Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en viitsi enää tavata miehen sukulaisia

Vierailija
13.07.2024 |

En vain jaksa sitä ilkeilyä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä pitää sitten etäisyyttä. Ei kannata olla ilkeiden kanssa tekemisissä, ei ainakaan vapaa-ajalla. Töissä joskus olen joutunut, mutta työpaikkaa vaihtamala siitäkin olen päässyt. 

Tsemppiä! 

Vierailija
2/12 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun ole pakko tavata heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä pitäisi tavatakaan? En minäkään ole missään tekemisissä miehen sukulaisten kanssa.

Vierailija
4/12 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En ole tavannut vuosiin. Tiedän kuinka he minua inhoavat koska sen ovat avoimesti osoittaneet. Mies käyköön siellä aina lasten kanssa ihan keskenään.

Vierailija
5/12 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilkeää äijääsi tapaat silti joka ikinen päivä.

Vierailija
6/12 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä äijä on saanut heiltä huonon kasvatuksensa juu. Prosessi on koko ajan mielessä päästä hänestä joskus kun lapset isompia.

Vierailija
7/12 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen mukaan vain noin 1/3:aan miehen suvun kokoontumisista. Parempi näin oman mielenrauhan kannalta. Hyvä muutenkin nähdä niitä sukulaisiaan välillä ilman että puoliso roikkuu mukana.

Vierailija
8/12 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos et halua.

Vierailija
9/12 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos et halua.

Niin. Kun vaan mies suostuisi tapaamaan heitä yksin tai lapsen kanssa. 

Vierailija
10/12 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole enää tekemisissä mieheni lapsuudenperheen jäsenten kans, kaksi heitä enää on. Vuosien mittaista takana puhumista, haukkumista, kaikkiin asioihin puuttumista, mustamaalaamista, jopa väkivaltainen päällekäynti ja riitelyä heidän kanssaan. Nyt ei enää tarvitse, olen vapaa...Mies soittelee ja tapaa harvakseltaan ja ymmärtää, miksen minä jaksa heitä. Miehen ja lasten takia olin väleissä ja tekemisissä yli 30 vuotta ja paljon. Heillä on tiivis, läheisriippuvainen perhemalli. Mies on aikuinen ja seisoo omilla jaloillaan eikä roiku heissä ja on saanut etäisyyttä heihin. 

Vierailija
11/12 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole enää tekemisissä mieheni lapsuudenperheen jäsenten kans, kaksi heitä enää on. Vuosien mittaista takana puhumista, haukkumista, kaikkiin asioihin puuttumista, mustamaalaamista, jopa väkivaltainen päällekäynti ja riitelyä heidän kanssaan. Nyt ei enää tarvitse, olen vapaa...Mies soittelee ja tapaa harvakseltaan ja ymmärtää, miksen minä jaksa heitä. Miehen ja lasten takia olin väleissä ja tekemisissä yli 30 vuotta ja paljon. Heillä on tiivis, läheisriippuvainen perhemalli. Mies on aikuinen ja seisoo omilla jaloillaan eikä roiku heissä ja on saanut etäisyyttä heihin. 

Siis mies on aikuistunut, mitä, joskus yli viiskymppisenä? Jos yli 30v sä olet joutunut olemaan sukulaisten kanssa tekemisissä?

Vierailija
12/12 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä päätin että ei tupata kun ei tykätä,  heti kun tapasin miehen äidin ja isän sekä kotona asuvan aikuisen sisaren.

Heti kättelyssä tehtiin selväksi että et ole tervetullut.  Olin nuori, ja kyllä se tuntui ilkeälle kun vastaanotto oli mikä oli, en osannut sellaista odottaa.  Ilkeilyä, peittelemättä, kaikenlaisia heittoja minun suuntaani jne.

Sanoin sitten tulevalle miehelleni että en tule enää mukaan, hän saa käydä ja tavata yksin.  Häissämme he olivat, miehen isä ja äiti, ja siitäkin sain kuulla että eiväthän he tälllaiset tavalliset ihmiset sovi hienoon seuraan. En ymmärrä mistä sekin tuli. Häät oli pienet eikä mitään ylellisyyttä ollut.

Miehen isä  oli hiljainen ja vetäytyvä. Ei puhunut juuri mitään. On kuollut nyt hänkin.

Sama ilkeily jatkui miehen veljien vaimojen taholta, yksi veli joka ei ole naimisissa oni ihan kiva ja käy joskus meilläkin, yksi veli jolla vaimo ja kolme  lasta ovat "normaaleja". myös nuorin sisko joka elää sinkkuna on ihan mukava.

Mikäpä siinä, olkoot ja eläkööt, pärjään ilman heitäkin. Pysyttelin pois anoppilasta,  mies kävi kotonaan yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi