Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AUTTAKAA MUA!!! Imin vahingossa itselleni fritsun ja mies tuleekohta työmatkalta kotiin,

Vierailija
02.02.2007 |

miten tämän oikein selitän sille????? se ei varmasti usko mun selitystä, kun on muutenkin epäluottamusta suhteessamme ollut....itkettää! miten mä voin olla näin TOLLO!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimimerkillä kokeiltiin teininä :D Pitäisi varmaan olla joku ylitehokas imuri että saisi jäljen tuossa ajassa.

Vierailija
22/35 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki apteekista Trombosyl-salvaa, vaalentaa. On siis voide laskimotukoksiin ja suonikohjuihin eli on myöhempääkin käyttöä voiteelle :)

Toimii.

Jos et päse tänään apteekkin, sivele hammastahnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Porvoossa paljon lunta...?

Vierailija
24/35 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kai sillä miehellä joku syy on miksi sulta on netin käyttö kielletty? Joku uus uskonto, jossa netti on syntiä? =O

Vierailija
25/35 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitaampikin vetää sen imurin pois kaulalta jo sekunnissa.

Vierailija
26/35 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti viedä eväsaineita olkkariin, ja kaikki ei mahtunu käsiin. Näppäränä tyttönä asetin lasin suuni päälle ja pidin imua yllä niin että pääsin olkkariin asti. Mulla oli punainen ja pyöreä suunympärys ainakin viikon.

Vierailija
27/35 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

57 oli vielä paree!

Vierailija
28/35 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. Teininä kokeillut.

Vierailija
29/35 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

fritsuja kaulaan ja muuallekkin kroppaan kun ei ollut poikaystävää teininiä, vitt et meillä oli hauskaa.

Vierailija
30/35 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä takuulla saisi raivaria, jos olisin onnistunut tekemään itselleni imurilla fritsun XD

Vierailija:

hei HALOO, kuka niin vois tehdä.. ja muutenkin kuulostaa oudolta, taitaa sulla olla vähän agressiivinen ja mustis mies, ettei olis moku..

Vierailija
31/35 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tämä sitten totta tai provo, niin mä kuo-len nau-ruun!!!

:D :D :D :D

Vierailija
32/35 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kerran koitan selittää kun ette näköjään tajua, että SE IMURIN SUUTIN OLI VIISTO JA KAPEA ja niinollen tosi tehokas imu siinä, on teillä huonoja imureita tai kilpikonnan paksu nahka jos ette sellaisella saa fritsua aikaan! Tuo on ihan musta ja violetti!

No mies tuli kotiin mutta ei oo vielä nähny fritsua kun mulla on poolokaulus päällä. ASjattelin siis piiloitella sitä koska mies on koko viikonlopun menossa joten ei välttämättä nää sitä ja kai se parissa päivässä häipyy? Mies on taas kaverillaan joten ei tässä hätää ja lapsetkin nukkuu.

Vierailija
33/35 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä sille samalla että se imuri raiskasi sut, repi sun sukkahousut ja sotki lakanatkin piru vielä!!! ;)

Vierailija
34/35 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sai paikat niin helliksi, että miehelläsi ei ole mitään saumaa saada piparia tänä vkl:na työmatkasta huolimatta. Pirun imuri!

Vierailija:

Selitä sille samalla että se imuri raiskasi sut, repi sun sukkahousut ja sotki lakanatkin piru vielä!!! ;)

Vierailija
35/35 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas sinä hölmö :)