Mikä tämä kaljupää villitys on?
Kävin ABCllä ja kaikilla äijillä kaljupää .Olisin ymmärtänyt tämän paremmin Kekkosen aikana.
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Jos alkaa päälaki kaljuuntuu niin suositeltavaa on siilitukka ja jos oikein pahasti alkaa kaljuuntumaan on suotavaa mielestäni ajaa koko kalju.
Järjen kanssa ei ole mitään tekemistä eikä skinheadien eikä kekkoslaisuuden kanssa myöskään.
Miksi kenenkään pitäisi muokata ulkonäköään sinun makusi mukaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Lataa Tesloja ja syö salaattia!
Kaljut on siis lihaa syöviä Toyota-äijiä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa käydä parturilla. Koneella helppo vetää itse siilitukka tai kaikki pois.
Tuo on totta. Ja aina mies siistimpi on ajellussa tukassa kuin hakkarais-kranssin kanssa.
Karvakranssit ja takatukat jäi muodista.
Aha? Lippikset ja pipot on siis poissa? Hyvä jos miehet oppii käytöstapoja.
Aiemmin viikolla maksoin 39e miesten hiustenleikkuusta. 10v sitten oli vielä jotain 25e luokkaa samassa paikassa.
Kyllä tässä harkitsee että vain vetäisi kaljuksi, ainakin helppo ylläpitää itse.
Vierailija kirjoitti:
Melkein 10 sivua puhdasta miesten haukkumista ja ketju sen kun pysyy.
Sama juttu huomattu myös Jodel-sovelluksessa.
Jos nainen tekee jodlauksen jossa ruoditaan miehen pituutta. Esim miten pystyy päättelemään miehen tinder kuvista pituuden.
Joku nainen ehdottaa kylpyhuonekaakeleiden perusteella miehen pituuden laskemista ja kaikille tämä on ok.
Mutta jos miehenä teet jodlauksen jossa muotoilet asian aivan samoin mutta vaihdat tilalle "miten pystyy päättelemään naisen kuvista rasvaprosentin"
Niin se jodlaus poistuu välittömästi.
Miksei nyt tullut kukaan nainen ehdottamaan kylpyhuonekaakeleiden perusteella naisen rasvaprosentin laskemista?
Nyt on hyvä tilaisuus loistaa ja näkyä kasvattamalla moppitukan ja siitä vielä hevitukaksi.
Vierailija kirjoitti:
Lataa Tesloja ja syö salaattia!
Soijaproteiinia purkista päälle😀
Prinssi William on täydellinen esimerkki miehestä joka muuttuisi komeammaksi jos leikkaisi nuo sivuhiukset pois eli partavaahdolla ja höylällä kaikki hiukset pois.
Suomalaiskarjun peruslook.
Kaöjulla saa plösöstä maitonaamastakin miehen näköisen.
Aikoinaan sanottiin olevan Kekkos-look. Oli harvinaista että miehet ajoivat kaljuksi huvikseen.
Vierailija kirjoitti:
Karvakranssit ja takatukat jäi muodista.
Ja se hiusmalli jossa kammataan kolme hiusta oikealle ja kaksi vasemmalle kaljun peittämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin viikolla maksoin 39e miesten hiustenleikkuusta. 10v sitten oli vielä jotain 25e luokkaa samassa paikassa.
Kyllä tässä harkitsee että vain vetäisi kaljuksi, ainakin helppo ylläpitää itse.
Vaatimaton 35% hinnannousu.
Pitää taas vetää pää klaniksi,ei ole mulla mikään muoti-ilmiö,ekakerran leikkautin pään klaniksi 1980,oli armeja aikaa,helppohoitoinen iltalomanvarmistaja,ei tarvinnut mittailla onko niskasta liian pitkä..nousiko korvanlehden päälle,mars lyhentämään hiuksia joutui moni, muuten ei iltalomille mitään asiaa.Hiukset on vielä päässä ikää 64.v.
Ei ole varaa käydä parturilla. Koneella helppo vetää itse siilitukka tai kaikki pois.