AUTTAKAA MUA!!! Imin vahingossa itselleni fritsun ja mies tuleekohta työmatkalta kotiin,
miten tämän oikein selitän sille????? se ei varmasti usko mun selitystä, kun on muutenkin epäluottamusta suhteessamme ollut....itkettää! miten mä voin olla näin TOLLO!
Kommentit (35)
imurista oli se iso osa irti ja siinä oli vaan sellainen vino suutin millä imuroin syöttötuolia!!
Ja täytyyhän imurin imemä fritsu olla tosi pyöreä, ei kenenkään suulla saa niin tasaisia reunoja!
Ja nyt se imuri äkkiä piiloon, miehes tulee mustasukkaisena ja vetää sitä vielä turpaan!
ja demonstroi. Sitten sulla on kaksi fritsua, mutta riidalta vältyt.
Mä en uskois jos mun ukko kusettas noin ja vaikka vielä demostroisikin, ei menisi läpi!
ap olisit tosi kiva jos videoisit demonstraation (pistä kamera jalustalle, mies mukaan kuvaan) ja uppaisit vaikka youtubeen. linkki meille kiitos!
otsikoksi vaikka " perjantai-ilta aplla"
ja ihan oikeesti, mä olin tosi hankalassa asennossa tuolin takana ja käsi vääntäyi pahasti, joten kun tajusin että suutin tarttui kaulaan niin meni siinä muutama sekunti ennenkuin sain sen irti. ja tuossa ajasa sitten tuli jälki. uskokaa nyt!
Näytä miehellesi vaikka tämä ketju. Tai kokeile ensin meikkivoidetta.
ja mies suuttuu joka tapauksessak un on kieltäny multa netin käytön niin näkee että täsä mä oon istunu vaik kuink akauan. voi veetu!!!!!
- Vai että imuri hyökkäsi kaulaan... heko heko.
Et selitä etkä mieti asiaa yhtään mitenkään. Jos mies ihmettelee asiaa, ole erittäin hämmästynyt, ja mene katsomaan moista ihmejälkeä peilistä. Sitten sanot, että no kappas, siitä jäi näämmä jälki. Ja sitten selität, että huitaisit siihen vahingossa imurilla.
Mutta kai nyt itse kullakin on mustelmia ja raappeumia vähän väliä. Fritsuksi tuollaista ei tunnista, jos et ala sitä peitellä, salailla ja selitellä. SE herättää epäluulot.
anna kuule suuttua ja lähteä meneen, niin on parempi molemmille:D kyllä ne porvoolaismiehet on kummallisia...
hei HALOO, kuka niin vois tehdä.. ja muutenkin kuulostaa oudolta, taitaa sulla olla vähän agressiivinen ja mustis mies, ettei olis moku..
jos tää on totta niin tule kertomaan miten sun kävi kun miehes on saapunut kotiin!!!
joo tiedän olen s' ' littävä mutta näin kävi!! mies on kohta kotona heippa vaan ja toivokaa mun puolesta.
on se vaan kummallista miten mä aina tunnistan muitten mokujen emännät :D
Ei sinullakaan sitten ole parempaa tekemistä perjaintai-iltana kun keksiä tälläisiä juttuja nettiin?
Provo mutta hupaisa. Jos AP olisi tosissaan niin silti niin uskomaton ettei sitä kukaan usko. LOL
ja aloin kaivamaan lapsen syöttötuolista irti kuivunutta ruokaa, ja samalla sohaisin itseä imurilla kaulaan! Ja siinä ajassa minkä kesti että tajusin irrottaa imurin, siihen oli tullut ihan järkky jälki! Mulle on aina tullut älyhelposti fritsuja ja mustelmia kun on niin ohut iho. TUo on ihan imetyn fritsun näköinen! eikä ole mitään peitevoidetta mulla kun en käytä muuta meikkiä kun ripsaria ikinä!
voi vee mitä mä teen....tuo on niin paha!!