Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten niillä, joilla on monta lasta, riittää haluja? Mulla ainankin on halut lopahtanu täysin lapsiperhe-arjen keskellä

Vierailija
13.07.2024 |

Vaikka lapsia on "vaan" 2.

Mietin että miten ne, joilla on jo esim 4 tai enemmänkin jaksaa enää kiinnostua seksistä ja miten he ylipäätään pitävät haluja yllä tuon kaiken härdellin keskellä?

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"EI ole mitään kontrollia ja manipulaatiota kun mies tekee naiselle kunnon orgasmit edes kerran viikossa."

Ei mies mikään orgasmintaikoja ole. Orgasmit hankitaan yhdessä.

Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan. Mikseivät naiset hommaa niitä takuuorgasmipärryttimiä jos ne orkut on kerran niin tärkeitä?

Hommaa itse flesu äläkä käytä naista runkkualustana.

Vierailija
102/128 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole koskaan ollut haluja. Kaikki toiminta sillä saralla on tapahtunut aina parisuhteessa toisen aloitteesta. Se ei ole vastenmielistä mutta siinä ei mitään sellaista, jota kaipaisin silloin, kun sitä ei ole.

Luulen tuon kumpuavan siitä, että irtisanouduin kehostani sietääkseni kaikki ne toimenpiteet, joita sille terveyden nimissä tehtiin terveydenhuollossa. Teininä tuo elämä oli suurelta osin takana ja alkoi jonkinlainen matka itseeni, joka kuitenkin tökkäsi siihen, että kehoni on peruuttamattomasti täynnä jälkiä tuosta elämästä. Useamman vuoden märehdin noita jälkiä ja muita kehon muutoksia, kunnes kyllästyin ja totesin, että voin joko märehtiä loppuelämän tai hyväksyä asian olevan niin kuin se on, vaikka en siitä pidä. Sen jälkeen kun huomasin, ettei ketään kiinnosta, voin olla ilman vaatteita sen verran kuin kanssa käyminen vaatii.

Lapsien odotus ja syntymät eivät olleet mitenkään voimauttavaa kroppani suhteen vaan lähinnä muistutus siitä, että jos se voi olla sairas ja toimimaton, tekee niin aina.

Lapsiperhearki on tehnyt halujen puutteen samantekeväksi, kun toiminnasta on tullut muutenkin vain pois alta hoidettava rutiini. Aiemmin toisella osapuolella saattoi olla enemmän odotuksia asian suhteen, mutta nyt ei ole aikaa eikä jaksamista sellaiseen eikä ole resurssejakaan järjestellä mitään ihan kahdenkeskisestä ajasta alkaen.

Kroppani suhteen en näe enää mitään pointtia muussa kuin terveellisissä elämäntavoissa, jotta eläisin pidempään lasten takia. Varmaan jään jostain paitsi, kun en edes yritä löytää kroppaani, mutta en osaa kaivata olematonta. Ja vaikka jossain vaiheessa kroppani tuottaisi jotain nautintoa, se tuskin tekisi mitään kaikelle sille epämukavalle, mitä se ja siihen kohdistuvat toimenpiteet ovat tehneet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan, mutta totuus on se , että naisella halut loppuu muutaman vuoden jälkeen, ellei ole toista ihastusta näköpiirissä. Miehellä taas on kiima kaiken aikaa.

Ei pidä paikkaansa, ainakaan mun kohdalla. Olen niin tiukasti monogaaminen, etten edes osaa ihastua kehenkään toiseen kun olen suhteessa. Näen sillä tavalla vain oman mieheni, ja seksiä haluaisin hänen kanssaan vaikka joka päivä. Edellisessä, 8 vuotta kestäneessä suhteessa kärsin monta vuotta, kun mieheltä loppui kiinnostus kokonaan seksiin, ja viimeiset kolme vuotta elettiin täysin seksittömässä suhteessa. Silti en ihastunut toiseen, ennen kuin lopulta en jaksanut enää ja erosin. Nykyisen miehen kanssa on sama juttu, että vain hän kiinnostaa.

Meitä on erilaisia, eli ei kannata yleistää että kaikilla kävisi noin, vaikka itselläsi halut loppuisivatkin uutuudenviehätyksen hälvetessä.

Vierailija
104/128 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terve, normaalipainoinen enkä käytä mitään lääkitystä. Lapsiakaan ei vielä ole, mutta arki ja työ ja stressi on vienyt kaikki halut täysin. Kai joillain on vaan erilainen libido ja toisilla sitten ei. 

Vierailija
105/128 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"EI ole mitään kontrollia ja manipulaatiota kun mies tekee naiselle kunnon orgasmit edes kerran viikossa."

Kyllä minä tarvitsen miehen peniksen sisääni jotta saan parhaimmat orgasmit. Joten... kyllä musta todellakin tuntuu että mieheni tekee taikoja, ihan mieletöntä minkälaisia tuntemuksia hän saa minussa aikaan. En todellakaan tiedä kaikkien näiden vuosien jälkeen, tuntuuko miehestä meidän seksi läheskään yhtä hyvältä, mutta mulle se on jotain ihan ylimaallista. Jos mies haluaisi, hän saisi minut täysin valtaansa, ja niinhän se toki onkin, kun mies ei jaksa harrastaa seksiä, niin siinähän kärvistelen. Olen koko ikäni ollut aina enemmän tai vähemmän puutteessa, siitä huolimatta että minut on niin älyttömän helppo saada saamaan orgasmeja. Mies ei ymmärrä vieläkään miten tärkeää se minulle on.

Vierailija
106/128 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan. Mikseivät naiset hommaa niitä takuuorgasmipärryttimiä jos ne orkut on kerran niin tärkeitä?

Koska se ei tunnu samalta. Oman rakkaan penis sisällä on ihan eri tunne kuin joku päristin.

Vierailija
107/128 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstanaisille ihannetilanne olisi se, että miehen seksihalut loppuisivat lastensaannin jälkeen. Toiseksi paras tilanne on erota kun lapset on tehty.

Lasten kasvattaminen kokonaisessa perheessä jossa on seksiä on kamalin vaihtoehto johon päätyvät vain hylkiöt.

Seksi loppuu sillä hetkellä, kun mies ei vaikuta enää sopivalta lisääntymiskumppanilta. Lapset usein paljastavat. Lapset myös paljastavat naiselle tämän oman seksuaalisuuden, joka ei olekaan yllätys yllätys tulla siitetyksi 10 000 kertaa, vaan tulla siitetyksi, kantaa lapsi, imettää, ja olla lapsen kanssa. Vauvan imetyskin voi tuoda naiselle paremmat orgasmit kuin mies. Kyllä se vaan on niin, että kuten luonnossakin, perheessä mies on turha jos ei kanna vastuutaan laumanjohtajana, ja pöytään paljon ruokaa ja rahaa. Eivät kuninkaatkaan saa haaremeita, jos eivät osoita suosiotaan naisystävilleen ja heidän suvuill

Höpö höpö. Mies kävi vasektomiassa kaksosten syntymän jälkeen, eikä se vähentänyt mun haluja millään tavalla. Kyllä minä haluan orgasmeja rakkaani kanssa edelleen vaikka lapset on tehty jo 15 vuotta sitten. Tuo on outoa puhetta, koska lapsentekoon ei tarvita orgasmeja, ne on luonto meille suonut ihan vaan siksi että sillä saa mielihyvähormonit liikkeelle, niin jaksaa taas tätä elämää kaikkine vastoinkäymisineen. 

Vierailija
108/128 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla ainakin oli halut vähissä pikkulapsiaikaan. Ensin aamulla lapset hoitoon, työmatkat yht. 100 km, lapset hoidosta, ruokaa pöytään, lapset nukkumaan, ehkä tunti vapaata aikaa sitten itse nukkumaan. Koko ajan kotona pienet lapset iholla hoivaa vailla. Sen tunnin vapaan aikana olisi sitten pitänyt herättää halut ja harrastaa seksiä, ottaa mies vuorostaan iholle. Kyllä oma rauha ja hiljaisuus houkutteli niin paljon enemmän kuin orgasmi. Onneksi miehenikin osallistui tähän rumbaan täysivaltaisesti niin ei hänelläkään ollut aina vapaan hetken koittaessa seksi mielessä. 

Kuulostaa kyllä kauhealta elämältä. Eihän ne lapset nyt jatkuvaa hoitoa vaadi, leikkivät yksinään tai keskenään. Lapsillakin pitää olla sitä omaa rauhaa ilman että joku siinä koko ajan hössää. Antakaa lastenne joskus toip

Kyllä mulla on kolme lasta, kaksosetkin, eikä ole tarvinnut koskaan lasten takia käydä vessassa ovi auki. Minulla on ibs ja en todellakaan ripuloi siellä vessassa ovi auki. Ja lapset ovat aina pärjänneet. Tosin en ole vienyt hoitoon koskaan alle kolmevuotiasta. Ja rakastelu hoidetaan silloin kun lapset nukkuu yöllä tai aamulla, edelleen kun ovat teinejä, laitetaan ovi kiinni, ei ne sinne makuuhuoneeseen tule töllistelemään.

Vierailija
109/128 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole koskaan ollut haluja. Kaikki toiminta sillä saralla on tapahtunut aina parisuhteessa toisen aloitteesta. Se ei ole vastenmielistä mutta siinä ei mitään sellaista, jota kaipaisin silloin, kun sitä ei ole.

Luulen tuon kumpuavan siitä, että irtisanouduin kehostani sietääkseni kaikki ne toimenpiteet, joita sille terveyden nimissä tehtiin terveydenhuollossa. Teininä tuo elämä oli suurelta osin takana ja alkoi jonkinlainen matka itseeni, joka kuitenkin tökkäsi siihen, että kehoni on peruuttamattomasti täynnä jälkiä tuosta elämästä. Useamman vuoden märehdin noita jälkiä ja muita kehon muutoksia, kunnes kyllästyin ja totesin, että voin joko märehtiä loppuelämän tai hyväksyä asian olevan niin kuin se on, vaikka en siitä pidä. Sen jälkeen kun huomasin, ettei ketään kiinnosta, voin olla ilman vaatteita sen verran kuin kanssa käyminen vaatii.

Lapsien odotus ja syntymät eivät olleet mitenkään voimauttavaa kroppani

Tuo on kyllä todella, todella surullista, että sinulta on ryöstetty seksuaalisuus, kaikki se paras nautinto mitä ihmisellä voi olla. Orgasmit kuitenkin on erittäin tärkeitä myös terveyden kannalta, ne saa mielihyvähormonit liikkeelle. Kannattaisi edes yrittää saada siihen apua, ehkä olisi joku keino?

Vierailija
110/128 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ulkkareilla näyttää lisääntyminen vaan jatkuvan, vaikka neljä olisi jo tehtynä. Ehkä naisen alisteinen asema syynä. 

Vierailija
111/128 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, teillä seksi loppuu heti siihen kun mies saa?

Vierailija
112/128 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten riittää haluja? Siten, että mulla on romanttinen mies. Meillä ei panna, vaan rakastellaan ja mennään sopivaan tahtiin, hitaasti ja ilman paineita. Harvemmin on hyvä hetki mutta sitten onkin sitä parempaa rakastelua. Laatu, ei määrä.

Romantiikkaa on arjessa koko ajan, sillä se kipinä pysyy elossa. Jos on vaan ankeaa arkea ja välillä välähtää mielessä että kuuluisi sitä seksiäkin olla niin eipä se kovin kiihota.

Vierailija
113/128 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle sitten toimii parhaiten oma käsi, jos haluat olla yksin vastuussa orgasmeistasi. Me normaalit ihmiset toimimme vähän eri tavalla.

Vierailija
114/128 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten riittää haluja? Siten, että mulla on romanttinen mies. Meillä ei panna, vaan rakastellaan ja mennään sopivaan tahtiin, hitaasti ja ilman paineita. Harvemmin on hyvä hetki mutta sitten onkin sitä parempaa rakastelua. Laatu, ei määrä.

Romantiikkaa on arjessa koko ajan, sillä se kipinä pysyy elossa. Jos on vaan ankeaa arkea ja välillä välähtää mielessä että kuuluisi sitä seksiäkin olla niin eipä se kovin kiihota.

Minua ärsyttää välillä, kun mies haluaa aina koko setin ja pitkän kaavan mukaan. Minä tykkäisin välillä pikaisesta, mutta ei, aina vaan valssataan, ei käy mieheltä rock n roll.

Vierailija
115/128 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää välillä, kun mies haluaa aina koko setin ja pitkän kaavan mukaan. Minä tykkäisin välillä pikaisesta, mutta ei, aina vaan valssataan, ei käy mieheltä rock n roll.

Jep, toki ihmisiä on erilaisia. Ei ole yhtä reseptiä.

Vierailija
116/128 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatus on että ei ole ihanaa haluta vaan paine että haluja pitää riittää, pitää jaksaa kiinnostua seksistä jne.. se on yksi kotityö ja tuo paineita ja stressiä. Ei sun ole mikään pakko haluta jos se on ikävä asia. Harrasta seksiä vain jos se on sulle kiva ja rentouttava asia, ap.

Ei sun tarvi alkaa toisen halujen täyttäjäksi edes perheen yhdessä pysymisen takia. Mieti haluatko itse haluta? Minkälainen seksi ois sulle ihana virkistys eikä taakka härdellin keskelle? Jos et saa sellaista seksiä, miksi harrastaisit seksiä?

Vierailija
117/128 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo ajatusmaailma. Lapset pyörii ympärillä ja seksi loppuu siihen.

No mulla ainakin se vähentää huomattavasti seksihaluja kun huomaa, mitä siitä on seurauksena. Juuri niitä kokoajan ympärillä pyöriviä lapsosia. Ap

Oletko ikinä kuullut sanaa "ehkäisy"?

Vierailija
118/128 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo ajatusmaailma. Lapset pyörii ympärillä ja seksi loppuu siihen.

No mulla ainakin se vähentää huomattavasti seksihaluja kun huomaa, mitä siitä on seurauksena. Juuri niitä kokoajan ympärillä pyöriviä lapsosia. Ap

Oletko ikinä kuullut sanaa "ehkäisy"?

Kondomi ei ole varma ehkäisy, kuten ei juuri muutkaan. Hormonit vie halut.

Vierailija
119/128 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen seksin harrastamisen ei kuulu olla miehen miellyttämistä, vaan seksin tulee olla yhteistä nautinnollista puuhaa. Kannattaisi siirtyä ajatuksineen tälle vuosituhannelle.

Et nyt kyllä ymmärtänyt lainkaan, mitä kirjoitin. Olen samaa mieltä, seksin pitäisi olla yhteistä nautinnollista puuhaa, mutta monelle naiselle se EI ole sitä, vaan kontrollin ja manipulaation väline. Eli tällaiset naiset harrastavat kyllä alkuvaiheessa seksiä saadakseen miehen kiikkiin, mutta sitten kun se on tapahtunut, he lakkaavat edes teeskentelemästä, että nauttisivat seksistä. Se oli pointtini. 

Näin miehet ajattelevat, mutta se ei pidä paikkaansa. Nämä naiset edelleen nauttisivat seksistä, mutta eivät enää oman miehensä kanssa. Oma mi

Eli ymmärsinkö oikein viimeisen lauseesi? Eli, mielestäsi miehelle seksi ja sen saaminen on vastikkeelista toimintaa, se pitää "ansaita". Eikös tuo ole juurikin sitä seksin käyttöä vallankäytön välineenä parisuhteessa, joka yleensä hyvin pontevasti kiistetään? Seksiä vain silloin kun mies on naisen mielestä "ansainnut" seksiä esim. kotitöitä tekemällä, lapsia hoitamalla, ulkomaanmatkoja kustantamalla, tai naiselle kalliita lahjoja ostamalla, tai mikä nyt milloinkin naisen mielestä onkaan sopivaa vaihtotalous- hyödykettä jonka mies naiselle tekee/ ostaa, ja mies saa tästä hyvästä x kertaa seksiä. Minä olen kyllä samaa mieltä, että tuo on hyvinkin tyypillinen kuvio parisuhteessa, mutta jostakin syystä kukaan ei halua tunnustaa tuollaisessa elävänsä.

Vierailija
120/128 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muhun ole lapset koskaan vaikuttaneet niin että halut seksiin ja mahtaviin orgasmeihin tai läheisyyteen rakkaani kanssa olisi hävinnyt. Mulla on ollut kaksoset, eikä sekään sitä tehnyt. Toki se on paljon helpompaa kuin kaksi pienellä ikäerolla. Mutta silti. Mulla on ollut jatkuva väsymys koko ikäni koska olen raudanpuutteinen ja muitakin puutoksia ja vaivoja, ja nekään ei ole estäneet haluamasta seksiä. Ne kyllä tehokkaasti estää haluamasta siivota tai lähteä lenkkeilemään tai muuta turhaa ja tylsää aktiviteettia, mutta seksi maistuu aina. Ihminen joka ei halua seksiä, ei vaan saa kunnon seksiä, tai rakasta kumppaniaan, todennäköisesti sekä että.

Kyllä mulla vaan hävisi kaikki halut kun lapsi sairastui vakavasti. Ei puolison rakastaminen siihen loppunut vaikka halut loppuikin. Tosin niin loppui miehellänikin halut tuolloin. Myöhemmin palasivat, mutta aina kun lapsi oli huonossa kunnossa ja sairaalajaksoilla, niin seksi oli molemmilla kyllä ihan viimeisenä mielessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi