Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vaan kelpaa naisille vaikka olen ihan tavallinen mies, missä on vika?

Vierailija
13.07.2024 |

Miksi en kelpaa naisille? Olen ikisinkku ja en mitään missiä koita saada itselleni koska tasoni ei heihin riitä joten minulle riittää vähän huonompi nainen kuin missi. Mitä minun pitäisi tehdä jotta kelpaisin naisille ja naiset osottaisi kiinnostusta minua kohtaan? Käyn töissä ja olen ihan ok näköinen mies. 

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihan tavallinen suomalainen mies! Ikää 55 v, pituus 170 cm ja 150 kg pitäähän miehellä lihasta olla. Tahdon ehkä lapsia joskus, en tiedä vielä. Mitään missiä ei tarvitse saada mutta nainen ei saa olla ylipainoinen, ikää max 30, ei lapsia, ei exiä, pitkät hiukset, isot tissit ja hyvä peffa! Ja naiselta pitää saada seksiä aina kun tekee mieli. Ja kyllä naisen pitää osata laittaa ruokaa ja siivota, koska mies ei osaa.

Ihme juttu että ei tavalliselle kiltille suomalaiselle miehelle löydy naista!

Vierailija
62/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homo sinä olet. Mursuviiksinen ruskettunut komistus on kohtalosi. Tapaatte kesäisellä torilla ja se on menoa sitten. Tunnet tulleesi kotiin kun hän painaa viiksekkään suunsa kaulallesi ja kuiskaa haluavansa rakastella kanssasi läheisellä niityllä.

Mitä vìttua? 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi olet liian vaan köyhä...kun on "hilloa" ja hevosvoimia,seuransaanti ,ja kaiken muunkin,on taattua..vaikka ei olisikaan huippuälyllä varustettu mies..

Vierailija
64/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en mitään missiä koita saada itselleni koska tasoni ei heihin riitä joten minulle riittää vähän huonompi nainen kuin missi"

Korjaa nyt vaikka ensin tämä asenteesi. Pidät siis muita naisia kuin missejä huonompina (ulkonäöltään). Mutta "tyydyt vähempään". Feromonisi siis lentelee missityyppisten naisten suuntaan ja sitten kuitenkin yrität saada naisia, joita kohtaan ei yhtäkään feromia sinun suunnaltasi lennä, koska keneltä sitä nyt feromonit lentelisi huonomman vaihtoehdon suuntaan.

😲 Jaa.

Vierailija
65/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tyydy. Itse olen ilman naista mieluummin kuin ottaisin ylipainoisen tai yli 40-vuotiaan naisen.

M43

No vaa'an mukaan olen normaalin painon ja ylipainon rajalla. Miehet ovat kiinnostuneempia nyt kuin silloin kun olin hyvin hoikka. Nyt on tosiaan kahta numeroa isommat rinnatkin. A-kuppikoko vaihtui C-kuppikokoon. 

Vierailija
66/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää sama aloitus on ollut aiemminkin sanasta sanaan täällä

Se on joka päivä, koska joku liikaa vapaa-aikaa omaava 18v palstainkkeli spämmää asiaansa 247.

Vierailija
67/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden reppanoiden on syytä tyytyä tarvittaessa vaan "nyrkkikyllikkiin"...tai jos on rohkeutta niin ei muuta kuin baariin..

Vierailija
68/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tyydy. Itse olen ilman naista mieluummin kuin ottaisin ylipainoisen tai yli 40-vuotiaan naisen.

M43

Liikuttavaa, että joku rakastaa omaa kättä noin paljon.

Vierailija
69/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hakisit jatkossa persoonaa, etkä ulkonäköä.

Vierailija
70/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädymme pitämään ihmissuhteita väliaikaisina ja vaihtuvina. Muista ihmisistä tulee henkilökohtaisen kehityksen välineitä sen sijaan, että he olisivat omana itsenään tavoiteltavia kumppaneita.

Vierailija
71/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ongelma ei olekaan ulkonäkö vaan se, mitä on pään sisällä? 

Vierailija
72/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer on keskitasoa joten sen tasoisen naisen kelpuuttaisin. Pamelan tasoisiin minun rahkeet ei riitä.

Ap

Luovuttakaa suosiolla suomalaiset naiset. 😂 Tälle suomimiehelle Jennifer on vain keskitasoa, vaikka moni mies maailmassa olisi hänen kanssaan. Ja kelpasi muuten myös Brad Pittille, jota monet pitävät varsin sexynä miehenä, jolla luulisi olevan Pamelan tasoisiinkin rahkeita, ettei oli tarvinnut keskiverto-Jenniferiin tyytyä. 🤣

Vierailija
73/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea aloitus. Sinulle ei ole naista olemassa noilla spekseillä.

Vierailija
74/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa hakisit jatkossa persoonaa, etkä ulkonäköä.

Omasta persoonasta, minuudesta on tullut meille keskipiste, jonka ympärillä kaikki pyörii. On kiinnitettävä huomiota siihen, mitä ihmiset sanovat, eikä siihen, miltä tuntuu kun he puhuvat tuollaisia kurjia. On opittava katsomaan ulospäin, olemaan avoin muille ihmisille sisäänpäin katsomisen sijaan.

Vierailija
75/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kummallistahan tässä nyt oli. Eikö sinulla ole vaikka kummitätiä, siskoja tai serkkuja, joilta voisi vähän kysellä, miten naiset asian näkevät. Mitä kannattaisi hankkia lisää, itsevarmuutta, lämpöä ja ymmärrystä ihmisiä kohtaan, pukeutua eri tavalla, pitää itsestään huolta, hankkia käytännön taitoja ja monipuolista osaamista, vaikkapa hyvä tanssitaito.

Sinun on käytävä paljon ihmisten ilmoilla, tapahtumissa, tansseissa, harrastuksissa. Opeteltava puhumaan kauniimmin ja laajentaa sanavarastoa, jätkämainen puhe ei viehätä naisia.

Ei työpaikka ja tinder riitä mihinkään. Muutakin pitää olla, joka kiinnostaa itseäsi ja tekee elämästä hyvin monipuolisen, samalla opit ja kehityt.

Mistä olet kiinnostunut, harrasta sitä ahkerasti, oli se sitten sakin peluu, kalastus, kuorolaulu, urheilu jne. Jotain, missä tulet hyväksi, jopa mestariksi. Sellainen antaa lisää itseluottamusta ja laajentaa elämänpiiriäsi ja saat uusia ajatuksia ja uusia tuttuja. Jotenkin elämäsi vaikuttaa kovin suppealta. Sinun on oltava kiinnostava ja innostunut jostakin alasta. Ihastutko itse koskaan, oletko koskaan rakastunut? Myös sinun pitää tuntea oikeita tunteita, eivät naiset voi ihastua tunteettomaan. Miten käyttäydyt muita ihmisiä kohtaan. Jos olet perusystävällinen ja kohtelias aina ja kaikkialla, ennenpitkää voit löytää myös mieleisesi naisen.

Jos kutsut itseäsi ikisinkuksi, sellaisena pysytkin vain käyttämällä tätä sanaa. Nainen luulee, että haluat olla ikuisesti sinkku ja samalla vakuutat itsellesi, ettet koskaan tule löytämään ketään. ikisinkku pelkkänä ajatuksena on negatiivinen ja saa ajatuksesi lukittumaan noidankehään.

Vierailija
76/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastaatte tälle vakio- incelulisijaspammaajalle? Liputtakaa poistoon.

Ei. Allulla oikeus kirjoittaa siinä kuin muillakin.

Vierailija
77/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole sun ulkonäöstä, tilipussista, autosta, vaatteista, statuksesta tai jännyydestä. Sun ongelma on se, että sulla on epätoivoinen haku päällä, ja olet redusoinut naiset pelkiksi ulkokuorikseen.

Mitäpä jos unohtaisit sen naisen metsästyksen hetkeksi ja kävisit ulkona, harrastuksissa, kansalaisopiston kursseilla, tapahtumissa, kerhoissa, konserteissa, tansseissa, festareilla, missä vain paikassa, jossa näkee ihmisiä ja joka itseäsi kiinnostaa. Tutustu uusiin ihmisiin ennakkoluulottomasti. Tapaat varmasti myös sinkkunaisia, joista olisi potentiaalisiksi kumppaneiksi. Älä kuitenkaan suorita tutustumista jonain välttämättömänä pahana, joka on tehtävä vaimon löytämiseksi, vaan ole aidosti kiinnostunut toisesta ihmisestä, se tekee moniin naisiin vaikutuksen.

Sen sitten aika näyttää kohtaavatko kemiat vai eivät ja syveneekö suhde, mutta ainakin sinulla on pian liuta uusia ystäviä ja mielekästä tekemistä. Kannattaa myös muistaa, että uusien ystävien kautta tutustuu taas uusiin ihmisiin. 

En voi toki puhua muiden kuin itseni puolesta, mutta minuun tekee vaikutuksen miehessä se, että hän on minusta aidoisti kiinnostunut. Joku väkinäinen iskeminen saa karvat pystyyn. Ei tarvitse olla mikään komistus, pitkä, rikas, lihaksikas tai menestynyt uralla, riittää, että pitää itsestään huolta, elämähallinta kunnossa, ja jos on ongelmia, kuten velkaa, ylipainoa, mielenterveysongelmia, työttömyyttä on selkeä suunnitelma asioiden hoitamiseksi kuntoon ja työstää suunnitelmaa aktiivisesti. Miehen persoona, empaattisuus, huomioivuus, huumorintaju, arjen sujuvuus ja ainakin osittain samat mielenkiinnon kohteet ja riittävän samankaltaiset elämänarvot ovat minulle tärkein asia.

Mutta minä toki olen tavallinen suomalainen suokana, pidän itsestäni huolta ja olen liikunnallinen, mutta jos Aniston on 8 niin en minä kovin korkeaa arvosanaa kyllä saa xDD

Vierailija
78/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan lähestyt naisia joita et arvosta. Kyllä se näkyy. Jos epäonnistut joka tapauksessa, voit kai saman tien lähestyä niitä missejä etkä säälistä yrittää niitä mielestäsi huonompia. 

Vierailija
79/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain kummallistahan tässä nyt oli. Eikö sinulla ole vaikka kummitätiä, siskoja tai serkkuja, joilta voisi vähän kysellä, miten naiset asian näkevät. Mitä kannattaisi hankkia lisää, itsevarmuutta, lämpöä ja ymmärrystä ihmisiä kohtaan, pukeutua eri tavalla, pitää itsestään huolta, hankkia käytännön taitoja ja monipuolista osaamista, vaikkapa hyvä tanssitaito.

Sinun on käytävä paljon ihmisten ilmoilla, tapahtumissa, tansseissa, harrastuksissa. Opeteltava puhumaan kauniimmin ja laajentaa sanavarastoa, jätkämainen puhe ei viehätä naisia.

Ei työpaikka ja tinder riitä mihinkään. Muutakin pitää olla, joka kiinnostaa itseäsi ja tekee elämästä hyvin monipuolisen, samalla opit ja kehityt.

Mistä olet kiinnostunut, harrasta sitä ahkerasti, oli se sitten sakin peluu, kalastus, kuorolaulu, urheilu jne. Jotain, missä tulet hyväksi, jopa mestariksi. Sellainen antaa lisää itseluottamusta ja laajentaa elämänpiiriäsi j

Eiköhän se sukulaisnaisllle jo ole selvää, kun Ap:n seinällä on Pamelan kuvia, että mistä se kenkä puristaa, miksei ole omaa naista.

Vierailija
80/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkusäännöt, koulutusta ja tasokkaammat jutut. Älä esim. kommentoi naisen takapuolta ensi treffeillä tai heti tavattuasi naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä