Tyttöystävä ei halua enää seksiä kanssani...
Olen yrittänyt kysyä mikä mättää, mutta hänen mielestä ei mikään. Hän ei vaan jaksa tai halua harrastaa seksiä kanssani. Tätä on jatkunut jo kaksi viikkoa kohta. Ennen harrastettiin seksiä lähes joka päivä. Ikää miellä on 22v molemmilla.
Mitä minä teen, jos hän ei halua kertoa mikä mättää suhteessamme. Otanko eron?
Kommentit (121)
Nainen ei saa sulta. Orgasmeja. Hellyyttä.
Ei halua enää olla tyhjennysreikä.
Katso peiliin. Nyt on kiire.
Vierailija kirjoitti:
Kolme työntöö ja tuijotus. Seinään. Ei suutelemista.
Se on siinä.
IHAN KAMALAA... Mutta voisko olla niin mahdollista - kellä tämmöstä? Sinullako Vierailija? Ja seuraukset? Oliko paljaalla?
Monelle ihmiselle, sukupuoleen katsomatta, parisuhteeseen menon yksi syy on toive säännöllisestä ja tyydyttävästä seksielämästä.
Valitettavasti parisuhde ei välttämättä takaa kumpaakaan. Ei säännöllisyyttä, eikä tyydyttävyyttä. Lisäksi asioilla on tapana muuttua sitä mukaa kun vuodet vierii.
Suhteen alun aktiivinen seksi ei vielä kerro mitään viiden- kymmenen vuoden päästä olevasta (tai olemattomasta) seksistä. Voi sitä olla, mutta voi olla olemattakin.
Tämä olisi hyvä jokaisen ymmärtää.
Jos toinen puoli ei halua tyydyttää halujasi niin vaikka siihen ei ole mitään kunnollista syytä miksi ei niin kannattaa etsiä joku parempi. Itse jaksoin puoli vuotta katsella naista kun muuten sovittiin hyvin yhteen mutta kun seksiä ei tullut niin ei jättänyt minulle paljoa valinnanvaraa.
E-pillerit? Vievät halut joiltain.
Ei kannata huolestua noin lyhyestä ajasta.
Voihan naisesi olla käynyt vieraissa ja nyt ei halua seksiä ennenkuin saa sukupuolitauti testeistä tulokset. Voisi haitata parisuhdetta jos saisit häneltä jonkin taudin.
Luiskaan vaan ja halukkaampi tilalle. Ihan perus toimintatapa tommosten suhteen. Jos se ei halua nyt, niin luuletko sen haluavan viiden vuoden päästä?
Kun seksi loppuu, niin suhde loppuu. Uutta vaan alle.
Vaihdevuodet alkaneet. Nyynuorilla seksivaihe menee tooooooodella nopeasti
1. Tyttöystävä ei halua seksia. Se ei halua sua. Ei rakasta tai epäröi asiaa.
2. Sillä on joku toinen tai kiinnostunut toisesta.
3. Sattunut töissä painetta, epäonnistuminen, stressiä. Se vie halut ja puhdin pois yksitysielämästä.
4. Nähnyt töissä jotain inhottavaa. Sosionomit käsittelee ikäviä asioita kokoajan. Poliisit näkee verta ja oksennusta. Ne vie haluja.
5. Kumppanisi harrastaa jotain, jossa on sattunut haaveri. Pillu kipee, jos tullut kolhu. Kestää parannelle, mutta kai se olisi siitä sanonut. Justiin näin pesispelaajan, joka sai pallosta osuman "väärään pesään". Tulee taukoa väkisinkin, ennen kun paranee...
Jos ootte nuori ja onnellinen pari. Kaunis ja komea. Tähdet kohdillaan ja aito rakkaussuhde, niin on kyllä kumma, jos katkeaa harrastus. Harmi ja sääli myös.
En halua loukata KETÄÄN... mutta jos kyseessä olisi joku "xl-pariskunta", tai joku muu puolivillainen virityssuhde, niin sitten ei suurta vahinkoa käy, vaikka harrastus katkeaisi.
Vierailija kirjoitti:
Anna hänelle tilaa ja älä painosta seksiin. Miten teillä muuten menee? Onko ty hyvällä tuulella vai masentunut? Onko stressiä tai murheita. Onko muuta läheisyyttä haleja ja pusuja? Voitteko keskustella muista aiheista? Kuulostaa sori nyt vaan aika lapselliselta jos kahden viikon kuivan kauden jälkeen mietit jo eroa avovaimostasi.
En enää painosta häntä, sillä sanoin maanantaina hänelle, että voidaan jatkaa eri suuntiin. Eli me ei olla enää yhdessä, ainakin minä päätin niin. Se että hän haluasi jatkaa vielä suhdetta kanssani, mutta jos ei halua kertoa mikä suhteessa mättää, niin minusta saa oleskella yksikseen sitten. Tein päätöksen, koska on tuntunut että ollaan tyttöystäväni kanssa kämppiksiä viimeiset 2 viikkoa. En aio olla puutteessa enempää. Laitoin hakemuksen, että haen kaupungin asuntoa, tyttöystävä joko muuttaa takaisin vanhempiensa luokse tai hommaa jonkun kaverin asumaan hänen kanssaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kahteen viikkoon... Tällä oli kahden vuoden tauko ja viimein oli puoli vuotta sitten, seuraavan kerran ehkä puolentoista vuoden päästä.
Tämän takia otin eron tyttöystävästäni, kun ei suostu puhumaan mikä suhteessa on vikana. En aio odottaa mitään kuukausia, että josko hänen seksuaaliset halunsa palaisivat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko hän masentunut? Jos muutenkin vain makaa ja katsoo telkkaria? Ja seksihalut kadonneet.
Ei ole masentunut sillä hän katsoo tv:tä normaalisti kokoajan, kuten fudista, salkkareita ym. ja on muutenkin sisällä viihtyvää tyyppiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna hänelle tilaa ja älä painosta seksiin. Miten teillä muuten menee? Onko ty hyvällä tuulella vai masentunut? Onko stressiä tai murheita. Onko muuta läheisyyttä haleja ja pusuja? Voitteko keskustella muista aiheista? Kuulostaa sori nyt vaan aika lapselliselta jos kahden viikon kuivan kauden jälkeen mietit jo eroa avovaimostasi.
En enää painosta häntä, sillä sanoin maanantaina hänelle, että voidaan jatkaa eri suuntiin. Eli me ei olla enää yhdessä, ainakin minä päätin niin. Se että hän haluasi jatkaa vielä suhdetta kanssani, mutta jos ei halua kertoa mikä suhteessa mättää, niin minusta saa oleskella yksikseen sitten. Tein päätöksen, koska on tuntunut että ollaan tyttöystäväni kanssa kämppiksiä viimeiset 2 viikkoa. En aio olla puutteessa enempää. Laitoin hakemuksen, että haen kaupungin asuntoa, tyttöystävä joko muuttaa takaisin vanhempiensa luokse tai hommaa
Siis, asutteko vielä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei saa sulta. Orgasmeja. Hellyyttä.
Ei halua enää olla tyhjennysreikä.
Katso peiliin. Nyt on kiire.
Olen katsonut peiliin ja todennut että eroan hänestä. Hän olisi halunnut jatkaa kyllä, mutta sanoin että 2 viikon koeaika meni jo. En enää aio odottaa, josko hän alkaa puhumaan minulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kommentteja täällä.
Ap
Ai se, että sillä on toinen mies?
Ei aina ole kyse toisesta miehestä. Ei jokainen nainen halua jatkuvasti. Syy haluttomuuteen voi olla mikä vaan. Itse voin olla vuoden tai kaksi ilman. Monta kertaa syytetty pettämisestä, vaikka seksi nyt vaan harvemmin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää painosta häntä, sillä sanoin maanantaina hänelle, että voidaan jatkaa eri suuntiin. Eli me ei olla enää yhdessä, ainakin minä päätin niin. Se että hän haluasi jatkaa vielä suhdetta kanssani, mutta jos ei halua kertoa mikä suhteessa mättää, niin minusta saa oleskella yksikseen sitten. Tein päätöksen, koska on tuntunut että ollaan tyttöystäväni kanssa kämppiksiä viimeiset 2 viikkoa. En aio olla puutteessa enempää. Laitoin hakemuksen, että haen kaupungin asuntoa, tyttöystävä
Siis, asutteko vielä yhdessä?
Valitettavasti joo, mutta sanoin hänelle että hän on nyt vapaa tekemään mitä ikinä haluaa. Voi mennä ja tulla minne tai milloin ikänä haluaa, se ei enää ole minulta pois. Sillä itsekin aion etsiä uutta seuraa tulevana viikonloppuna. Nyt kun olen vapaa, niin voin vapaasti sekstailla ilman huonoa omatuntoa.
Ap
Minun mielestäni 2 viikon seksitöntä ajanjaksoa isompi "ongelma" on se, jos keskusteluyhteys puuttuu. Isossa kuvassa 2 viikkoa on nyt kuitenkin lyhyt aika, mutta jos tavanomainen käytös kovasti muuttuu, niin tottakai se herättää kysymyksiä. Ja huom. aina seksiin pitää olla molempien halu, mutta jos ongelmia ei tyttöystäväsi mielestä ole, miksi aiheesta ei sitten voi keskustella? Toki toi myös voi olla ihan ohimenevä vaihe, eikä taustalla pakosti ole mitään ihmeellistä :)
N32