Tyttöystävä ei halua enää seksiä kanssani...
Olen yrittänyt kysyä mikä mättää, mutta hänen mielestä ei mikään. Hän ei vaan jaksa tai halua harrastaa seksiä kanssani. Tätä on jatkunut jo kaksi viikkoa kohta. Ennen harrastettiin seksiä lähes joka päivä. Ikää miellä on 22v molemmilla.
Mitä minä teen, jos hän ei halua kertoa mikä mättää suhteessamme. Otanko eron?
Kommentit (121)
Miksi te eroatte? Eikö tärkeintä ole yhdessä olo?
Pisteet ap:lle siitä, että toimii heti ja eroaa, kun tilanne ei ratkea vaan pyörii paikoillaan. Eikä jää roikkumaan vuosikausiksi naiseen, jonka kanssa ap ei ole onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Terve heteromies menee aina sinne mistä saa seksiä. Sille palstamammat ette voi mitään.
Naiset voivat tätä miettiä, kun kiristävät miestä seksillä. Turha jälkikäteen itkeä, jos mies hakee seksiä muualta, kun kotona sitä ei enää saa.
Vierailija kirjoitti:
Olet tyypillinen nainen, jonka mielestä seksi ei ole tärkeää parisuhteessa. Älä sitten ihmettele, kun mies alkaa olemaan yhä enemmän pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Valitettavasti joo, mutta sanoin hänelle että hän on nyt vapaa tekemään mitä ikinä haluaa. Voi mennä ja tulla minne tai milloin ikänä haluaa, se ei enää ole minulta pois. Sillä itsekin aion etsiä uutta seuraa tulevana viikonloppuna. Nyt kun olen vapaa, niin voin vapaasti sekstailla ilman huonoa omatuntoa."
No tässähän se syy siihen seksittömyyteen selvisi. Tyttöystäväsi on vaistonnut ettet välitä hänestä ja aikeesi jättää hänet. Seksi on sinulle vain tekosyy millä pääset hänestä eroon. Ei kenellekään seksi maistu tuollaisessa tilanteessa.
Mut miks hitos nainen halusi jatkaa suhdetta ap:n kans, jos hän ei sisimmissää halua olla apn kans? Musta ap teki ihan oikei, kun otti eron naisest.
Niinpä. Taitaa nainen olla se, joka häviää tässä erossa.
Tyttöystävä sai ansionsa mukaan. Toivottavasti yksin oleminen on nyt kivempi, ainakaan ei tarvitse seksiä harrastaa miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pisteet ap:lle siitä, että toimii heti ja eroaa, kun tilanne ei ratkea vaan pyörii paikoillaan. Eikä jää roikkumaan vuosikausiksi naiseen, jonka kanssa ap ei ole onnellinen.
2 viikkoa ja saman tien ero ilman mahdollisuutta tilanteen muuttamiselle on kuitenkin aika radikaali ratkaisu jos oikeasti rakastaa. Mutta rakkaus ei tainnut olla se joka tätä paria piti yhdessä. Silloin toki parempi molemmille että lähdetään eri suuntiin. Parempaa on luvassa. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 viikkoa ja saman tien ero ilman mahdollisuutta tilanteen muuttamiselle on kuitenkin aika radikaali ratkaisu jos oikeasti rakastaa. Mutta rakkaus ei tainnut olla se joka tätä paria piti yhdessä. Silloin toki parempi molemmille että lähdetään eri suuntiin. Parempaa on luvassa. Ehkä.
Minkäs sille voi, jos toinen ei halua puhua. Olisin itsekin eronnut tuollaisesta naisesta, jonkun ajan kulutta. 2 viikkoa on tarpeeksi aikaa naiselle avata suunsa ja kertoa mikä on suhteessa vikana! Nyt näyttää siltä, että nainen ei osoittanut merkkejä siitä, että hän ryhtyisi keskustelemaan ap:n kanssa! Joten ero on paras ratkaisu tässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Valitettavasti joo, mutta sanoin hänelle että hän on nyt vapaa tekemään mitä ikinä haluaa. Voi mennä ja tulla minne tai milloin ikänä haluaa, se ei enää ole minulta pois. Sillä itsekin aion etsiä uutta seuraa tulevana viikonloppuna. Nyt kun olen vapaa, niin voin vapaasti sekstailla ilman huonoa omatuntoa."
No tässähän se syy siihen seksittömyyteen selvisi. Tyttöystäväsi on vaistonnut ettet välitä hänestä ja aikeesi jättää hänet. Seksi on sinulle vain tekosyy millä pääset hänestä eroon. Ei kenellekään seksi maistu tuollaisessa tilanteessa.
Tämä ei ole totta! Olen yrittänyt puhua hänelle, mutta hän ei halua keskustella. Joten mitä muutakaan enää voin tehdä. En aio elää puutteessa. kun olen vasta 22v! Ex-tyttöystävä voi etsiä sellaisen miehen nyt, joka on samalla aaltopituudella kuin hän.
Ap
Niinhän varmaan löytääkin miehen, joka välittää juuri hänestä! Eikä pelkästään seksistä tai ulkonäöstään.
Kaksi viikkoako peräti?? Aika outoa jos suhde on kriisissä kahden seksittömän viikon jälkeen. Miten selviäisit, kun tulee vaikka 2kk tauko vaikka siksi että toinen on opiskelemassa ulkomailla ja näette harvoin?
Ei suhteessa voi olle kyse pelkästä seksistä, väärä pohja. Jos tyttis ei ylipäänsä puhu ja avaudu, niin se on se todellinen ja isompi ongelma.
Tai ehkäpä hän haluaa nähdä, että rakastatko häntä ja siedät, vaikka seksiä ei ole peräti 14 päivään? Aika hirveää jos jätät tämän takia, silloin selviää ettet rakastanut häntä.
Vierailija kirjoitti:
Terve heteromies menee aina sinne mistä saa seksiä. Sille palstamammat ette voi mitään.
Ei ole tervettä tuollainen seksiaddiktio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tyypillinen nainen, jonka mielestä seksi ei ole tärkeää parisuhteessa. Älä sitten ihmettele, kun mies alkaa olemaan yhä enemmän pois kotoa.
Seksi on tärkeää, mutta ei koko suhde voi olla vain pelkkää seksiä. Täytyy olla syvempiä yhteisiä asioita, arvoja, toiveita, unelmia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole totta! Olen yrittänyt puhua hänelle, mutta hän ei halua keskustella. Joten mitä muutakaan enää voin tehdä. En aio elää puutteessa. kun olen vasta 22v! Ex-tyttöystävä voi etsiä sellaisen miehen nyt, joka on samalla aaltopituudella kuin hän.
Ap
Niinhän varmaan löytääkin miehen, joka välittää juuri hänestä! Eikä pelkästään seksistä tai ulkonäöstään.
Johan vitsin heitit! Ihan kuin miehet eivät välittäisi seksistä tai naisen ulkonäöstä... Tämän takia miehet yleensä ovat naisten kanssa! Jos nainen ei anna seksiä tai on ruma, niin ei hän myöskään hyvää miestä lyödä. Ehkä jonkun vätyksen tai mt-ongelmaisen miehen joo, mutta huoliiko nainen tällaisen miehen se on eri asia jo.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viikkoako peräti?? Aika outoa jos suhde on kriisissä kahden seksittömän viikon jälkeen. Miten selviäisit, kun tulee vaikka 2kk tauko vaikka siksi että toinen on opiskelemassa ulkomailla ja näette harvoin?
Ei suhteessa voi olle kyse pelkästä seksistä, väärä pohja. Jos tyttis ei ylipäänsä puhu ja avaudu, niin se on se todellinen ja isompi ongelma.
Tai ehkäpä hän haluaa nähdä, että rakastatko häntä ja siedät, vaikka seksiä ei ole peräti 14 päivään? Aika hirveää jos jätät tämän takia, silloin selviää ettet rakastanut häntä.
Kyseessä on nuori 22v pari, joten ei pitäisi olla mitenkään ihme, jos seksi on tuon ikäisillä aina mielessä. Eri asia, jos kyseessä olisi 40v pariskunta, niin silloin seksin merkitys on pikkuhiljaa hiipunut.
Vierailija kirjoitti:
Sairas ihminen (niin mies kuin nainenkin) on libidonsa ja viettiensä ja himojensa orja. Terve ihminen osaa rakastaa silloinkin, kun just ei saa toiselta sitä mitä haluaa. Mutta eipä taida rakkaus teitä kylmiä nykynuoria-aikuisia kiinnostaakaan, se on hedonismi uus uskonto monilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on nuori 22v pari, joten ei pitäisi olla mitenkään ihme, jos seksi on tuon ikäisillä aina mielessä. Eri asia, jos kyseessä olisi 40v pariskunta, niin silloin seksin merkitys on pikkuhiljaa hiipunut.
Saahan se seksi olla aina mielessä, mutta oma käsikin on tarjolla. Ihan jokaisen - oli 15v tai 23v- on hyvä opetella itsensä hillitsemistä. Huolestuttavaa jos halut vie ihmistä niin, ettei pysty elämään ilman jotakin asiaa, vaikka nyt sitten sitä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Katso tämä video ja mieti ap, että miten tyttöystäväsi reagoi kun yrität koskettaa häntä. Tai millaisia signaaleja hän päästää, kun olet hänen kanssaan.
Olen nähnyt tuon videon jo pari kertaa! Ex on reagoinut neutraalisti kosketuksiin ym. Ihan normaaleja signaaleja on päästänyt, eli ei mitään negatiivista, mutta ei myöskään mitään positiivista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna hänelle tilaa ja älä painosta seksiin. Miten teillä muuten menee? Onko ty hyvällä tuulella vai masentunut? Onko stressiä tai murheita. Onko muuta läheisyyttä haleja ja pusuja? Voitteko keskustella muista aiheista? Kuulostaa sori nyt vaan aika lapselliselta jos kahden viikon kuivan kauden jälkeen mietit jo eroa avovaimostasi.
En enää painosta häntä, sillä sanoin maanantaina hänelle, että voidaan jatkaa eri suuntiin. Eli me ei olla enää yhdessä, ainakin minä päätin niin. Se että hän haluasi jatkaa vielä suhdetta kanssani, mutta jos ei halua kertoa mikä suhteessa mättää, niin minusta saa oleskella yksikseen sitten. Tein päätöksen, koska on tuntunut että ollaan tyttöystäväni kanssa kämppiksiä viimeiset 2 viikkoa. En aio olla puutteessa enempää. Laitoin hakemuksen, että haen kaupungin asuntoa, tyttöystävä joko muuttaa takaisin vanhempiensa luokse tai hommaa
"En aio olla puutteessa enempää". Voi voi poikaparka, paljon on sulla vielä elämästä oppimista!
En minäkään saa aina aviomieheltäni just sillä sekuntilla kun toivoisin, mutta minulla on terveet kädet eikä tarvitse kauempaa kärvistellä puutetta.
Rakkaus on jotain niin paljon enemmän, se on pitkämielisyyttä, lempeyttä, kärsivällisyyttä, etsii toisen parasta... Tulet huomaamaan, että seksi ei ole maailmassa tai liitossa kuitenkaan se tärkein asia, vaikka tärkeää onkin. Kahden viikon puutteen kiukuttelu ei kerro ihmisestä kovin hyvää, pitää kypsyä vielä.
N54
Toivottavasti extyttis löytää miehen joka rakastaa häntä, palvoo maata hänen jalkojensa alla, on syvällinen, osaa puhua tunteista, ja jota ei seksi voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä kommentti pisti silmään, joten vastaan nyt tähän.
Se on hyvä, jos ex löytää sellaisen miehen "joka välittää juuri hänestä". Ongelma on siinä, että ex on juuri itse aika ulkonäkö keskeinen nainen! Hänellä on miehelle minimipituus vaatimus, eli miehen tulee olla vähintään 185 cm pitkä! Sillä ex on 175cm pitkä ja käyttää 8 cm korkkareita aika usein, varsinkin näin kesäisin. Eli kaikki alle 185 cm pitkät miehet, ovat niitä joilla ei ole mitään mahdollisuutta seurustella ex:n kanssa. Näin hän on minulle itse sanonut, kun me aloimme seurustella. Ja jos joku kysyy miten pitkä itse olen, niin olen 191 cm.
Sitten toinen asia mitä ex:ä ei voi sietää miehellä on kaljuus! Joten kaikki miehet, joilla on jonkin asteinen kaljuus ovat ehdoton turn off hänelle. Koska ex opiskelee kampaajaksi ja hänen mielestä mies, joka on kalju ei ole viehättävä, vaan enemmän hänen isänsä ikäinen ja näköinen. Ja jos joku kysyy onko minulla hiusten lähtöä, niin vastaus on ei ole. Minun lähisuvussa kaikilla miehellä on hiukset päässä, kuten isälläni, vaarilla, enolla jne.
Nämä kaksi asiaa pitäisi täyttyä, ennen kuin ex edes voisi lähteä treffeille miehen kanssa.
Ap