatat yllättyä. En todellakaan etsi mitään prinssiä tms. vaan ihan tavallista suomalaista miestä. Sellaista kanssa mulla on aiemminkin ollut parisuhteita. 

Sua ei kukaan huoli sen vuoksi, että olet harhainen sekopää.

N45

Vierailija
48/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poista Face, jos siitä on sulle noin paljon harmia.

Ei hyvää päivää. No en todellakaan poista. Se nyt on vain yksi asia mun elämässä. Ei ne ajatukset siitä miksikään muutu vaikka Facen poistaisin.

N45

Voivat hyvinkin muuttua. Keskity elämänmuutosten läpikäymiseen, äläkä vertaa itseäsi muihin. 

Minäkin ihastuin ihmiseen, josta ei olisi seurusteluun kanssani. Olemme kuitenkin ystäviä, vaikkakin etänä juuri nyt. Erosta on 3 vuotta ja olen ihan tyytyväinen tilanteeseen, missä minulla on tuore tapailusuhde ja vapaus kaveerata kenen kanssa haluan. 

N51.

Vierailija
49/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ikinä tajunnut läheisyydenkipeitä aikuisia. Minä en halua mitään lässynläätä elämääni, en halua kävellä käsi kädessä kuin päiväkoti-ikäinen, en jaksa pussailla koko ajan ja lässytellä jotain p*skaa. En ymmärrä ihmisiä, jotka tyyliin itkevät parisuhteen puuttumista 😂 Niin naiivia, niin naiivia kuin olla ja voi. 

Parempi pysyä poissa ihmisten tieltä, kun et tuon enempää asiasta ymmärrä. 

Vierailija
50/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan edes seurustellut. Kukaan ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta. Mietipä sitä.

N38

Tämä!

Ap valittaa, vaikka ilmeisesti on ollut pitkässä parisuhteessa ja vasta eronnut. Eikä hänelle edes kelpaa nyt kukaan muu kuin se ihastus, eli miehen löytäminen on hänelle mahdotonta hänen itsensä takia.

Huoh. Mä teen koko ajan töitä saadakseni ihastuksen loppumaan. Enkä ole vasta eronnut vaan vähän yli vuosi sitten. Viime kesänä olin vasta eronnut. Enkä mä nyt just tällä sekunnilla sitä parisuhdetta tarvitse vaan jossakin kohtaa haluaisin löytää vielä oman rakkaan. En todellakaan haluaisi jäädä ilman parisuhdetta vuosikymmeniksi.

N45

Vierailija
51/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poista Face, jos siitä on sulle noin paljon harmia.

Ei hyvää päivää. No en todellakaan poista. Se nyt on vain yksi asia mun elämässä. Ei ne ajatukset siitä miksikään muutu vaikka Facen poistaisin.

N45

Kyllä ne ajatukset tutkitusti muuttuvat. Some pahentaa yksinäisyyttä/ masennusta jne. 

Sinä et voi vaikuttaa siihen, löydätkö koskaan ketään, joka aidosti rakastaisi sinua ja välittäisi sinusta. Vapaat miehet ovat valtaosin roskaa ja moni keski-ikäinenkin elää uutta nuoruuttaan sarajapanijana. 

Tulet vain onnettomaksi, jos keskität ajatuksesi asiaan, joka on toisen käsissä. 

Ja jos laihdutat, laihduta itsesi vuoksi etkä siksi, että KELPAISIT. Psykologisesti todella huono lähtöasetelma suhteelle. Siedät sitten muutakin paskaa, koska haluat kelvata? Kannattaa määrittää rima todella tarkkaan ennen suhteen yrittämistä, jotta näet red flagit ja osaat juosta. 

Muista, että ollaksesi rakastettu sinun ei tarvitse löytää jotain ihmistä, joka osoittaa sen itsellesi. Se tulee löytää itsestään muilla keinoin. Muuten et tule edes löytämään tervettä miestä kuin suurella sattumalla. Keskity itseesi älä siihen hahmoon, joka olisit parisuhteessa. Jos sinä sitten löydät jonkun kunnollisen miehen, voit KELPUUTTAA hänet elämääsi. 

Nyt heitä kaivoon tuo epätoivo, se ei tiedä hyvää. 

Vierailija
52/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kokonaiskuvio kuulostaa siltä, että tuosta kannattaisi jutella varmaan terapeutin kanssa. Saisit jonkun osaavan kanssa selvittää, miksi roikut kiinni miehessä, jota et voi saada. Ja miksi ilman parisuhdetta jääminen tuntuu niin kauhealta ajatukselta. Ja tuo, kun sanot, ettet kelpaa miehille. Mitä se kertoo siitä, mitä ajattelet itsestäsi? Etkö koe olevasi arvokas ja rakastamisen arvoinen?

Et sinä ole valmis mihinkään parisuhteeseen, ennen kuin opit rakastamaan itseäsi.

Asiallinen viesti. Ihmettelen alapeukkuja.

Ap:n?

Vierailija
53/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä voisin APn tavata mielelläni, mutta kun olen vasta 30v mies niin en usko että toisin päin on mielenkiintoa.

Kyllä, olet liian nuori.

N45

Säälittävää, että tätä mun kommenttia on pitänyt alapeukuttaa. :D Kai mä nyt itse päätän sen minkä ikäisen kumppanin haluan! En halua reilusti nuorempaa.

N45

Vierailija
54/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet rasittava. Korjaa asenteesi ja kommunikointi tapasi, niin saattaa se suhde löytyä. Kyllä tässä ne sun läskit on ihan toissijainen asia. 

Vierailija
55/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas on 4 kaverin wa -ryhmä ja sinne muut parisuhteessa olevat postailee kuvia reissuiltaan ja illanvietoistaan puolisoidensa kanssa. Ärsyttävää!

Ihan kun näyttäisivät mulle keskaria kun olen ainoa sinkku, jonka illat ja vklt menee yleensä aina yksin. 

No miksi ne menevät yksin? Onko se puoliso ainoa ihmiskontakti elämässä? Vähän liian painava taakka antaa kumppanille.

Näin, puolison löytävät ne joilla on mielekästä tekemistä ilmankin puolisoa. Kukaan ei kiinnostu perässävedettävästä tyypistä. 

Vierailija
56/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää pelkää että en enää saa parisuhdetta.

Mä nimittäin TIEDÄN, että en tule enää saamaan parisuhdetta. Se on käynyt todella selväksi viimeisen parin vuoden aikana. Pystyn vastaanottamaan vain tietyn määrän "en tuntenut kipinää" viestejä, jonka jälkeen yksinkertaisesti vain luovutin. 

N40

Vierailija
57/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas on 4 kaverin wa -ryhmä ja sinne muut parisuhteessa olevat postailee kuvia reissuiltaan ja illanvietoistaan puolisoidensa kanssa. Ärsyttävää!

Ihan kun näyttäisivät mulle keskaria kun olen ainoa sinkku, jonka illat ja vklt menee yleensä aina yksin. 

No miksi ne menevät yksin? Onko se puoliso ainoa ihmiskontakti elämässä? Vähän liian painava taakka antaa kumppanille.

Näin, puolison löytävät ne joilla on mielekästä tekemistä ilmankin puolisoa. Kukaan ei kiinnostu perässävedettävästä tyypistä. 

Se vaan on aika hankala paikka ihmiselle, joka on syystä tai toisesta pudonnut kuoppaan. Sitten ovat he, jotka ovat kroonisesti perässävedettäviä, mutta kyllä heillekin on omia ottajiaan. 

Vierailija
58/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nimittäin TIEDÄN, että en tule enää saamaan parisuhdetta. Se on käynyt todella selväksi viimeisen parin vuoden aikana. Pystyn vastaanottamaan vain tietyn määrän "en tuntenut kipinää" viestejä, jonka jälkeen yksinkertaisesti vain luovutin. 

N40

Älä nyt viitsi. Sehän on ihan todennäköistä, että jos kaksi vierasta ihmistä laitetaan samaan tilaan, ei mitään kipinää ole. Se saattaa vielä tulla vastaan joku pv. Mutta en itsekään altistaisi itseäni liukuhihnatreffailulle. 

Vierailija
59/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Älä nyt viitsi. Sehän on ihan todennäköistä, että jos kaksi vierasta ihmistä laitetaan samaan tilaan, ei mitään kipinää ole. Se saattaa vielä tulla vastaan joku pv. Mutta en itsekään altistaisi itseäni liukuhihnatreffailulle. 

Niin, se on vaan jännä että itse sain kerta toisensa jälkeen pakit heti ensimmäisten treffien jälkeen, kukaan ei edes yrittänyt sänkyyn kanssani (en toki olisi mennytkään jos olisi seksiä tarjottu).

Samaan aikaan kauniin ystäväni deittailu menee aika eri raiteilla: ei paljon "ei kipinää" viestejä tule hänen puhelimeensa. Miehiä tulee ovista ja ikkunoista. 

Vierailija
60/166 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Niin, se on vaan jännä että itse sain kerta toisensa jälkeen pakit heti ensimmäisten treffien jälkeen, kukaan ei edes yrittänyt sänkyyn kanssani (en toki olisi mennytkään jos olisi seksiä tarjottu).

Samaan aikaan kauniin ystävän

Olistko halunnut kertapanoa? Siinä tapauksessa pitää osoittaa se vähän selvemmin? 

Miehet kyllä aistivat, kuka on "sellainen" ja kuka ei, eikä niille "asiallisille" naisille esitetä tahdittomia ehdotuksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän