Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että en enää löydä parisuhdetta

Vierailija
13.07.2024 |

Olen eronnut reilu vuosi sitten enkä mä nyt välttämättä juuri nyt halua parisuhdetta, mutta haluan sellaisen tulevaisuudessa. Tinderissä ja Badoossa olen ollut, mutta ihan turhia paikkoja. Ei ole vain mun juttu tuollainen nettideittailu. Irl ei miehet lähesty. En taida kelvata enää kenellekään.

Olen 45v enkä vielä haluaisi jäädä ilman parisuhdetta. Olen kaiken lisäksi ylipainoinen. Sille asialle olen kuitenkin koko ajan tekemässä jotakin eli suunta on kohti normaalipainoa, mutta tuskin siltikään kelpaan miehille. Enkä etsi mitään miesmallia tms. joten sellaisista vänkyttämiset voi jättää väliin. Ihan tavallista suomalaista miestä etsin, mutta enpä mä heille kelpaa.

Olisi ihana kun olisi joka rakastaisi mua ja välittäisi musta. Suutelisi, halaisi, olisi läheisyyttä ja seksiä. Tehtäisiin asioita yhdessä. Ihan tavallista arkea. 

Olen Facebookissa useammassa sinkkuryhmässä ja tuntuu pahalta katsoa kun välillä niihin tulee ihmisiltä ilmoituksia, että poistuvat kun löysivät jonkun. Facekavereita menee kihloihin, naimisiin, saavat lapsia jne. Mä olen sen sijaan yksin. Nytkin alkoi itkettää kun kirjoitan tätä.

Olen mä toki ollut parisuhteissa ja on yksi aikuinen lapsi. Olen viimeisen vuoden vaikean eron jälkeen kasannut itseäni ja käynyt läpi erotuskaa. Siinä tuskan keskellä menin ihastumaan mieheen jota en voi saada omakseni. Sekin tuonut lisää tuskaa ja ihan ahdistusta. Vaikea edes ajatella, että voisin olla kenenkään muun kanssa kun on tunteita tätä yhtä kohtaan. Pitäisi siis saada ihastus loppumaan, mutta vaikealta sekin tuntuu.

Yksinäistä on ja tuntuu pahalta ajatella, että yksinkö jään loppuelämäksi.

N45

Kommentit (166)

Vierailija
21/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskittyä sinkkuuden hyviin puoliin. 

Vierailija
22/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös facebookin sinkkuryhmissä mutta naiset siellä ei vastaa mitään jos yrittää jotain viestiä  laittaa ja jutella. Eli haluat siis varmaan jonkun täydellisen komean prinssin kuten naiset yleensä eikä tavis mies kelpaa. Ei kannata ihmetellä jos et miestä löydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä haluat parisuhteen? Paremman taloustilanteen takia? Tylsän parisuhdeseksin takia?  Parisuhderiitojen takia?  Vai siksi, että on edes joku joka makaa sohvalla tuijottamassa telkkaria/ kännykkää puhumatta eikä tarvitse olla asunnossa yksin?

Vierailija
24/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa opetella olemaan onnellinen yksin. Se ei ole loppujen lopuksi sen kummempaa, kuin suhteessakaan. Annat rakkautta kumppanille vs. annat rakkautta itsellesi

Hehhe ainoa vaan, että ihminen sosiaalisena laumaeläimenä ei ole saari eikä pysty ääri-induvalistisella ideologialla tyydyttämään kohdatuksi tulemisen tarpeitaan. 

Olen samaa mieltä siitä, että yksinkin pitää osata olla, mutta se on ihan normaalia, että silti kaipaa kumppania kenen kanssa jakaa elämää.

Minkä takia nuoria naisia koitetaan tällä tavoin vaientaa? Tiedän itsekin 4b liikkeen jäsenissä olevan paljon perhettä kaipaavia naisia. Syy miksi naiset siirtyivät pois markkinoilta johtuu asenteista. Teit mitä tahansa varsinkin naisena ongelma käännetään AINA naisen syyksi. Moni haluaakin elää draamavapaasti.

Vierailija
25/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä tajunnut läheisyydenkipeitä aikuisia. Minä en halua mitään lässynläätä elämääni, en halua kävellä käsi kädessä kuin päiväkoti-ikäinen, en jaksa pussailla koko ajan ja lässytellä jotain p*skaa. En ymmärrä ihmisiä, jotka tyyliin itkevät parisuhteen puuttumista 😂 Niin naiivia, niin naiivia kuin olla ja voi. 

Vierailija
26/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas on 4 kaverin wa -ryhmä ja sinne muut parisuhteessa olevat postailee kuvia reissuiltaan ja illanvietoistaan puolisoidensa kanssa. Ärsyttävää!

Ihan kun näyttäisivät mulle keskaria kun olen ainoa sinkku, jonka illat ja vklt menee yleensä aina yksin. 

Vierailija
27/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kokonaiskuvio kuulostaa siltä, että tuosta kannattaisi jutella varmaan terapeutin kanssa. Saisit jonkun osaavan kanssa selvittää, miksi roikut kiinni miehessä, jota et voi saada. Ja miksi ilman parisuhdetta jääminen tuntuu niin kauhealta ajatukselta. Ja tuo, kun sanot, ettet kelpaa miehille. Mitä se kertoo siitä, mitä ajattelet itsestäsi? Etkö koe olevasi arvokas ja rakastamisen arvoinen?

Et sinä ole valmis mihinkään parisuhteeseen, ennen kuin opit rakastamaan itseäsi.

Vierailija
28/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kokonaiskuvio kuulostaa siltä, että tuosta kannattaisi jutella varmaan terapeutin kanssa. Saisit jonkun osaavan kanssa selvittää, miksi roikut kiinni miehessä, jota et voi saada. Ja miksi ilman parisuhdetta jääminen tuntuu niin kauhealta ajatukselta. Ja tuo, kun sanot, ettet kelpaa miehille. Mitä se kertoo siitä, mitä ajattelet itsestäsi? Etkö koe olevasi arvokas ja rakastamisen arvoinen?

Et sinä ole valmis mihinkään parisuhteeseen, ennen kuin opit rakastamaan itseäsi.

Tuo viimeinen lause on ihan täyttä paskaa.

Vierailija
29/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin APn tavata mielelläni, mutta kun olen vasta 30v mies niin en usko että toisin päin on mielenkiintoa.

Vierailija
30/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas on 4 kaverin wa -ryhmä ja sinne muut parisuhteessa olevat postailee kuvia reissuiltaan ja illanvietoistaan puolisoidensa kanssa. Ärsyttävää!

Ihan kun näyttäisivät mulle keskaria kun olen ainoa sinkku, jonka illat ja vklt menee yleensä aina yksin. 

No miksi ne menevät yksin? Onko se puoliso ainoa ihmiskontakti elämässä? Vähän liian painava taakka antaa kumppanille.

Vierailija
31/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kieltämättä, missäänhän ei määritelty että pitäisi olla hyvä suhde, kunhan sellainen joku vain olisi. Ei tarvitse olla toisen kunnioitusta, rakkautta, intohimoa kunhan vain se itseisarvo, parisuhde olisi. Kun kaikilla muillakin on, mitä väliä mistään sivuseikoista.

Vierailija
32/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kieltämättä, missäänhän ei määritelty että pitäisi olla hyvä suhde, kunhan sellainen joku vain olisi. Ei tarvitse olla toisen kunnioitusta, rakkautta, intohimoa kunhan vain se itseisarvo, parisuhde olisi. Kun kaikilla muillakin on, mitä väliä mistään sivus

Älä viitsi olla typerä. Missään en kirjoittanut, että en haluaisi hyvää suhdetta. En todellakaan alkaisi seurustella kenen tahansa kanssa. Kyllä pitää olla kunnioitusta, rakkautta, intohimoa jne. Teit nyt ihan omia typeriä oletuksia musta.

N45

Vierailija
33/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä haluat parisuhteen? Paremman taloustilanteen takia? Tylsän parisuhdeseksin takia?  Parisuhderiitojen takia?  Vai siksi, että on edes joku joka makaa sohvalla tuijottamassa telkkaria/ kännykkää puhumatta eikä tarvitse olla asunnossa yksin?

Mikä hel vetti sua vaivaa???? Miksi kuvittelet mun olevan joku huoraongenonkija???? Mä olen ihan työelämässä oleva ihminen enkä todellakaan rahan takia miestä halua!! Olet kyllä vastemielinen ihminen kun heti oletit tuollaista musta!! Sä et taida tietää hyvästä parisuhteesta yhtään mitään kun kuvittelet kaikkien suhteiden tarkoittavan tylsää seksiä, riitoja yms. 

N45

Vierailija
34/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko sinulle ihka aito kiltti mies?

Vierailija
35/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pölvästit kuvittelee, että tee mitään muuta kuin märisen yksinäisyyttäni. Haloo taas kerran. Kyllä mulla on elämässä vaikka mitä enkä istu vain kotona märisemässä. Menen ja kuljen eri paikoissa, viimeksi olin perjantaina Bruce Springsteenin keikalla. Ulkomaille olen menossa. 

Kyllä mä silti saan olla välillä murheissani kun ei ole parisuhdetta. En tajua miksi mun pitäisi olla yksin loppuelämäni? Miksi teidän joidenkin mielestä ihminen ei saisi haluta parisuhdetta? 

N45

Vierailija
36/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih voisi olla ihan minun näppäimistä. Paitsi, että minulla erosta jo useampi vuosi. Ylipainoa ei ole, mutta eipä se näytä mitään merkitsevän. Ei etene elämä, kun rakastuin mieheen, jota en voi saada. En saa kuoletettua näitä tunteita. Yksinäisyys on ihan hirveää ja etenkin näin kesäisin se vain korostuu. Facen olen poistanut aikoja sitten juuri tuon takia, kun siellä tuli vain pahamieli. Paluuta olen kyllä miettinyt, kun kaikesta olen jäänyt ulkopuoliseksi ja kaikenlainen sosiaalinen elämä mennyt minimiin. Tätäkö se loppu elämä on? Yksinäistä.  

Vierailija
37/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle ihka aito kiltti mies?

Kiltiksi itseään palstalla mainostava mies on yleensä sairas sekopää johon yhdenkään naisen ei kannata sekaantua. Oikeasti kiltin miehen ei tarvitse itseään mainostaa tuolla tavalla ja todellakin huolisin sellaisen. Mitään jännämiestä en huolisi mistään hinnasta.

N45

Vierailija
38/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä voisin APn tavata mielelläni, mutta kun olen vasta 30v mies niin en usko että toisin päin on mielenkiintoa.

Kyllä, olet liian nuori.

N45

Vierailija
39/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voih voisi olla ihan minun näppäimistä. Paitsi, että minulla erosta jo useampi vuosi. Ylipainoa ei ole, mutta eipä se näytä mitään merkitsevän. Ei etene elämä, kun rakastuin mieheen, jota en voi saada. En saa kuoletettua näitä tunteita. Yksinäisyys on ihan hirveää ja etenkin näin kesäisin se vain korostuu. Facen olen poistanut aikoja sitten juuri tuon takia, kun siellä tuli vain pahamieli. Paluuta olen kyllä miettinyt, kun kaikesta olen jäänyt ulkopuoliseksi ja kaikenlainen sosiaalinen elämä mennyt minimiin. Tätäkö se loppu elämä on? Yksinäistä.  

No en ala poistamaan Facea koska siellä on paljon mulle tärkeää. Jotkut nyt tarttui tuohon Faceen vaikka se nyt oli vain esimerkkinä. Yhtälailla irl näkee pariskuntia ja heidän onneaan. Ihania vauvoja näkee joka paikassa ja mulle suotiin vain yksi lapsi, toki tärkeä ja rakas sellainen. Olisin halunnut ison perheen, mutta ei mennyt elämä niin. Eikä ollut oma valinta.

Jotkut myös takertui mun ylipainoon. No ylipainosta huolimatta olen kyllä ollut parisuhteissa. Sitten tiedän ikäiseni naisen joka ollut aina hoikka eikä hän ole koskaan ollut parisuhteessa. Mua isommillakin ihmisillä on parisuhteita. Painoa pudotan kyllä lähinnä itseni vuoksi.

N45

Vierailija
40/166 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä vastailet aika töykeästi ihan asiallisiinkin vastauksiin. Ehkä siinä syy siihen sun yksinäisyyteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan