Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten niillä, joilla on monta lasta, riittää haluja? Mulla ainankin on halut lopahtanu täysin lapsiperhe-arjen keskellä

Vierailija
13.07.2024 |

Vaikka lapsia on "vaan" 2.

Mietin että miten ne, joilla on jo esim 4 tai enemmänkin jaksaa enää kiinnostua seksistä ja miten he ylipäätään pitävät haluja yllä tuon kaiken härdellin keskellä?

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kolme päiväkoti-ikäistä lasta ja tosi kuuma vaimo. Pari kertaa viikossa laitetaan lihaa piiloon.

M41

Jutun ydin on siinä, että onko se mies niin kuuma, että nainen jaksaisi syttyä väsyneenäkin nopeasti? Jos mies on kuuma niin kyllä niitä lapsiakin tulee ja seksiä riittää niiden jälkeenkin.

Tässä juuri ongelma ja syy naisten seksittömyyteen. Naiset pitävät 80% miehistä epäviehättävinä, mutta jonkun kanssa täytyy kuitenkin mennä naimisiin ja perustaa perhe. Sitten ajan kuluessa todellinen laita käykin ilmi, että keskimäärin nainen ei pidä miestään viehättävänä. Seurauksena seksittömyys. Kyllä viehättävät miehet saavat seksiä myöhemminkin, mutta nämä ovat vähemmistössä. 

Suurin osa m

Tämän miesten lihomisen täytyy olla iso järkytys avioliiton satamaan astelleille naisille. He itse kun eivät liho ollenkaan, vaan pysyvät juuri sellaisena kuin silloin ihanana hääpäivänä.

Vierailija
62/128 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että sinä kuulut siihen naisten suureen enemmistöön joille seksi on vain väline saada lapset ja perhe. Eli siis sinkkuna kiinnostaa, ja käytetään aikaa ja energiaa siihen että olisi seksiä. Sitten äitiys, äitiyshormonit, äitiyskupla. Kun lapsiluku on täynnä, se sama aika ja energia käytetään seksin välttelyyn, ainakin oman puolison kanssa.

Sitten on naisia, pienehkö vähemmistö, jotka ihan oikeasti pitävät seksistä, seksi on heille suhdetta lujittava ja mielihyvää molemmille tuottava asia, eikä parisuhteen vallankäytön väline.

Ei se mikään vallankäytön väline ole, vaikka halut loppuisivatkin. Se on vainoharhainen ajatus, että halujen loppuminen olisi jotenkin suunnitelmallista tai itse päätettävissä.

Seksi ilman haluja on suunnilleen yhtä hauskaa kuin rikkaruohojen kitkeminen. Tai putken h

Ja kun lapsiluku täynnä niin sitten lähdetään etsimään sitä minuutta. Nämä ihmiset ovat lähinnä säälittäviä häviäjiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa pikkulapsivaiheessa niitä haluja pääsee sentään toteuttamaan, kun lapset nukkuu paljon ja sikeästi. Toista on, kun yökahteen valvovia teinejä talo täynnä

Tämä on totta. Pikkulapsiaikana seksiä oli helppo järjestää. Lastenohjelma pyörimään ja piharakennukseen pikaiselle jne. Kun lapsista tuli teinejä, sitä tiesi, että he kuulevat ja ymmärtävät, joten seksi loppui kuin seinään, jos talossa oli teini kotona. Meidän lapset olivat vielä kilttejä ja olivat kotona nätisti aina joka ilta kello seitsemältä. Seksiä piti harrastaa kuin olisi itse teini-ikäinen ja yrittäisi harrastaa seksiä vanhemmilta salaa. Välillä nauratti molempia se salailu ja hiippailu. 

Vierailija
64/128 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jälleen kerran. Puhetta asiasta. Ei    oletuksia ja asioiden hautomista. "

Moni täällä painostaa puhumisen tärkeyttä ja se on tärkeää. Mutta se ei onnistu jos toinen ei kuuntele eikä reagoi vaan kuittaa kaiken nalkuttamisena tai turhana valittamisena jota ei tarvitse ottaa tosissaan. Minä väitän että ne naiset jotka eivät ole ottaneet puheeksi parisuhteessa olevia ongelmia ovat pieni vähemmistö. Tästä syystä näitä miehiä joille ero tuli "täytenä yllätyksenä" on niin paljon. 

Vierailija
65/128 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen seksin harrastamisen ei kuulu olla miehen miellyttämistä, vaan seksin tulee olla yhteistä nautinnollista puuhaa. Kannattaisi siirtyä ajatuksineen tälle vuosituhannelle.

Et nyt kyllä ymmärtänyt lainkaan, mitä kirjoitin. Olen samaa mieltä, seksin pitäisi olla yhteistä nautinnollista puuhaa, mutta monelle naiselle se EI ole sitä, vaan kontrollin ja manipulaation väline. Eli tällaiset naiset harrastavat kyllä alkuvaiheessa seksiä saadakseen miehen kiikkiin, mutta sitten kun se on tapahtunut, he lakkaavat edes teeskentelemästä, että nauttisivat seksistä. Se oli pointtini. 

Näin miehet ajattelevat, mutta se ei pidä paikkaansa. Nämä naiset edelleen nauttisivat seksistä, mutta eivät enää oman miehensä kanssa. Oma mi

Ei terve parisuhde ole mikään palvelija ja palveltava roolileikki. Terve ja hyvä parisuhde rakentui kahden vakaan, normaalit arvot omaavan ja mahdollset lapsuutensa traumat käsitelleiden ihmisen väliseen rakkauteen.

Joka kerta kun jompikumpi ei noita edellyksiä täytä on ero hyvin todennäköinen.

Vierailija
66/128 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin vaikuttaa haluihin pikkulapsiarki, vaikka mulla onkin vain yksi lapsi. Aamulla herätään lapsen kanssa yhtä aikaa, päikkäreiden aikaan aikuiset ovat töissä, illalla lapsen nukahdettua omaa aikaa on varmaan tunti ja sitten pitää itsekin mennä nukkumaan. (Juu, lapsi ei nuku 12 h unia ja oma unentarpeeni on suuri.) Kaipaan vieläpä paljon omaa aikaa. Ovulaation aikaan olen itse hyvin himokas ja silloin uhraan mielelläni tuon tunnin seksille parin päivän välein, muut ajat kuukaudesta syttyminen vaatii selvästi enemmän ja monesti seksi ei tule edes mieleen. Mieheni on hyvä ja huomioiva kumppani niin seksissä kuin muutenkin ja mielestäni oikein viehättävä, joten näissä ei ole vika. Oikeastaan ainoa asia mikä meillä toimii on se, että tosi tylsästi aikataulutetaan seksiä välillä. Ei siis niin, että torstaina pannaan klo 22.00, vaan niin, että etukäteen kysellään että maistuisiko seksi tänään tai ehkä huomenna tai joku päivä tällä viikolla. Yleensä se jotenkin kääntää ajatukset valmiiksi oikeille raiteille ja himot heräävät helpommin. Kieltäytyäkin saa eikä toinen siitä loukkaannu. Ja koska meillä on hyvä luottamussuhde, saatan itse (ja mieskin kyllä välillä) joskus suoraan sanoa että en tiedä että haluanko mutta voidaan kokeilla, monesti alkaa haluttamaan kun hommiin ryhdytään. Tämä kuitenkin vaatii sen ettei tule painostettu olo vaan kieltäytyminen on oikeasti ok.

Vierailija
67/128 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että sinä kuulut siihen naisten suureen enemmistöön joille seksi on vain väline saada lapset ja perhe. Eli siis sinkkuna kiinnostaa, ja käytetään aikaa ja energiaa siihen että olisi seksiä. Sitten äitiys, äitiyshormonit, äitiyskupla. Kun lapsiluku on täynnä, se sama aika ja energia käytetään seksin välttelyyn, ainakin oman puolison kanssa.

Sitten on naisia, pienehkö vähemmistö, jotka ihan oikeasti pitävät seksistä, seksi on heille suhdetta lujittava ja mielihyvää molemmille tuottava asia, eikä parisuhteen vallankäytön väline.

Ei se mikään vallankäytön väline ole, vaikka halut loppuisivatkin. Se on vainoharhainen ajatus, että halujen loppuminen olisi jotenkin suunnitelmallista tai itse päätettävissä.

Seksi ilman haluja on suunnilleen yhtä hauskaa kuin rikkaruohojen kitkeminen. Tai putken h

Seksi on vanha, hyväksi todettu ja mitä tehokkain vallankäytön väline parisuhteessa. Ei halujen loppuminen ole sinänsä suunnitelmallista, vaan raakaa biologiaa. Seksin perimmäinen tarkoitus on lisääntyminen, ja hormonit ja raskauden aikaiset hormonaliset muutokset saavat aikaan niin halukkuuden kuin haluttomuudenkin. Hormonit saa aikaan useimmille naisille haluttomuutta pikkulapsiaikana siksi, että fokus säilyy lapsen hoidossa. Sen jälkeen kun lapsi on muutaman vuoden ikäinen, ja elimistö on sitä mieltä että "nyt uutta pullaa uuniin" niin...

Olet kyllä väärässä. Me naiset emme yleensä ole noin robottimaisia että *piip* vaan halut syttyisivät päälle automaattisesti taas uudelleen, kun lapsi on tietyn ikäinen.

Mutta se kai tässä se ongelma usein onkin. Nainen toivoo usein puolisoltaan arvostusta. Ei lässyn lässyn olet höpsö söpöliini -juttua, jos siihen ei liity todellista kuuntelua ja huomioimista ja arvostusta. Eikä sekään välttämättä takaa, että halut syttyisivät uudelleen.

Itselle on mysteeri ja arvoitus se, mistä halun tunne tulee. Mutta sitä ei voi pakottaa, joten sen puuttuminen ei ole vallankäyttöä, koska vallankäyttö on mielestäni suunnitelmallista ja tarkoituksellista.

Vierailija
68/128 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muhun ole lapset koskaan vaikuttaneet niin että halut seksiin ja mahtaviin orgasmeihin tai läheisyyteen rakkaani kanssa olisi hävinnyt. Mulla on ollut kaksoset, eikä sekään sitä tehnyt. Toki se on paljon helpompaa kuin kaksi pienellä ikäerolla. Mutta silti. Mulla on ollut jatkuva väsymys koko ikäni koska olen raudanpuutteinen ja muitakin puutoksia ja vaivoja, ja nekään ei ole estäneet haluamasta seksiä. Ne kyllä tehokkaasti estää haluamasta siivota tai lähteä lenkkeilemään tai muuta turhaa ja tylsää aktiviteettia, mutta seksi maistuu aina. Ihminen joka ei halua seksiä, ei vaan saa kunnon seksiä, tai rakasta kumppaniaan, todennäköisesti sekä että.

Minulla ei ole minkäänlaisia seksihaluja. Ei tee mieli oman puolison kanssa, ei vieraiden, ei yksin. Ennen oli toisin. 

Vierailija
69/128 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni täällä painostaa puhumisen tärkeyttä ja se on tärkeää. Mutta se ei onnistu jos toinen ei kuuntele eikä reagoi vaan kuittaa kaiken nalkuttamisena tai turhana valittamisena jota ei tarvitse ottaa tosissaan. Minä väitän että ne naiset jotka eivät ole ottaneet puheeksi parisuhteessa olevia ongelmia ovat pieni vähemmistö. Tästä syystä näitä miehiä joille ero tuli "täytenä yllätyksenä" on niin paljon. 

Mihin perustat väitteesi?

Itse terapiatyötä aiemmin tehneenä olen nähnyt monia ihmisiä, sekä miehiä että naisia, jotka ovat lopulta eroterapiassa tajunneet tuon että eivät olleer puhuneet mitä halusivat vaan olettivat asioita. Kommunikaatiokyvyttömyyden syyt ovat lähes aina lapsuuden kodissa.

Se on monelle vaikea paikka myöntää asia itselleen mutta moni on sen jälkeen saanut omaan tunnetyöhönsä paljon positiivista.

Vierailija
70/128 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä todellakin vaikuttaa haluihin pikkulapsiarki, vaikka mulla onkin vain yksi lapsi. Aamulla herätään lapsen kanssa yhtä aikaa, päikkäreiden aikaan aikuiset ovat töissä, illalla lapsen nukahdettua omaa aikaa on varmaan tunti ja sitten pitää itsekin mennä nukkumaan. (Juu, lapsi ei nuku 12 h unia ja oma unentarpeeni on suuri.) Kaipaan vieläpä paljon omaa aikaa. Ovulaation aikaan olen itse hyvin himokas ja silloin uhraan mielelläni tuon tunnin seksille parin päivän välein, muut ajat kuukaudesta syttyminen vaatii selvästi enemmän ja monesti seksi ei tule edes mieleen. Mieheni on hyvä ja huomioiva kumppani niin seksissä kuin muutenkin ja mielestäni oikein viehättävä, joten näissä ei ole vika. Oikeastaan ainoa asia mikä meillä toimii on se, että tosi tylsästi aikataulutetaan seksiä välillä. Ei siis niin, että torstaina pannaan klo 22.00, vaan niin, että etukäteen kysellään että maistuisiko seksi tänään tai ehkä huomenna tai joku päivä täl

Ja ennen kuin joku tarttuu pikkuasioihin, niin kirjoitin sanan uhraa lainausmerkkeihin, ne vain katosivat matkalta. Mutta siltä se kieltämättä välillä tuntuu jos ei ole saanut lainkaan omaa aikaa koko päivänä ennen lapsen nukahtamista.

Vierailija
71/128 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkumies, joka ei juuri nyt aktiivisesti tapaile tai yritä tapailla tai pokata naisia. Silti uskallan väittää, että jopa minä varmaan harrastan enemmän seksiä kuin puolet miehistä avioliitoissa. :D Avioliitto on seksin hautausmaa. Nainen on saanut halumansa eikä enää yritä miellyttää miestään. Näin siis yleisesti. 

Naisen seksin harrastamisen ei kuulu olla miehen miellyttämistä, vaan seksin tulee olla yhteistä nautinnollista puuhaa. Kannattaisi siirtyä ajatuksineen tälle vuosituhannelle.

Et nyt kyllä ymmärtänyt lainkaan, mitä kirjoitin. Olen samaa mieltä, seksin pitäisi olla yhteistä nautinnollista puuhaa, mutta monelle naiselle se EI ole sitä, vaan kontrollin ja manipulaation väline. Eli tällaiset naiset harrastavat kyllä alkuvaiheessa seksiä saadakseen miehen kiikkiin, mutta sitten k

Nainen menettää mielenkiintonsa seksiin aina saman miehen kanssa. 

Vierailija
72/128 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstanaisille ihannetilanne olisi se, että miehen seksihalut loppuisivat lastensaannin jälkeen. Toiseksi paras tilanne on erota kun lapset on tehty.

Lasten kasvattaminen kokonaisessa perheessä jossa on seksiä on kamalin vaihtoehto johon päätyvät vain hylkiöt.

Vierailija
73/128 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen menettää mielenkiintonsa seksiin aina saman miehen kanssa."

Pikemminkin niin, että seksiä ei halua kenenkään muun kanssa kuin oman puolison. Kaikki muut ihmiset tuntuvat jo ajatuksena niin vierailta, että ei haluaisi heitä iholleen.

Vierailija
74/128 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin perustat väitteesi?

Itse terapiatyötä aiemmin tehneenä olen nähnyt monia ihmisiä, sekä miehiä että naisia, jotka ovat lopulta eroterapiassa tajunneet tuon että eivät olleer puhuneet mitä halusivat vaan olettivat asioita. Kommunikaatiokyvyttömyyden syyt ovat lähes aina lapsuuden kodissa.

Se on monelle

Esimerkiksi siihen että miehet aina sanovat että naiset nalkuttavat. Ei tämä ole varmasti tuulesta temmattu juttu. Kun nainen kertoo että on tyytymätön toisen toimintaan ja minkä haluaisi olevan toisin niin se on nalkuttamista. Sinun vastaanotolla ei vissiin ole sitten käynyt nalkuttavia vaimoja miehensä kanssa.

Vierailija
75/128 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstanaisille ihannetilanne olisi se, että miehen seksihalut loppuisivat lastensaannin jälkeen. Toiseksi paras tilanne on erota kun lapset on tehty.

Lasten kasvattaminen kokonaisessa perheessä jossa on seksiä on kamalin vaihtoehto johon päätyvät vain hylkiöt.

Kaipa me olemme  sitten miehen kanssa yhdessä hylkiöitä. En tosin usko tuohon väitteeseen.  Tavallista naisten haukkumista taas. 

Vierailija
76/128 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa me olemme  sitten miehen kanssa yhdessä hylkiöitä. En tosin usko tuohon väitteeseen.  Tavallista naisten haukkumista taas. 

Tuo on tietyn tyyppisten naisten elämän narratiivi. Useimmiten näillä lapsia useamman miehen kanssa. Taustalla itsellään rikkinäinen lapsuuden koti ja joskus myös mt-ongelmia. Levottomuus ja rauhattomuus sekä voimakas huomiontarve alhaisesta itsetunnosta johtuen.

On noita miehissäkin mutta todella harvoin naisten tyyppisellä käytöskaavalla. 

Vierailija
77/128 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan, mutta totuus on se , että naisella halut loppuu muutaman vuoden jälkeen, ellei ole toista ihastusta näköpiirissä. Miehellä taas on kiima kaiken aikaa.

Googletspas huvikses sana "kiima" niin saadaan termit kuntoon nyt ens alkuun. 

Vierailija
78/128 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan, mutta totuus on se , että naisella halut loppuu muutaman vuoden jälkeen, ellei ole toista ihastusta näköpiirissä. Miehellä taas on kiima kaiken aikaa.

Ei pidä paikkaansa!!! Todella typerästi sanottu. Minä täytän tänä vuonna 50 ja edelleen haluan miestäni, siitäkin huolimatta, että hän on sairas eikä ole jaksanut seksiä pitkään aikaan, mutta hän saa apua ja on sanonut että hän itsekin kyllä haluaa vielä. Meillä on aina ollut hyvää seksiä, saan joka kerta yhdynnässä yleensä vähintään yhden orgasmin, ja usein useammankin. Joskus kun on oikein kaikki kohdallaan, saan pelkkää orgasmia koko yhdynnän ajan. Nuorena mies jaksoi jyystää vaikka miten pitkään, ja se puoli tuntia oli jo liikaa kun oli itse saanut jo moneen kertaan, mutta nyt kun seksiä on harvemmin, voidaan saada samaan aikaan, sekin on kiva.

Vierailija
79/128 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkumies, joka ei juuri nyt aktiivisesti tapaile tai yritä tapailla tai pokata naisia. Silti uskallan väittää, että jopa minä varmaan harrastan enemmän seksiä kuin puolet miehistä avioliitoissa. :D Avioliitto on seksin hautausmaa. Nainen on saanut halumansa eikä enää yritä miellyttää miestään. Näin siis yleisesti. 

Nainen ei yritä miellyttää miestään? Entä mies vaimoaan?

Vierailija
80/128 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kolme päiväkoti-ikäistä lasta ja tosi kuuma vaimo. Pari kertaa viikossa laitetaan lihaa piiloon.

M41

Ai sulla on 2 vaimoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän