AUTTAKAA MUA!!! Imin vahingossa itselleni fritsun ja mies tuleekohta työmatkalta kotiin,
miten tämän oikein selitän sille????? se ei varmasti usko mun selitystä, kun on muutenkin epäluottamusta suhteessamme ollut....itkettää! miten mä voin olla näin TOLLO!
Kommentit (35)
Hanki apteekista Trombosyl-salvaa, vaalentaa. On siis voide laskimotukoksiin ja suonikohjuihin eli on myöhempääkin käyttöä voiteelle :)
Toimii.
Jos et päse tänään apteekkin, sivele hammastahnalla.
Ja kai sillä miehellä joku syy on miksi sulta on netin käyttö kielletty? Joku uus uskonto, jossa netti on syntiä? =O
hitaampikin vetää sen imurin pois kaulalta jo sekunnissa.
Piti viedä eväsaineita olkkariin, ja kaikki ei mahtunu käsiin. Näppäränä tyttönä asetin lasin suuni päälle ja pidin imua yllä niin että pääsin olkkariin asti. Mulla oli punainen ja pyöreä suunympärys ainakin viikon.
fritsuja kaulaan ja muuallekkin kroppaan kun ei ollut poikaystävää teininiä, vitt et meillä oli hauskaa.
Eikä takuulla saisi raivaria, jos olisin onnistunut tekemään itselleni imurilla fritsun XD
Vierailija:
hei HALOO, kuka niin vois tehdä.. ja muutenkin kuulostaa oudolta, taitaa sulla olla vähän agressiivinen ja mustis mies, ettei olis moku..
Oli tämä sitten totta tai provo, niin mä kuo-len nau-ruun!!!
:D :D :D :D
vielä kerran koitan selittää kun ette näköjään tajua, että SE IMURIN SUUTIN OLI VIISTO JA KAPEA ja niinollen tosi tehokas imu siinä, on teillä huonoja imureita tai kilpikonnan paksu nahka jos ette sellaisella saa fritsua aikaan! Tuo on ihan musta ja violetti!
No mies tuli kotiin mutta ei oo vielä nähny fritsua kun mulla on poolokaulus päällä. ASjattelin siis piiloitella sitä koska mies on koko viikonlopun menossa joten ei välttämättä nää sitä ja kai se parissa päivässä häipyy? Mies on taas kaverillaan joten ei tässä hätää ja lapsetkin nukkuu.
Selitä sille samalla että se imuri raiskasi sut, repi sun sukkahousut ja sotki lakanatkin piru vielä!!! ;)
ja sai paikat niin helliksi, että miehelläsi ei ole mitään saumaa saada piparia tänä vkl:na työmatkasta huolimatta. Pirun imuri!
Vierailija:
Selitä sille samalla että se imuri raiskasi sut, repi sun sukkahousut ja sotki lakanatkin piru vielä!!! ;)
nimimerkillä kokeiltiin teininä :D Pitäisi varmaan olla joku ylitehokas imuri että saisi jäljen tuossa ajassa.