Tyttöystävä ei halua enää seksiä kanssani...
Olen yrittänyt kysyä mikä mättää, mutta hänen mielestä ei mikään. Hän ei vaan jaksa tai halua harrastaa seksiä kanssani. Tätä on jatkunut jo kaksi viikkoa kohta. Ennen harrastettiin seksiä lähes joka päivä. Ikää miellä on 22v molemmilla.
Mitä minä teen, jos hän ei halua kertoa mikä mättää suhteessamme. Otanko eron?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
E-pillerit? Vievät halut joiltain.
Hän ei käytä hormonaalista ehkäisyä. Ollaan käytetty kumia ja se on tähän asti riittänyt
Ap
"Valitettavasti joo, mutta sanoin hänelle että hän on nyt vapaa tekemään mitä ikinä haluaa. Voi mennä ja tulla minne tai milloin ikänä haluaa, se ei enää ole minulta pois. Sillä itsekin aion etsiä uutta seuraa tulevana viikonloppuna. Nyt kun olen vapaa, niin voin vapaasti sekstailla ilman huonoa omatuntoa."
No tässähän se syy siihen seksittömyyteen selvisi. Tyttöystäväsi on vaistonnut ettet välitä hänestä ja aikeesi jättää hänet. Seksi on sinulle vain tekosyy millä pääset hänestä eroon. Ei kenellekään seksi maistu tuollaisessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni 2 viikon seksitöntä ajanjaksoa isompi "ongelma" on se, jos keskusteluyhteys puuttuu. Isossa kuvassa 2 viikkoa on nyt kuitenkin lyhyt aika, mutta jos tavanomainen käytös kovasti muuttuu, niin tottakai se herättää kysymyksiä. Ja huom. aina seksiin pitää olla molempien halu, mutta jos ongelmia ei tyttöystäväsi mielestä ole, miksi aiheesta ei sitten voi keskustella? Toki toi myös voi olla ihan ohimenevä vaihe, eikä taustalla pakosti ole mitään ihmeellistä :)
N32
Niinpä! Jos hän ei halua puhua mikä mättää suhteessamme kun sitä häneltä kysyn. Hän on sanonut kaiken olevan hyvin, mutta seksi yhtäkkiä vaan lakkasi... Eli kaikki ei ole silloin hyvin omasta mielestäni. Tietenkin, jos hänellä on jokin hätänä, niin silloin asiasta pitäisi puhua eikä esittää kaiken olevan hyvin! Hän näyttää olevan niin fyysisesti kun henkisesti täysin terve, sillä tiedän miten hän käyttäytyy, kun on vaikka kipeänä tai sairaana. Huomaan sen heti, nyt mitään siihen viittaavaa en ole huomannut. Joten ero on paras ratkaisu.
Ap
Jos tyttöystäväsi on raskaana? Luin kyllä että olette käyttäneet kumia, mutta mikään ehkäisy ei ole 100 prosenttisen varma.
Vierailija kirjoitti:
"Valitettavasti joo, mutta sanoin hänelle että hän on nyt vapaa tekemään mitä ikinä haluaa. Voi mennä ja tulla minne tai milloin ikänä haluaa, se ei enää ole minulta pois. Sillä itsekin aion etsiä uutta seuraa tulevana viikonloppuna. Nyt kun olen vapaa, niin voin vapaasti sekstailla ilman huonoa omatuntoa."
No tässähän se syy siihen seksittömyyteen selvisi. Tyttöystäväsi on vaistonnut ettet välitä hänestä ja aikeesi jättää hänet. Seksi on sinulle vain tekosyy millä pääset hänestä eroon. Ei kenellekään seksi maistu tuollaisessa tilanteessa.
Tämä ei ole totta! Olen yrittänyt puhua hänelle, mutta hän ei halua keskustella. Joten mitä muutakaan enää voin tehdä. En aio elää puutteessa. kun olen vasta 22v! Ex-tyttöystävä voi etsiä sellaisen miehen nyt, joka on samalla aaltopituudella kuin hän.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole totta! Olen yrittänyt puhua hänelle, mutta hän ei halua keskustella. Joten mitä muutakaan enää voin tehdä. En aio elää puutteessa. kun olen vasta 22v! Ex-tyttöystävä voi etsiä sellaisen miehen nyt, joka on samalla aaltopituudella kuin hän.
Ap
Vedä käteen välillä niin helpottaa! Eihän tuo 2 viikon seksittömyys ole mitään ja siihen ei kuole. Aika helpolla olet eroamassa ja luovuttamassa. Et rakasta häntä oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mut miks hitos nainen halusi jatkaa suhdetta ap:n kans, jos hän ei sisimmissää halua olla apn kans? Musta ap teki ihan oikei, kun otti eron naisest.
Hyvä ap.
Ihan oikea ratkaisu. Nyt uutta putkeen.
AP, tyttöystäväsi ei valehdellut kun sanoi että kaikki on ihan ok. Sillä niinhän se hänen kannaltaan katsottuna olikin. Oli poikaystävä, asuttiin yhdessä, siihen vielä lapsi tai pari, ja sitten olisi voinutkin lopullisesti laittaa jalat ristiin ja ryhtyä nukkumaan eri makuuhuoneissa koska parempi unenlaatu. Alkujännitys ja -jännite suhteestanne oli ohi, ja tyttöystäväsi oikea seksihalukkuus alkoi tulla ilmi, ja sehän oli, kuten huomasit, aika vähäinen. Tuon tytön kanssa edessä olisi ollut seksitön liitto...
Seksi on parisuhteen sisäänvetotuote. Vasta suhteen vakiinnuttua todellinen halukkuus seksiin tulee ilmi. Monella naisella se halukkuus on pari- kolme kertaa ovulaatiopäivinä, ja thats it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä käteen välillä niin helpottaa! Eihän tuo 2 viikon seksittömyys ole mitään ja siihen ei kuole. Aika helpolla olet eroamassa ja luovuttamassa. Et rakasta häntä oikeasti.
Te naiset ootte oikeasti tyhmiä! Luulette oikeesti, et nuori heteromies joka täynnä seksihalui alkaa puuttees odottaa, kun likkafrendi istuu kotona jalat ristissä? Ei vi tus ala, vaan siirtyy etsimää sellasen likan, jolla on viel seksihalut. Tuo likka voi nyt kerätä kamat ja muuttaa yksin asumaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itekin olisin eronnut ap:n ikäisenä, jos tyttis olisi käyttäytynyt samalla lailla. Naiset eivät ymmärrä sitä, että seksi on nuorelle miehelle tärkeää, kun ollaan parisuhteessa. Jos ei kotona saa, niin sitä haetaan muualta sitten.
Ap, ei naisen kanssa kannata muuttaa saman katon alle. Siitä ei seuraa muuta kuin ongelmia. Kannattaa asua erillään niin, jos naisella alkaa haluttomuus, voit antaa hänen toipua rauhassa sitten ja tapailla muita.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei naisen kanssa kannata muuttaa saman katon alle. Siitä ei seuraa muuta kuin ongelmia. Kannattaa asua erillään niin, jos naisella alkaa haluttomuus, voit antaa hänen toipua rauhassa sitten ja tapailla muita.
Tuossa on perää. Arkielämä yhdessä on erotiikan hautausmaa. Arjessa jokainen prinssi paljastuu sammakoksi, ja jokainen prinsessa finninaamaiseksi nalkuttajaksi.
On päässyt jo viidakon otteen makuun.
No jo seksi loppui yhtäkkiä, eikä hiipunut, niin syy löytynee viimeisestä kerrasta, eikä haluttomuudesta. Tai viimeisin kerta sai tajuamaan jotain. Esim sen ettei nainen saa koskaan tyydytystä. Voi olla myös jokin muu asia, joka vaivaa mieltä, mutta ei osaa itsekään vielä pukea sitä sanoiksi. Ap viestien perusteella, tyttis väisti luodin kun erositte. Ei tuo ole rakkautta, vaan seksin takia ap ollut vain yhdessä, jos kaksi viikkoa saa eroamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kannata muuttaa yhteen, jos ei rakasta toista. SIinä ei ole mitään järkeä. Miksi ap on muuttanut edes yhteen naisen kanssa, jota ei rakasta? Jotta saa kätsymmin seksiäkö? Saa sitä seksiä parisuhteessa vaikka asuisi erilläänkin, ja sillon saa pitää oman rauhansakin.
ap ei ole mikään järjenjättiläinen. En tunne naisystäväänsä mutta hän pääsi eroon petollisesta miehestä ja vältti luodin.
Vierailija kirjoitti:
No jo seksi loppui yhtäkkiä, eikä hiipunut, niin syy löytynee viimeisestä kerrasta, eikä haluttomuudesta. Tai viimeisin kerta sai tajuamaan jotain. Esim sen ettei nainen saa koskaan tyydytystä. Voi olla myös jokin muu asia, joka vaivaa mieltä, mutta ei osaa itsekään vielä pukea sitä sanoiksi. Ap viestien perusteella, tyttis väisti luodin kun erositte. Ei tuo ole rakkautta, vaan seksin takia ap ollut vain yhdessä, jos kaksi viikkoa saa eroamaan.
Tai sitten meni toistenpäin, ap väisti luodin. Ap viestien perusteella, tyttis oli se joka halusi jatkaa suhdetta. Vaikka seksiä hän ei näköjään edelleen suostunut antamaan! Nyt tyttis voi olla itsekseen ja pitää jalat ristissä vaikka lopunelämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisille olisi helppouden kannalta helpointa asua yksikseen. Kuitenkin monet naiset haluamalla haluavat yhteen miehen kanssa vaikka, kuten olemme täältä saaneet lukea, miehet ovat sotkuisia, tunnekyvyttömiä, kotitöitä tekemättömiä, lastenhoitoon osallistumattomia, kertakaikkisen pskiaisia. Miksi ihmeessä? Olisiko... ei voi olla... vai voisiko sittenkin olla niin että se seksi sittenkin liittyy siihen asiaan jotenkin... Vaikka niin paljon helpompaa olisi naisen asua kämppäkaveruksina toisen naisen kanssa tai kokonaan yksin. Ja monilla niistä naisista jotka asuu keskenaan, niin niilläkin on jotakin seksijuttuja toistensa kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut miks hitos nainen halusi jatkaa suhdetta ap:n kans, jos hän ei sisimmissää halua olla apn kans? Musta ap teki ihan oikei, kun otti eron naisest.
Niinpä. Taitaa nainen olla se, joka häviää tässä erossa.
Ihan sama minulle nytten, olkoon vaikka 100! Ei se minulta ole enää mitenkään pois.
Ap