Mikä tämä kaljupää villitys on?
Kävin ABCllä ja kaikilla äijillä kaljupää .Olisin ymmärtänyt tämän paremmin Kekkosen aikana.
Kommentit (196)
Parempi koko kalju, kuin pälvi kalju. Eli tukka alkoi ohenemaan.
Voin olla väärässä, mutta "oikeita" kaljuja miehiä ei kyllä nähnyt muutama vuosikymmen sitten. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Tiedän, ettei ole mukavaa kaljuuntua.
Olen sen kokenut eikä tiennyt, että kasvaako hoitojen jälkeen takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Beatles tukka takaisin!
Oikeasti, parempi se on kokokalju kuin rihmakallo.
Eli en tiedä miksi se tukka lähtee nykyään jo aika nuorena.
Siksi, että se hiustenlähtö on geneettistä ja tukat ovat lähteneet aina miehiltä nuorena. Paitsi niiltä, joilla se pysyy päässä. Luonto on muokannut tämän ominaisuuden, jotta naisten on helppo erottaa vahvat geenit heikoista. Sen takia lyhyys ja kaljuus ovat naisille se pahin kaksikko.
Nimenomaan vahvat geenit aiheuttavat kaljuuntumista, koska eivät ne sitä muuten aiheuttaisi. Tummaihoiset kaljuuntuvat usein, samoin Välimeren itäosien asukkaat ja lähi-itäläiset, jotka ovat myös usein lyhyitä ja kelpaavat naisille niin omilla alueillaan kuin täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Beatles tukka takaisin!
Jos se tukka alkaa lähteä niin mielummin kalju kuin jokin Spede tukka. Sille kuin ei mies mitään voi kun liittyy testosteroniin ja jos suvussa paljon kaljuuntuneita miehiä niin on aika todennäköistä että se päälaki harvenee. Periytyy äidin puolelta tuo geneettinen ominaisuus.
Minulle kasvaa tukka ihan normaalisti mutta sheivaan millisiilen aina kesäisin. Mukavan vilpoisa kesätukka. Talvisin ei näy kaljupäitä yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Se on kesätukka,tiesitkö runkku olin intissä aikoinaan 11kk,vedin silloin kahdesti pään klaniksi,helppohoitoinen.Myöhemmin kaksi kertaa vuodessa siiliksi on perinne mulla,muuta kysyttävää pitkätukka?
Mikä kesätukka? Jos ei tukka kasva kunnolla, niin silloin se on jokaisen vuodenajan tukka. Minä ajan millin sängeksi neljän viikon välein.
Vierailija kirjoitti:
Voin olla väärässä, mutta "oikeita" kaljuja miehiä ei kyllä nähnyt muutama vuosikymmen sitten. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Tiedän, ettei ole mukavaa kaljuuntua.
Olen sen kokenut eikä tiennyt, että kasvaako hoitojen jälkeen takaisin.
On näkynyt aina, mutta tätä *kokonaan paljaaksi*- villitystä on ollut vasta 2000-luvulla tässä mittakaavassa. Inttitukatkin olivat ennen pitemmät kuin nykyään. Vain laskuvarjojääkärit ja jotkut sissit ajelivat päänsä, mutta nykyään kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Se on kesätukka,tiesitkö runkku olin intissä aikoinaan 11kk,vedin silloin kahdesti pään klaniksi,helppohoitoinen.Myöhemmin kaksi kertaa vuodessa siiliksi on perinne mulla,muuta kysyttävää pitkätukka?
Kuten aiemmin on jo mainuttu: "K y r v ä t haluavat näyttääkin sellaisilta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kesätukka? Jos ei tukka kasva kunnolla, niin silloin se on jokaisen vuodenajan tukka. Minä ajan millin sängeksi neljän viikon välein.
Itse ajelen viikon välein ja jos laiskottaa, voi mennä parikin viikkoa, kun sheivaan hulmuavat kutrini.
Ei se ole mikään villitys, vaan vapaaehtoinen pakko, kun tukka ei kasva enää kunnolla. Sitä olen miettinyt, että mitä miehet tekisivät sitten, jos myös parrankasvu tyrehtyisi? Monella on kalju pää ja tukan korvikkeena pitävät mauttomia partoja. Osalla peräti letitettyjä sellaisia.
Mä olen nainen ja kalju, en omasta tahdostani
Vierailija kirjoitti:
Parempi koko kalju, kuin pälvi kalju. Eli tukka alkoi ohenemaan.
Pälvikalju on sairaus alopacea tai jotain sinne päin.
Kuten aiemmin on jo mainuttu: "K y r v ä t haluavat näyttääkin sellaisilta."
Kuten sanoin pitkätukka runkku sivari olet nolojätkä.
Vierailija kirjoitti:
Lissun lässyn luu sanoisi Remu.
Onko se tämä Remu se pitkänhuiskea liehuletti vai oliko se sittenkin Tsuis Leskinen?
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään villitys, vaan vapaaehtoinen pakko, kun tukka ei kasva enää kunnolla. Sitä olen miettinyt, että mitä miehet tekisivät sitten, jos myös parrankasvu tyrehtyisi? Monella on kalju pää ja tukan korvikkeena pitävät mauttomia partoja. Osalla peräti letitettyjä sellaisia.
Ei onneksi kaikki. Joulupukkiparrat oli muotia vielä viime vuosikymmenellä muttei enää. Sänkiparta sen olla pittää. -Bruce Willis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Beatles tukka takaisin!
Jos se tukka alkaa lähteä niin mielummin kalju kuin jokin Spede tukka. Sille kuin ei mies mitään voi kun liittyy testosteroniin ja jos suvussa paljon kaljuuntuneita miehiä niin on aika todennäköistä että se päälaki harvenee. Periytyy äidin puolelta tuo geneettinen ominaisuus.
Spedelläkin kuitenkin naisia riitti.
Mies ilman kaljua on turha ilmestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin juuri Remingtonin XR1600 koneen juurikin kaljun ajelua varten ja oli todella hyvä ostos. Kerran viikossa tulee itse ajeltua ja tuolla on helppo ja nopea ajella. Munkkirinkilä sopii ainoastaan suuhun.