Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tämä kaljupää villitys on?

Vierailija
13.07.2024 |

Kävin ABCllä ja kaikilla äijillä kaljupää .Olisin ymmärtänyt tämän paremmin Kekkosen aikana.

Kommentit (196)

Vierailija
21/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beatles tukka takaisin!

Oikeasti, parempi se on kokokalju kuin rihmakallo.

Eli en tiedä miksi se tukka lähtee nykyään jo aika nuorena.

En minäkään tiedä, - En ole saanut tietää, vaikka olen maksanut tietämättömyydestäni useamman tuhat euroa. olen elämäni aikana hankkinut erilasiista litkusita ja erikosilääkärien susoittelemeista tai määräämistä lääkkeistä ja epätoivoani ylläpitääkseni myös erilaisista vaihtoehtohoidoista melkein yhtä paljon. Kyllä. Halvelmmaksi olisi varmasti tullut useammankin peruukin ostaminen tai hakeutuminen hiustensiitto leikkaukseen, mutta jostain syystä aina lykkäsin niihin menoa.

Ehkä hyvä niin, sillä jossain vaiheessa havahduin, että en on kaljuuntumsieni kanssa yksin ja parempi se on yrittää keskittyä siihen, että en ole kelju kenellekään sen sijaan, että hirttäytyisin kaljuuntuneeseen päänahkaani.

Ja sitä paitsi vielä kun olen mies, niin mitä oikeastaan halusin todistaa silläm että olsii niin tärkeääm että nupissani olsi hiuksia? 

Tokihan sitä erityisesti nuorempana sai osakseen v..lua kaljuuntumisestaan. mutta voin vain kuvitella, että miten raskasta olsi olluyt, jos olisin ollut nuori kaljuuntuva nainen - Tai nainen, joka jonkun sairauden hoidon vuoksi joutuisi ajamaan päänsä lajuksi.

Ei kaljuuntumiseen kuitenkaan kuole. Ja kuten sanottu aika moni nykyään on kalju, joko omaa syyttään tai siksi, koska on syystä tai toisesta ajella  päänsä kaljuksi.

Onnenksii erilaiset ja eritavoin kaljupäät ovat nykyään yleistyneet. Koska nuorempanan inhotti eritysiesti kun haukuttiin natsiksi tai sanottii, että näytän pyöveliltä tai vähintäänkin teurastajalta. 

Vielä kun tietäsi kumpi tippui itseltäni ensin pois oma järki vai hiukset. - Jätkeä olen yrittäny saada lisää jatkamalla opiskelemista,

Vierailija
22/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi koko kalju, kuin pälvi kalju. Eli tukka alkoi ohenemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla väärässä, mutta "oikeita" kaljuja miehiä ei kyllä nähnyt muutama vuosikymmen sitten. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Tiedän, ettei ole mukavaa kaljuuntua.

Olen sen kokenut eikä tiennyt, että kasvaako hoitojen jälkeen takaisin.

Vierailija
24/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beatles tukka takaisin!

Siksi, että se hiustenlähtö on geneettistä ja tukat ovat lähteneet aina miehiltä nuorena. Paitsi niiltä, joilla se pysyy päässä. Luonto on muokannut tämän ominaisuuden, jotta naisten on helppo erottaa vahvat geenit heikoista. Sen takia lyhyys ja kaljuus ovat naisille se pahin kaksikko.

Nimenomaan vahvat geenit aiheuttavat kaljuuntumista, koska eivät ne sitä muuten aiheuttaisi. Tummaihoiset kaljuuntuvat usein, samoin Välimeren itäosien asukkaat ja lähi-itäläiset, jotka ovat myös usein lyhyitä ja kelpaavat naisille niin omilla alueillaan kuin täälläkin.

Vierailija
25/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beatles tukka takaisin!

Jos se tukka alkaa lähteä niin mielummin kalju kuin jokin Spede tukka. Sille kuin ei mies mitään voi kun liittyy testosteroniin ja jos suvussa paljon kaljuuntuneita miehiä niin on aika todennäköistä että se päälaki harvenee. Periytyy äidin puolelta tuo geneettinen ominaisuus.

Vierailija
26/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissun lässyn luu sanoisi Remu.

Vierailija
27/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kasvaa tukka ihan normaalisti mutta sheivaan millisiilen aina kesäisin. Mukavan vilpoisa kesätukka. Talvisin ei näy kaljupäitä yhtä paljon.

Vierailija
28/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kesätukka,tiesitkö runkku olin intissä aikoinaan 11kk,vedin silloin kahdesti pään klaniksi,helppohoitoinen.Myöhemmin kaksi kertaa vuodessa siiliksi on perinne mulla,muuta kysyttävää pitkätukka?

Mikä kesätukka? Jos ei tukka kasva kunnolla, niin silloin se on jokaisen vuodenajan tukka. Minä ajan millin sängeksi neljän viikon välein.

Vierailija
29/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin olla väärässä, mutta "oikeita" kaljuja miehiä ei kyllä nähnyt muutama vuosikymmen sitten. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Tiedän, ettei ole mukavaa kaljuuntua.

Olen sen kokenut eikä tiennyt, että kasvaako hoitojen jälkeen takaisin.

On näkynyt aina, mutta tätä *kokonaan paljaaksi*- villitystä on ollut vasta 2000-luvulla tässä mittakaavassa. Inttitukatkin olivat ennen pitemmät kuin nykyään. Vain laskuvarjojääkärit ja jotkut sissit ajelivat päänsä, mutta nykyään kaikki.

Vierailija
30/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kesätukka,tiesitkö runkku olin intissä aikoinaan 11kk,vedin silloin kahdesti pään klaniksi,helppohoitoinen.Myöhemmin kaksi kertaa vuodessa siiliksi on perinne mulla,muuta kysyttävää pitkätukka?

Kuten aiemmin on jo mainuttu: "K y r v ä t haluavat näyttääkin sellaisilta."

Vierailija
31/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kesätukka? Jos ei tukka kasva kunnolla, niin silloin se on jokaisen vuodenajan tukka. Minä ajan millin sängeksi neljän viikon välein.

Itse ajelen viikon välein ja jos laiskottaa, voi mennä parikin viikkoa, kun sheivaan hulmuavat kutrini.

Vierailija
32/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään villitys, vaan vapaaehtoinen pakko, kun tukka ei kasva enää kunnolla. Sitä olen miettinyt, että mitä miehet tekisivät sitten, jos myös parrankasvu tyrehtyisi? Monella on kalju pää ja tukan korvikkeena pitävät mauttomia partoja. Osalla peräti letitettyjä sellaisia.

Vierailija
33/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja kalju, en omasta tahdostani

Vierailija
34/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi koko kalju, kuin pälvi kalju. Eli tukka alkoi ohenemaan.

Pälvikalju on sairaus alopacea tai jotain sinne päin.

Vierailija
35/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aiemmin on jo mainuttu: "K y r v ä t haluavat näyttääkin sellaisilta."

Kuten sanoin pitkätukka runkku sivari olet nolojätkä.

Vierailija
36/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lissun lässyn luu sanoisi Remu.

Onko se tämä Remu se pitkänhuiskea liehuletti vai oliko se sittenkin Tsuis Leskinen?

Vierailija
37/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään villitys, vaan vapaaehtoinen pakko, kun tukka ei kasva enää kunnolla. Sitä olen miettinyt, että mitä miehet tekisivät sitten, jos myös parrankasvu tyrehtyisi? Monella on kalju pää ja tukan korvikkeena pitävät mauttomia partoja. Osalla peräti letitettyjä sellaisia.

Ei onneksi kaikki. Joulupukkiparrat oli muotia vielä viime vuosikymmenellä muttei enää. Sänkiparta sen olla pittää. -Bruce Willis

Vierailija
38/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beatles tukka takaisin!

Jos se tukka alkaa lähteä niin mielummin kalju kuin jokin Spede tukka. Sille kuin ei mies mitään voi kun liittyy testosteroniin ja jos suvussa paljon kaljuuntuneita miehiä niin on aika todennäköistä että se päälaki harvenee. Periytyy äidin puolelta tuo geneettinen ominaisuus.

Spedelläkin kuitenkin naisia riitti.

Vierailija
39/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilman kaljua on turha ilmestys.

Vierailija
40/196 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin juuri Remingtonin XR1600 koneen juurikin kaljun ajelua varten ja oli todella hyvä ostos. Kerran viikossa tulee itse ajeltua ja tuolla on helppo ja nopea ajella. Munkkirinkilä  sopii ainoastaan suuhun.