En vaan kelpaa naisille vaikka olen ihan tavallinen mies, missä on vika?
Miksi en kelpaa naisille? Olen ikisinkku ja en mitään missiä koita saada itselleni koska tasoni ei heihin riitä joten minulle riittää vähän huonompi nainen kuin missi. Mitä minun pitäisi tehdä jotta kelpaisin naisille ja naiset osottaisi kiinnostusta minua kohtaan? Käyn töissä ja olen ihan ok näköinen mies.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite huomasin joskus että jenkki tv sarjat manipuloi naiskäsitystä. Esim frendeissä miehet perus 8 ukkoi ja naiset kaseja, paitsi hippityttö kutonen. Mut ei ne päde tosielämässä.
Jennifer Aniston (90-luvulla) on siis mielestäsi 8. Kuka on 10, esimerkkejä?
Nuorena miehenä pidin kasina (kiinnitin huomiota kasvoihin enemmän) Nykyään kun katsellut uusintoja ysinä (täydellinen kroppa, naamakin kiva vaikka vähä hevosnaama)
Tää sama aloitus on ollut aiemminkin sanasta sanaan täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite huomasin joskus että jenkki tv sarjat manipuloi naiskäsitystä. Esim frendeissä miehet perus 8 ukkoi ja naiset kaseja, paitsi hippityttö kutonen. Mut ei ne päde tosielämässä.
Pamela Anderson baywatchissa.
Onko siis niin, että haluaisit Pamelan, Jennifer ei kelpaa ja heidän välitasonsa olisi se, jonka vielä kelpuutat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siis niin, että haluaisit Pamelan, Jennifer ei kelpaa ja heidän välitasonsa olisi se, jonka vielä kelpuutat?
Jennifer on keskitasoa joten sen tasoisen naisen kelpuuttaisin. Pamelan tasoisiin minun rahkeet ei riitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet tasopelle. Siksi et kelpaa kellekään.
Jännästi kumminkin yksi yleisimmistä neuvoista näissä ketjuissa on: "nosta tasoasi", eli treenaa itsesi tikkiin, hanki tutkinto ja ura jne. Mutta naiset eivät toki ole pinnallisia, vaan kyse on "kiinnostavuudesta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alyson Hannigan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennifer on keskitasoa joten sen tasoisen naisen kelpuuttaisin. Pamelan tasoisiin minun rahkeet ei riitä.
Ap
Jotta rahkeesi riittäisivät Jenniferin tasoisiin, sinun pitäisi itse olla Brad Pittin tai Justin Therouxin tasoa, myös muuten kuin ulkonäöltä.
Olet tasan sitä tasoa minkälaisen saat. Ihme tasopelleilyä täällä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No näin naisnäkökulmasta katsottuna vaikka Pamsun nuoruusvuosien rokkarit ihan kivoja lyhytaikaisia fuckbuddyja varmaan olis ollutkin, niin kyllä mun vaaka kallistuis tuo Jenskun mieshistorian puolelle, siellä on aika 9-10 tason miestä - jos tasoteoriapaska ja miesten esineellistäminen vastineeksi naisten tasoihin sorttaamiselle sallitaan toisin päinkin. Pamsulla näyttäis olevan ehkä väliltä 5-9.
Eli imho jo tämä kumoaa tasoteoriaa.
Tee henkirikos tai ota kasvotatuointi. Ei oikein muuta vinkkiä voi antaa. Tavikset ei valitettavasti kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vinkattiin joku valmennus tai vastaava, mikä auttaa sinkkumiehiä tutustumaan naisiin. Muistaako joku? Saattaa olla verkossa toimiva. Nimi ei jäänyt mieleen.
Neuropsykiatrinen valmentaja osaa opastaa sosiaaliseen kanssakäymiseen liittyvissä ongelmissa. Tuollaiset iskukurssit ovat silkkaa rahastusta, ei niillä opeteta mitään aitoja ihmissuhdetaitoja.
Ap, et ole mies. Olet nainen. Ja trolli. Ja olet huono trolli.
On fakta että naiset arvostavat miehissä vain pinnallisia asioita kuten pituus,ulkonäkö,status työelämässä,koulutustaso ja palkkataso.
Nykynaiset on turhan pinnallisia ja toivoisin että naiset vähän koittaisi myös arvostaa miehissä muitakin asioita.
En kelpaa, olen kilttimies. Jännämies kelpaa, saa naisia.
Vierailija kirjoitti:
On fakta että naiset arvostavat miehissä vain pinnallisia asioita kuten pituus,ulkonäkö,status työelämässä,koulutustaso ja palkkataso.
Nykynaiset on turhan pinnallisia ja toivoisin että naiset vähän koittaisi myös arvostaa miehissä muitakin asioita.
Monet pariutuvat jo lukioikäisenä. Ei silloin kellään ole vielä mitään statusta työelämässä, koulutustasoa tai palkkatasoa.
Juuri tuon vuoksi harhaiset incel-miehet jäävät yksin. He eivät näe naisia ihmisinä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en mitään missiä koita saada itselleni koska tasoni ei heihin riitä joten minulle riittää vähän huonompi nainen kuin missi
Riittää vähän huonompi nainen kuin missi.
Niin eikö sitä oman tasoisia naisia pidä koittaa koska liian tasokkaat omaan tasoon nähden ei kelpuuta sinua ja liian alhaisen tason ihmiset taas on huonoja. Oman tasoisia pitää yrittää.
Nää tasoteoriat on ihan täyttä tuubaa. Itsellä ollut sängyssä ja parisuhteessa vaikka minkälaista. Siis tottakai tasoteoriat pätee niille jotka niitä noudattaa, mutta oman kokemuksen mukaan nämä tasoteoreetikot ovat todella myrkyllistä sakkia.
Silmät... Ne on sielun peili. Likainen on ällöttävä vaikka miten missi olisi. Kaunis taas on seksikästä. Ei voisi vähempää kiinnostaa joku missi joka äänestää kokoomusta ja puhuu miehistä sikoina ja exästään narsistina. Persut vielä menee, kunhan ei puhu politiikkaa.
M30
Vierailija kirjoitti:
Älä tyydy. Itse olen ilman naista mieluummin kuin ottaisin ylipainoisen tai yli 40-vuotiaan naisen.
M43
T. Ulipainoinenyli 40-vuorias mies. Mikä siinä on, että pitää katsoa tason yläpuolelle? Sinun tasosi ovat +40v jaBMI +30koska sitä olet itsekin. Jos et hyväksy sitä niin olet yksin aina.
On niin kova tarve kommentoida hänen samaa ulinaa viidettäsadatta kertaa. Pääsi päähän sanomaan! Ja ikiliikkuja on taas keksitty.