Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vaan kelpaa naisille vaikka olen ihan tavallinen mies, missä on vika?

Vierailija
13.07.2024 |

Miksi en kelpaa naisille? Olen ikisinkku ja en mitään missiä koita saada itselleni koska tasoni ei heihin riitä joten minulle riittää vähän huonompi nainen kuin missi. Mitä minun pitäisi tehdä jotta kelpaisin naisille ja naiset osottaisi kiinnostusta minua kohtaan? Käyn töissä ja olen ihan ok näköinen mies. 

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allulla on nyt iltalääkkeiden aika.

Vierailija
22/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kelpaa huonompikin kuin missi.. Aika jaloa.

Se nyt vaan on karu totuus että missit on niitä tasokkaimpia naisia ja tavisnainen ei ole yhtä tasokas kuin missi, huonompi nainen se tavisnainen on kuin missi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään missiä koita saada itselleni koska tasoni ei heihin riitä joten minulle riittää vähän huonompi nainen kuin missi

Riittää vähän huonompi nainen kuin missi.

Vierailija
24/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä vähän rumempikin nainen kelpaisi-mies. 

Vierailija
25/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä ei löydy ketään? 

Tinderistä VOI löytää, mutta se on passivoivaa lottoamista. Jos tukeudut ylipäätään some-alustoihin, niin livenä kohtaamisen taidot (jotka on paljon tehokkaampia) ruostuu, tai häviää kokonaan. Vuorovaikutus on taito jota voi myös kehittää jos sitä ei ole.

Vinkki vitonen.. Älä yritä pelkkää seksikumppanuutta. Nainen kaverina voi tuoda elämääsi myös muita naisia.. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Hyvä mies on maine. Naiset juoruaa miehistä, niin kuin miehet naisista. Muista myös, että katkeruus, passiivisagressiivisuus ja muut myrkylliset piirteet paistaa läpi vaikka yrittäisit niitä piilottaa. Jos tunnistat näitä itsessäsi, niin työstä niitä. Empaattisuus ja huomaavaisuus yhdistettynä itsevarmuuteen on seksikästä. 

M30

Vierailija
26/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en mitään missiä koita saada itselleni koska tasoni ei heihin riitä joten minulle riittää vähän huonompi nainen kuin missi

Niin eikö sitä oman tasoisia naisia pidä koittaa koska liian tasokkaat omaan tasoon nähden ei kelpuuta sinua ja liian alhaisen tason ihmiset taas on huonoja. Oman tasoisia pitää yrittää.

Vierailija
27/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tyydy. Itse olen ilman naista mieluummin kuin ottaisin ylipainoisen tai yli 40-vuotiaan naisen.

M43

Vierailija
28/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jokainen nainen haluaa tietää olevansa joku kakkos (tai pikemminkin kahdessadaskuudeskymmeneskolmas) vaihtoehto, jonka mies nyt "armollisesti kelpuuttaa" kun ei parempaakaan saa. 

Kyllä on mieltä ylentävä lähtökohta parisuhteelle. Valtaosa pariskunnista pitää sitä omaa kumppaniaan kuitenkin kauniina/komeana omaan silmäänsä, vaikkei tämä länsimaisen kauneusihanteen mukainen kaunis/komea olisikaan. Tai sitten rakastetaan siihen kumppanin luonteeseen, huumorintajuun, älyyn tms ja sen rinnalla ulkonäkö on toissijaista. Kaikki ne kuitenkin vanhetaan ja rupsahdetaan, kukaan ei ole missi enää kahdeksankymppisenä.

Vierailija
29/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaatte tälle vakio- incelulisijaspammaajalle? Liputtakaa poistoon.

Vierailija
30/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jokainen nainen haluaa tietää olevansa joku kakkos (tai pikemminkin kahdessadaskuudeskymmeneskolmas) vaihtoehto, jonka mies nyt "armollisesti kelpuuttaa" kun ei parempaakaan saa. 

Kyllä on mieltä ylentävä lähtökohta parisuhteelle. Valtaosa pariskunnista pitää sitä omaa kumppaniaan kuitenkin kauniina/komeana omaan silmäänsä, vaikkei tämä länsimaisen kauneusihanteen mukainen kaunis/komea olisikaan. Tai sitten rakastetaan siihen kumppanin luonteeseen, huumorintajuun, älyyn tms ja sen rinnalla ulkonäkö on toissijaista. Kaikki ne kuitenkin vanhetaan ja rupsahdetaan, kukaan ei ole missi enää kahdeksankymppisenä.

No eiköhän niitä suhteita ole valtavasti että kumppani on se kakkos tai kolmas vaihtoehto ja jos parempi löytyy niin sitten erotaan tai petetään. Parisuhdemarkkinoilla aina yritetään niitä parhaimpia eli kauneimpia ehdokkaita, jos heiltä tulee pakit niin sitten "tyydytään" niihin huonompiin naisiin. 

Vierailija
31/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kelpaavuus" on tässä ongelmallinen käsite, kun eihän kyse ole minkään tavaran tai palvelun hankkimista tiettyyn selkeään tarkoitukseen, jollei sitten ole taloudellisiin yms käytännön asioihin perustuvaa järkiavioliittoa hankemassa. Ihan samanlainen pulma on tuossa, että sinulle "riittäisi" ihan tavallinen nainen. 

En minä ole puolisoni kanssa sen vuoksi että hän "riittää" minulle, vaan sen vuoksi, että rakastan häntä ja siihen päälle vielä meillä käytännössä hyvin toimiva yhteinen arki. En myöskään olisi hänen kanssaan, jos homma perustuisi siihen että "kelpaan" hänelle. Kyllä minun täytyy kokea, että hän haluaa olla juuri minun kanssani ja rakkaudesta. 

Vierailija
32/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite huomasin joskus että jenkki tv sarjat manipuloi naiskäsitystä. Esim frendeissä miehet perus 8 ukkoi ja naiset kaseja, paitsi hippityttö kutonen. Mut ei ne päde tosielämässä.

Vierailija
33/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

No se on oma häpeä sitten. Mun kumppanit on aina olleet kyllä niitä ykkösvaihtoehtoja ja ainakin omien sanojensa mukaan minä olen ollut ykkösvalinta heille. Jotenkin omat vakavammat aikuisiän suhteet ovat hyvin kestäneetkin, nykyinen kumppani ollut jo 15 vuotta. 

Vierailija
34/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on karu totuus että missit on niitä tasokkaimpia naisia ja tavisnainen ei ole yhtä tasokas kuin missi, huonompi nainen se tavisnainen on kuin missi. 

Ongelmasi on myös se, että typistät naiset ulkonäköön. Mielestäsi vain naisen ulkonäkö määrää, onko nainen hyvä vai ei.

PS. Misseys ei tee ihmisestä hyvää.

Vierailija
35/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, vähän missiä huonompi nainen kelpaa sinulle. Oletpa jalo. Luulisi, että naiset kilvan kaatuisivat jalkoihisi, kun noin suvaitsevainen olet.

Vierailija
36/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteiden hillitseminen voi vahingoittaa itsetuntoa, koska ihminen oppii, että hänen tunteensa saattavat olla harhaisia jotkut väittävät.  Elämä on liian lyhyt suuttumiseen. On opittava tukahduttamaan tunteita, jotka häiritsevät mielenrauhaa. Meitä pommitetaan jatkuvasti tunteisiimme vetoavalla aineistolla. 

Vierailija
37/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tyydy. Itse olen ilman naista mieluummin kuin ottaisin ylipainoisen tai yli 40-vuotiaan naisen.

M43

Voi kuule ihan vapaasti. Mene vaikka omia polkujasi. En usko että ketään naista haittaa. Tai no, äitisi ehkä haluisi joskus lastenlapsia, mutta muita ei kiinnosta.

Vierailija
38/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on myös se, että typistät naiset ulkonäköön. Mielestäsi vain naisen ulkonäkö määrää, onko nainen hyvä vai ei.

PS. Misseys ei tee ihmisestä hyvää.

Miksi kauniit naiset ei sitten huoli miestä jolla on vähän mahaa tai mies ei ole se kaikkein komein? Eikö naiset myös typistä miehet pelkkään ulkonäköön?

Vierailija
39/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite huomasin joskus että jenkki tv sarjat manipuloi naiskäsitystä. Esim frendeissä miehet perus 8 ukkoi ja naiset kaseja, paitsi hippityttö kutonen. Mut ei ne päde tosielämässä.

Jennifer Aniston (90-luvulla) on siis mielestäsi 8. Kuka on 10, esimerkkejä?

Vierailija
40/82 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennifer Aniston (90-luvulla) on siis mielestäsi 8. Kuka on 10, esimerkkejä?

Pamela Anderson baywatchissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi