Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä ei halua enää seksiä kanssani...

Vierailija
13.07.2024 |

Olen yrittänyt kysyä mikä mättää, mutta hänen mielestä ei mikään. Hän ei vaan jaksa tai halua harrastaa seksiä kanssani. Tätä on jatkunut jo kaksi viikkoa kohta. Ennen harrastettiin seksiä lähes joka päivä. Ikää miellä on 22v molemmilla.

Mitä minä teen, jos hän ei halua kertoa mikä mättää suhteessamme. Otanko eron?

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä mieltä itse olet ap? Haluatko jatkaa seksitöntä suhdetta, vai erota ja löytää naisen joka haluaa seksiä kanssasi? Mieti tätä nyt!

Sellaisen naisen löytäminen, joka haluaa seksiä joka päivä on hyvin pieni prosentti. Koska nuoria naisia on miehiä selvästi vähemmän suomessa, sitten vielä se että todella moni nainen on nykyään sinkku mieluummin kuin parisuhteessa. Tämän kaiken kun ottaa huomioon niin huomaa, että tavis miehellä ei ole hirveästi varaa nirsoilla naisten suhteen, mikäli mies haluaa löytää itselleen parisuhteen naisen kanssa.

Riippuu miehestä! Ei minulla ole vaikeuksia löytää naisseuraa itselleni. Saan helposti Tinderin kautta seuraa jo tälle viikonlopulle. Itsellä olisi kyllä useampikin "kaverinainen" joka olisi kiinnostunut minusta, mutta minä en ole valitettavasti kiinnostunut heistä, kun eivät ole minun makuuni.

Ap

Vierailija
102/121 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Valitettavasti joo, mutta sanoin hänelle että hän on nyt vapaa tekemään mitä ikinä haluaa. Voi mennä ja tulla minne tai milloin ikänä haluaa, se ei enää ole minulta pois. Sillä itsekin aion etsiä uutta seuraa tulevana viikonloppuna. Nyt kun olen vapaa, niin voin vapaasti sekstailla ilman huonoa omatuntoa."

No tässähän se syy siihen seksittömyyteen selvisi. Tyttöystäväsi on vaistonnut ettet välitä hänestä ja aikeesi jättää hänet. Seksi on sinulle vain tekosyy millä pääset hänestä eroon. Ei kenellekään seksi maistu tuollaisessa tilanteessa.

Tämä ei ole totta! Olen yrittänyt puhua hänelle, mutta hän ei halua keskustella. Joten mitä muutakaan enää voin tehdä. En aio elää puutteessa. kun olen vasta 22v! Ex-tyttöystävä voi etsiä sellaisen miehen nyt,

Pelkästä. Sisälukutaito...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti extyttis löytää miehen joka rakastaa häntä, palvoo maata hänen jalkojensa alla, on syvällinen, osaa puhua tunteista, ja jota ei seksi voisi vähempää kiinnostaa.

Miksi pitää lonksahtaa toiseen ääripäähän? Onneksi löytyy miehiä jotka sekä pitävät seksistä että ovat syvällisiä ja osaavat jopa puhua tunteistaan.

Vierailija
104/121 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna hänelle tilaa ja älä painosta seksiin. Miten teillä muuten menee? Onko ty hyvällä tuulella vai masentunut? Onko stressiä tai murheita. Onko muuta läheisyyttä haleja ja pusuja? Voitteko keskustella muista aiheista? Kuulostaa sori nyt vaan aika lapselliselta jos kahden viikon kuivan kauden jälkeen mietit jo eroa avovaimostasi. 

En enää painosta häntä, sillä sanoin maanantaina hänelle, että voidaan jatkaa eri suuntiin. Eli me ei olla enää yhdessä, ainakin minä päätin niin. Se että hän haluasi jatkaa vielä suhdetta kanssani, mutta jos ei halua kertoa mikä suhteessa mättää, niin minusta saa oleskella yksikseen sitten. Tein päätöksen, koska on tuntunut että ollaan tyttöystäväni kanssa kämppiksiä viimeiset 2 viikkoa. En aio olla puutteessa enempää. Laitoin hakemuksen, että haen kaupungin asuntoa, tyttöystävä joko muuttaa takaisin vanhempiensa luokse tai hommaa

"En aio olla puutteessa enempää". Voi voi poikaparka, paljon on sulla vielä elämästä oppimista! 

En minäkään saa aina aviomieheltäni just sillä sekuntilla kun toivoisin, mutta minulla on terveet kädet eikä tarvitse kauempaa kärvistellä puutetta. 

Rakkaus on jotain niin paljon enemmän, se on pitkämielisyyttä, lempeyttä, kärsivällisyyttä, etsii toisen parasta... Tulet huomaamaan, että seksi ei ole maailmassa tai liitossa kuitenkaan se tärkein asia, vaikka tärkeää onkin. Kahden viikon puutteen kiukuttelu ei kerro ihmisestä kovin hyvää, pitää kypsyä vielä.

N54

Annoin ex:lle 3 eri vaihtoehtoa, eikä mikään niistä kelvannut hänelle.

1. Sovitaan viikossa muutama päivä jolloin harrastetaan seksiä.

2. Saan käydä vieraissa ja käytän kumia.

3. Eikö sinun olisi jo aika kertoa mikä meidän suhteessa on vikana, kun näen että jokin painaa mieltäsi.

Hänen mielestä miellä on kaikki hyvin! Joten ei tässä auta muu kuin erota. Ei se minullekaan mikään helppo ero ole, mutta jos toinen ei halua puhua, niin en minäkään aio jäädä tällaiseen suhteeseen enää roikkumaan.

Ap

Vierailija
105/121 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä kommentti pisti silmään, joten vastaan nyt tähän.

Se on hyvä, jos ex löytää sellaisen miehen "joka välittää juuri hänestä". Ongelma on siinä, että ex on juuri itse aika ulkonäkö keskeinen nainen! Hänellä on miehelle minimipituus vaatimus, eli miehen tulee olla vähintään 185 cm pitkä! Sillä ex on 175cm pitkä ja käyttää 8 cm korkkareita aika usein, varsinkin näin kesäisin. Eli kaikki alle 185 cm pitkät miehet, ovat niitä joilla ei ole mitään mahdollisuutta seurustella ex:n kanssa. Näin hän on minulle itse sanonut, kun me aloimme seurustella. Ja jos joku kysyy miten pitkä itse olen, niin olen 191 cm.

Sitten toinen asia mitä ex:ä ei voi sietää miehellä on kaljuus! Joten kaikki miehet, joilla on jonkin asteinen kaljuus ovat ehdoton turn off hänelle. Koska ex opiskelee kampaajaksi ja hänen mielestä mies, joka on kalju ei ole viehättävä, vaan enemmän hänen isänsä ikäinen ja näköinen. Ja jos joku kysyy onko minulla hiusten lähtöä, niin vastaus on ei ole. Minun lähisuvussa kaikilla miehellä on hiukset päässä, kuten isälläni, vaarilla, enolla jne.

Nämä kaksi asiaa pitäisi täyttyä, ennen kuin ex edes voisi lähteä treffeille miehen kanssa.

Ap"

Niinpä niin! Ja porukka haukkumassa ap:ta täällä, vaikka hänen tyttöystävä taitaa olla se oikea pahis tässä. Tuollaiset kriteerit kertovat sen, että tyttöystävä saa tyytyä olemaan yksin, sillä tuskin hän itsekään mikään kaunotar on.

- ohis

Vierailija
106/121 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että tyttöystävä on ihastunut toiseen / harrastanut seksiä toisen kanssa

Kumma oletus nykyisin, et kaikilta puuttuis moraali ja petetään vaan menemään. Kunnon ihmiset ei petä, ja meitäkin vielä on iso määrä.

Vierailija
107/121 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on joskus haluttomia kausia, tuo on vielä tosi lyhyt aika. Ja todella outoja kommentteja täällä.

Sitten niistä pitäisi puhua tai jos ei halua puhua, niin elää sinkkuna sitten.

Ap

Vierailija
108/121 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä, jos ex löytää sellaisen miehen "joka välittää juuri hänestä". Ongelma on siinä, että ex on juuri itse aika ulkonäkö keskeinen nainen! Hänellä on miehelle minimipituus vaatimus, eli miehen tulee olla vähintään 185 cm pitkä! Sillä ex on 175cm pitkä ja käyttää 8 cm korkkareita aika usein, varsinkin näin kesäisin. Eli kaikki alle 185 cm pitkät miehet, ovat niitä joilla ei ole mitään mahdollisuutta seurustella ex:n kanssa. Näin hän on minulle itse sanonut, kun me aloimme seurustella. Ja jos joku kysyy miten pitkä itse olen, niin olen 191 cm.

Sitten toinen asia mitä ex:ä ei voi sietää miehellä on kaljuus! Joten kaikki miehet, joilla on jonkin asteinen kaljuus ovat ehdoton turn off hänelle. Koska ex opiskelee kampaajaksi ja hänen mielestä mies, joka on kalju ei ole viehättävä, vaan enemmän hänen isänsä ikäinen ja näköinen. Ja jos joku kysyy onko minulla hiusten lähtöä, niin vastaus on ei ole. Minun lähisuvussa kaikilla miehellä on hiukset päässä, kuten isälläni, vaarilla, enolla jne.

Nämä kaksi asiaa pitäisi täyttyä, ennen kuin ex edes voisi lähteä treffeille miehen kanssa.

Ap"

Niinpä niin! Ja porukka haukkumassa ap:ta täällä, vaikka hänen tyttöystävä taitaa olla se oikea pahis tässä. Tuollaiset kriteerit kertovat sen, että tyttöystävä saa tyytyä olemaan yksin, sillä tuskin hän itsekään mikään kaunotar on.

- ohis

Ihan sama vaikka haukkuvat minua, ei se minua haittaa. Halusin vaan tuoda esille, että ex:ä ei noin vaan huoli ketään miestä. Vaikka mies olisi kuinka mukava tahansa, niin jos hän ei täytä ex:n noita kahta vaatimusta, seurustelusta on silloin turha edes puhua. Ex ei vaan syty lyhyistä sekä kaljusta miehistä.

Ap

Vierailija
109/121 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna hänelle tilaa ja älä painosta seksiin. Miten teillä muuten menee? Onko ty hyvällä tuulella vai masentunut? Onko stressiä tai murheita. Onko muuta läheisyyttä haleja ja pusuja? Voitteko keskustella muista aiheista? Kuulostaa sori nyt vaan aika lapselliselta jos kahden viikon kuivan kauden jälkeen mietit jo eroa avovaimostasi. 

En enää painosta häntä, sillä sanoin maanantaina hänelle, että voidaan jatkaa eri suuntiin. Eli me ei olla enää yhdessä, ainakin minä päätin niin. Se että hän haluasi jatkaa vielä suhdetta kanssani, mutta jos ei halua kertoa mikä suhteessa mättää, niin minusta saa oleskella yksikseen sitten. Tein päätöksen, koska on tuntunut että ollaan tyttöystäväni kanssa kämppiksiä viimeiset 2 viikkoa. En aio olla puutteessa enempää. Laitoin hakem

Oikein hyvä että vielä puhuitte! Meilläkin oli jossain vaiheessa sopimus, et kuinka usein seksiä olisi. Toki poikkeuksia on, eli kun on kipeänä ym, mutta perusajatuksena oikein kannatettava ja toimiva.

Kakkosvaihtoehto on kummallinen, mitä järkeä olla yhdessä jos seksiä on muiden kanssa? Intiimiin rakkaussuhteeseen kuuluu seksi sen oman puolison kanssa, se liittää kahta ihmistä entistä tiiviimmin yhteen ja lisää rakkautta.

Tuo kolmas asia sitten kertoo seksittömyydestä isommasta ongelmasta. Niinhän se menee, että helposti sillä saralla tökkii jos on muutenkin harmituksia. Toisen pitää pystyä avautumaan, että mitä haluaa elämältä, seksiltä, kaikelta. Surullista että tyttöystäväsi ei nyt pystynyt, kypsymisen paikka hänelläkin. 

Tsemppiä!

N54

Vierailija
110/121 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten toinen asia mitä ex:ä ei voi sietää miehellä on kaljuus! Joten kaikki miehet, joilla on jonkin asteinen kaljuus ovat ehdoton turn off hänelle. Koska ex opiskelee kampaajaksi ja hänen mielestä mies, joka on kalju ei ole viehättävä, vaan enemmän hänen isänsä ikäinen ja näköinen. Ja jos joku kysyy o

Saisko sitten olla pahis jos olis kaunotar?

Vierailija
111/121 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti extyttis löytää miehen joka rakastaa häntä, palvoo maata hänen jalkojensa alla, on syvällinen, osaa puhua tunteista, ja jota ei seksi voisi vähempää kiinnostaa.

Ei se auta vaikka palvoo maailman tappiin asti, jos mies ei täytä ex:n kahta tärkeää kriteeriä eli minimipituus 185 cm ja ei saa olla hiusten lähtöä, niin hänellä ei juuri ole mitään mahdollisuuksia ex:n kanssa. Tämän voin taata, koska ex on itse sanonut minulle niin.

Ap

Vierailija
112/121 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten toinen asia mitä ex:ä ei voi sietää miehellä on kaljuus! Joten kaikki miehet, joilla on jonkin asteinen kaljuus ovat ehdoton turn off hänelle. Koska ex opiskelee kampaajaksi ja hänen mielestä mies, joka on kalju ei ole viehättävä, vaan enemmän hänen isän

Kuulostaa siltä, että todellakin väistit luodin. Pakko kysyä, että miksi ap suostuit ylipäänsä seurustelemaan näin pinnallisen yksilön kanssa? Kai sinullakin on jotain vaatimuksia ihmisen sisimmän suhteen? 

Toisekseen, vaikea uskoa että tällaisia nirppanokkia voi olla, mutta ehkä sitten... Mutta ei todellakaan kaikki, tunnen paljon fiksuja nuoria neitejä, omanikin 22v :)

N54

Vierailija
113/121 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En enää painosta häntä, sillä sanoin maanantaina hänelle, että voidaan jatkaa eri suuntiin. Eli me ei olla enää yhdessä, ainakin minä päätin niin. Se että hän haluasi jatkaa vielä suhdetta kanssani, mutta jos ei halua kertoa mikä suhteessa mättää, niin minusta saa oleskella yksikseen sitten. Tein päätöksen, koska on tuntunut että ollaan tyttöystäväni kanssa kämppiksiä viimeiset 2 viik

Oikein hyvä että vielä puhuitte! Meilläkin oli jossain vaiheessa sopimus, et kuinka usein seksiä olisi. Toki poikkeuksia on, eli kun on kipeänä ym, mutta perusajatuksena oikein kannatettava ja toimiva.

Kakkosvaihtoehto on kummallinen, mitä järkeä olla yhdessä jos seksiä on muiden kanssa? Intiimiin rakkaussuhteeseen kuuluu seksi sen oman puolison kanssa, se liittää kahta ihmistä entistä tiiviimmin yhteen ja lisää rakkautta.

Tuo kolmas asia sitten kertoo seksittömyydestä isommasta ongelmasta. Niinhän se menee, että helposti sillä saralla tökkii jos on muutenkin harmituksia. Toisen pitää pystyä avautumaan, että mitä haluaa elämältä, seksiltä, kaikelta. Surullista että tyttöystäväsi ei nyt pystynyt, kypsymisen paikka hänelläkin. 

Tsemppiä!

N54

Niin, kakkos vaihtoehto oli koska ex halusi jatkaa suhdetta kanssani. Siksi ehdotin hänelle sitä, mutta ei sekään kelvannut. Joten ero on paras ratkaisu.

Ap

Vierailija
114/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Sub 5- Chad- naisen pätkä on sekä totta että huvittava. 

Ilman muuta on selvää, että sanaton viestintä on se mikä kertoo ihmisen intentioista ja tunteista sanoja enemmän. Mutta että näin ei olisi myös toisinpäin vaan pelkästään naisten kanssa niin väärin. Laitapa ekaan kuvaan ruma ja pullukka nainen ja tokaan instabeibi, ja sitten alle miesten ilmeet, niin aivan varmasti löytyy maireampaa ilmettä sen hoikan kaunottaren kanssa.

Niin se vaan menee maailmanlaajuisesti, kauniit ihmiset hivelee silmää ja innostaa kumpaakin sukupuolta. Se ei ole tietoista sortoa vaan luontainen asia. Sillä taas ei ole mitään tekemistä sen suhteen, että kun rakastat jotakuta, hän näyttää silmissä kauniimmalta kuin ns. objektiivisesti katsoen. Ylipäänsä toisen ulkonäkö menettää merkitystä pitkien aviovuosien jälkeen. Se että toinen on kiva sulle on kaikkein tärkeintä ja ihaninta.

ps. omaan silmääni kyllä tuo "chad" on aivan liian suden näköinen, eli valkkaisin tuon ekan mieluummin.

Vierailija
115/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Sub 5- Chad- naisen pätkä on sekä totta että huvittava. 

Ilman muuta on selvää, että sanaton viestintä on se mikä kertoo ihmisen intentioista ja tunteista sanoja enemmän. Mutta että näin ei olisi myös toisinpäin vaan pelkästään naisten kanssa niin väärin. Laitapa ekaan kuvaan ruma ja pullukka nainen ja tokaan instabeibi, ja sitten alle miesten ilmeet, niin aivan varmasti löytyy maireampaa ilmettä sen hoikan kaunottaren kanssa.

Niin se vaan menee maailmanlaajuisesti, kauniit ihmiset hivelee silmää ja innostaa kumpaakin sukupuolta. Se ei ole tietoista sortoa vaan luontainen asia. Sillä taas ei ole mitään tekemistä sen suhteen, että kun rakastat jotakuta, hän näyttää silmissä kauniimmalta kuin ns. objektiivisesti katsoen. Ylipäänsä toisen ulkonäkö menettää merkitystä pitkien aviovuosien jälkeen. Se että toinen on kiva sulle on kaikkein tärkeintä ja ihaninta.

ps. omaan silmääni kyllä tuo "chad" on aiv

Alusta tippui sana, eli naisen ilme -pätkä piti lukea.

Vierailija
116/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut puolen vuoden tauko ja vituttaa, ja kyseessä Mies joka pihtaa.

Vierailija
117/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse en kyllä 22-vuotiaana pihdannut, aina kelpasi.

Vierailija
118/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit sinkku, kuinka usein harrastaisit seksiä?

Jos tarkoitan sitä, että löydänkö uuden tyttöystävän? Niin, vastaus on joo! Mutta kiinnostaa onko naisilla oikeasti tuollaisia seksittömiä hetkiä, jolloin seksi lakkaa kokonaan ilman mitään hyvää syytä! Haluaisin vielä kuitenkin yrittää, koska asumme samalla taloudessa ja ero olisi molemmille aikamoinen elämäntapamuutos. Kaikki pitäisi aloittaa alusta, siis asunto, huonekalut jne.

Ap

Jos uuden asunnon ja uusien huonekalujen hankinnan harmi on ainoa syy pysyä suhteessa, en ihmettele seksittömyyttä.

N19

Vierailija
119/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tämä paljastuikin provoksi kun pidemmälle luin. Ihan kiva.

Vierailija
120/121 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otan naisen tällein!

"Siinä on naiset vain tiellä, kun tosimiehet alkaa nussimaan."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän