Natalia Salmela poraa perheensä huvipuistopäivän hinnasta
https://www.is.fi/viihde/art-2000010556114.html
Eukko saa rahaa kun ruikuttaa asiasta kun asiasta netissä joten miksi ruikuttaa vielä tästäkin? No sai ainakin tällä artikkelilla tienattua lomapäivänsä takaisin.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
oli hänestä mitä mieltä tahansa tai vaikka olisi hänellä rahaa kuin roskaa niin totta Natalia puhuu, kauhean kalliita nykyään huvipuistossa käynnit lapsiperheille
Joo tämä! Pelkkä käynti lintsillä 2 aikuista, 2 lasta, 300€! Onhan tuo ihan järkyttävän kallista.
Vierailija kirjoitti:
Tulossa kaupallinen yhteistyö Lintsin kanssa. Ilmaiset rannekkeet tästä eteenpäin. Natahan krtisoi kunnallista päivähoitoakin - heti tuli ilmaiset päivähoidot yksityiseltä ja mainostaminen päälle. Tuttu taktiikka.
Voisi tosiaan noilla tuloilla maksaa itsekin joskus jotain, eikä lokkeilla. Verojen maksukin olisi ihan kiva.
Tyypillinen r y š š ä. Ei tietoakaan moraalista.
Meidän perheellä ei ollut tänä vuonna varaa Linnanmäkireissuun! Jo pelkät liput olisi maksaneet melkein 1000 e, koska mukaan olisi lähtenyt minä ja mun 2 lasta, miesystävä ja sen 2 lasta, miesystävän exä ja sen nyxä ja 3 lasta ja mun exä ja sen nyxä ja sen nyxän 2 lasta ja sitten mun äiti ja sen puoliso ja isä ja sen puoliso. Nata otti mukaan vain lapsensa ja miesystävän lapsineen, meille perhe on vähän enemmän!
Ja siihen sitten vielä ruuat päälle, olisi mennyt varmaan 2000 e kaikkiaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oli hänestä mitä mieltä tahansa tai vaikka olisi hänellä rahaa kuin roskaa niin totta Natalia puhuu, kauhean kalliita nykyään huvipuistossa käynnit lapsiperheille
Joo tämä! Pelkkä käynti lintsillä 2 aikuista, 2 lasta, 300€! Onhan tuo ihan järkyttävän kallista.
Käynti ei maksa euroakaan! Tänään oltiin, ei maksanut mitään. Jos siellä haluaa syödä tai mennä laitteisiin, niin se maksaa, mutta kukaan ei vaadi maksamaan makkaraperunoista pariakymppiä, se on ikioma valinta.
Ruokaan 25€ kärsä, ei ole paljoa paitsi nushkalle joka syö normaalisti eineslihapullia. 50€ ranneke, kannattaa katsoa paljonko henkilökuntaa siellä on, ne kun ei tule sinne talkoisiin kuten natuskan kaverit kun remontttia pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava akka. Se on jännä miten nämä "edgyt" ja "vaihtoehtoiset" naiset on sitä ihan samaa akkojen kanalaumaa. Pyllistellään, alistutaan, vaihdetaan nimi ja annetaan miehille valta naisen työstä perheessä. Tyttöjä abortoidaan aviomiehen sukuun liittymisen takia, sä Natalia heikennät kaikkien naisten asemaa. Itsekäs akka.
Sä et Nata ole suomalainen etkä koskaan tule olemaan. Ihan Tolmatsova olet. Kas kun miehet ei nimiä vaihtele ;) jännä juttu!
Syö paskaa
Natalialle ei ole näköjään selvinnyt se, että työntekijöille pitää maksaa palkka ja sivukulut vielä lisäksi. Ei toimi Linnanmäki talkooporukalla.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistot ovat ryöstöhinnoiteltuja. Minusta katsotaan ongelmaa väärästä kulmasta jos varakkaalla ihmisellä ei ole oikeutta valittaa jonkun palvelun tai vaikka Linnanmäen hintatasosta. Eikö hän ole ihan oikeassa kuitenkin. Kallista on ja monelle vähävaraiselle tuollainen päivä huvipuistossa on ihan ulottumattomissa.
Suomessa on kuitenkin turvallista käydä huvipuistossa. Kyllä minä siitä mielelläni maksan. Eikä huvipuisto ole mikään hyvän elämän edellytys. Lahjaksi voi pyytää rannekkeita ja lippuja, jos näitä tärkeänä pitää.
Me käydään joka vuosi jossain huvipuistossa. Onhan se jostain pois; ei käydä pikaruokapaikoissa eikä muutenkaan tuhlata ohimennen kymppiä sinne tänne. Valintojen maailma.
Linnanmäen omistaja on Lastenpäivän säätiö, jonka tarkoitus lienee tuottaa iloa lapsille. Sen vuoksi voisi toivoa että lipun hinta olisi sellainen että sillä peitetään kulut ja kustannukset eikä tehdä voittoa koska Linnanmäki ei tosiaan ole osakeyhtiö eikä sen tarkoitus ole voiton teko
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheellä ei ollut tänä vuonna varaa Linnanmäkireissuun! Jo pelkät liput olisi maksaneet melkein 1000 e, koska mukaan olisi lähtenyt minä ja mun 2 lasta, miesystävä ja sen 2 lasta, miesystävän exä ja sen nyxä ja 3 lasta ja mun exä ja sen nyxä ja sen nyxän 2 lasta ja sitten mun äiti ja sen puoliso ja isä ja sen puoliso. Nata otti mukaan vain lapsensa ja miesystävän lapsineen, meille perhe on vähän enemmän!
Teitä olisi ollut 10 aikuista. Siinä on aika monta maksajaa eikä se huvipuisto mikään yllätyspaikka ole. Alatte vaikka nyt säästää ja katsotte, pääsettekö ensi kesänä vai pitääkö vielä seuraavaankin asti säästää. Exiäkin tulee siinä ajassa huonolla (vai sittenkin hyvällä?) tuurilla lisää ja siten maksajia ehkä lisää.
Ihan sama, on sellainen ihminen, jota ei voi arvostaa mitenkään,
Tein aikoinani yhden lapsen, ja hyvin oli pienellä palkalla varaa kustantaa. Ja ei, en tekisi tähän maailman tilanteeseen lapsia, en olisi tehnyt enää 15 vuoteen. En edes sitä yhtä. Yli 20v sitten näytti maailma vielä toisenlaiselta. Lasten teko on valinta. Soisi jokaisen käyttävän päätään sen valinnan edessä.
En edes jaksanut lukea koko juttua. Mutta kuka hullu menee Lintsille vain viideksi tunniksi? Kyllähän sinne mennään heti kun portit aukeaa ja riekutaan koko päivä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitä olisi ollut 10 aikuista. Siinä on aika monta maksajaa eikä se huvipuisto mikään yllätyspaikka ole. Alatte vaikka nyt säästää ja katsotte, pääsettekö ensi kesänä vai pitääkö vielä seuraavaankin asti säästää. Exiäkin tulee siinä ajassa huonolla (vai sittenkin hyvällä?) tuurilla lisää ja siten maksajia ehkä lisää.
Et sitten sarkasmia ymmärrä? Natalla on parisuhteessa kaksi erittäin hyvätuloista maksajaa ja kaksi lasta, joten rutina jostain "joudun maksamaan 100 e" on aika absurdia. Lisäksi he asuvat pääkaupungissa, ei tule edes matkakuluja.
Vierailija kirjoitti:
Ruokaan 25€ kärsä, ei ole paljoa paitsi nushkalle joka syö normaalisti eineslihapullia. 50€ ranneke, kannattaa katsoa paljonko henkilökuntaa siellä on, ne kun ei tule sinne talkoisiin kuten natuskan kaverit kun remontttia pitää tehdä.
Voivoi, meillä oli eväät mukana, ei maksanut käydä ne nauttimassa siellä takaosan puistikossa. Junassakin aina eväät, ka automatkoilla.
Niin, Natalia valittaa siitä, että Lintsillä ei tiedetty kuka HÄN on ja annettu rannekkeita maksutta. Tähän asti pienellä kiristyksellä on saanut maksutta niin parkettia kuin keittiökaapit, joten miksi Lintsillä ei ymmärretty medianäkyvyyttä, jonka hän olisi tuonut?
Vierailija kirjoitti:
Joo no, suhteellistahan se on onko kallista vai ei. Mitä nyt sitten perhe tuolla summalla tekee. Ei kovin kummoisia muutenkaan. Ainahan sen rahan voi käyttää vaikka tallinnan risteilyyn, mutta eipä tuo summa kovin pitkälle sielläkään riitä. Jos nyt ylipäätään jotain aikoo perheenä tehdä, niin kyllä se maksaa. Siis muuta kuin tyyliin käydä lähipuistossa piknikillä, tai kirjastossa. Yksi hotelliyöpyminen ja siihen perheen ruokailut vie jo tuon saman summan. Siinä mielessä ei ole erityisen kallista, vaan ihan linjassa muun tekemisen kanssa. Itsehän sitä valitsee mihin rahansa laittaa. Me ei mihinkään huvipuistoon tuollaista summaa törsätä. Ei ole sen arvoista. Ei edes lasten mielestä. Mieluummin maksetaan enemmän ja tehdään jotain oikeasti kivaa kuin laitetaan kuitenkin noinkin paljon rahaa johonkin semi-kivaan. Jos lasten mielestä olisi ihan ehdotonta päästä huvipuistoon, niin varmaan sitten pitkin hampain maksaisin siitä, mutta onneksi kumpaakaan ei erityisemmin kiinnosta.
Köyhä maksaa kiltisti, rikas tinkii.
Köyhillä ei muuta huvia ole kuin rikkaiden haukkuminen, suodaan se sinulle, jotkut kuten sinä olette vain syntyneet luusereiksi😂