Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisiko fetissit tai muut outoudet ilmoittaa treffisivustoilla

Vierailija
13.07.2024 |

Itsellä on vain lievä vaate fetissi, ei mitään sen oudompaa. Koska ja milloin on sopivaa ottaa outoudet esiin? Ensimmäisellä tapaamisella ei varmaan kannata ja sitten koska se on liian myöhäistä? Liian pitkälle edenneessä suhteessa toinen voi paeta ja liian lyhyessä suhteessa toinen voi naureskella tai jopa levittää asiaa muille. Mutta deitti ilmoitus antaa taas mahdollisuuden sanoa asian heti ja kumpikaan ei tuhlaa aikaansa.

Kommentit (353)

321/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ainakin kirjoitin, että kiinnostaisi oikein todella erittäin hyvin suuret ja riippuvat rinnat keski-ikäisellä naisolennolla! Vaikka en oikein tykkääkään sanasta fetissi, mutta esim. kiltti ja kaino k-kuppikokoinen kirjastonhoitajatar olisi ujohko haaveuneni tai o-kupin opettajatar tukka nutturalla 80-luvun silmälaseissa. 

Vierailija
322/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

No itse ainakin kirjoitin, että kiinnostaisi oikein todella erittäin hyvin suuret ja riippuvat rinnat keski-ikäisellä naisolennolla! Vaikka en oikein tykkääkään sanasta fetissi, mutta esim. kiltti ja kaino k-kuppikokoinen kirjastonhoitajatar olisi ujohko haaveuneni tai o-kupin opettajatar tukka nutturalla 80-luvun silmälaseissa. 

No onhan tämä nyt paljon rehdimpää meininkiä kuin ap:lla, sinä sanot mitä haluat ja vastapuoli voi sitten päättää, innostaako. Vaikka miten olisi vitsi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni oikeasti ilmoittaa noista jossain treffi-ilmoituksesta, onko se kuinka realismia.

Vierailija
324/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni oikeasti ilmoittaa noista jossain treffi-ilmoituksesta, onko se kuinka realismia.

Niin no, siitä voi myös jokainen miettiä, paljonko luottaa sovelluksen kautta tavattuun ihmiseen ja kannattaako koko sovellukseen edes lähteä. 

Eräs kaikille tuttu sukupuoli onkin selvässä vähemmistössä kaikessa nettideittailussa. 

Vierailija
325/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo kysyi minulta voisinko viedä roskat. Yäk. Täysi Turn off.

Entä jos olisi halunnut sinut kieriskelemään jätteissä? Sanonut että näytät kuumalta sillä tavalla?

Vaimoni mielestä imuroiva mies on hot. Ei mennyt läpi. En imuroi.

Onpa nokkelaa. Jos puoliso ei toteuta ainoastaan minua kiinnostavaa fetissiä, en osallistu yhteisen kodin hoitoon.

Eiköhän sen vaimon nimi tuolla menolla ole Kyllikki, Nyrkki-Kyllikki. 

Vierailija
326/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro profiilissasi ettei kukaan normaali turhaan hukkaa aikaansa. Ottaisi todella aivoon jos tuollainen paljastuisi siinä kohtaa kun on ehtinyt aviomiesmateriaaliksi luulla.

Sitä paitsi eikö teille ole jotain omia kinky-palstojanne? mene sinne.

Vierailija
327/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on joku fetissi mitä haluat vahvistaa etkä päästä eroon, niin mene sellaiselle alustalle missä on muitakin pervoilijoita, älä normi deittipalstalle.

Vierailija
328/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, miten paljon fetissi määrittää yhteistä seksielämää. Suoraan kysyen: voitko rakastella ilman sitä? Entä saada orgasmin? 

Jos jokainen seksikerta olisi fettarikerta, suhde ei ole minua varten. 

N

Vierailija
329/353 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. En kyllä tiennyt minkä pandoran lippaan avasin aloituksella tai kuinka ahdasmielisiä ihmiset ovat sivustolla. Heterot harrastaa tilastojen mukaan enemmän anaaliseksiä ja minä vain kysyn koska heterosuhteessa voi ilmoittaa kevyestä vaate fetissistä. Luoja mitä sakkia sivustolla on.

Siinä se tuli. ILMOITTAA. Sanavalinnasta päätellen et siis ota huomioon, haluaako toinen osallistua fetissiisi. Voit kertoa asiasta ja kysyä, onko toinen kiinnostunut osallistumaan. Hänen ei olla pakko suostua ja sille sinä et voi yhtään mitään. Fetissi ei ole mikään ilmoitusasia, että nyt tehdään näin. Se toinen päättää, mitä hän tekee ja jättää tekemättä, et sinä. 

Vierailija
330/353 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän seksissä tehdään paljonkin asioita siksi, että toinen tykkää. En esim. itse kiihotu siitä, että annan toiselle käsi- tai suuseksiä, mutta teen sen mielelläni, koska haluan tuottaa hänelle nautintoa. Samoin jos toinen tykkää vaikka niskan suutelemisesta, sen voi tehdä ihan vain siksi, että toinen kiihottuu siitä. Ei se mitenkään epämiellyttävää ole laittaa vaikka stay up:it sen takia, että tietää toisen kiihottuvan niistä.

Luettelet täysin normaaleja asioita. Tottakai toisen mielihyvä on yhtä tärkeä kuin oma. Seksikkäät alusvaatteet kiihottavat yleensä molempia. Mutta lisätään siihen vaikka kumpparit jalkaan ja miehen äidin vanha mekko päälle, ei taida enää ollakaan niin kivaa.

Vierailija
331/353 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehetkin. höpöhöpö. Olette vastenmielisiä vuotajia ja pidätte itseänne muiden yläpuolella. Toivottavasti teidän kaikki salaisuudet myös vuodetaan ja levitellään ympäriinsä.

Kun et tajua niin et tajua. Sitäpaitsi minulla ei ole järisyttäviä tai ihmeempiä salaisuuksia. Noista pervoista on hyvä kertoa laajemmiltikin, niin eivät saa naisia tahmaisiin käpäliinsä sen varjolla, että rakastan sinua ikuisesti kultaseni.

Vierailija
332/353 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oliko tämä se "asiallinen" vastaus "Kirjoita bioon. Joka tapaukessa kun rakennat suhdetta tuollaisen ympärille, kukaan ei sitä kanssasi halua. Tuhlaat naisten aikaa"? Oliko tuo asiallista keskustelua ja vatasin kuin metsään huudettiin. Edelleen et keskustele ja sanon että makaa lahna selälläsi. Ei minä halua sinua hurmata tai yhtään mitään sinun kanssa. Sinä kerroit rivienvälistä että minussa on jotain vikaa, kukaan ei minua halua ja tuhlaan naisten aikaa?"

Jos haet vain uhria/nukkea fetissisi harjoittamiseen, silloin todellakin tuhlaat naisten aikaa ja sinussa on vikaa. Ei moni nainen halua olla suhteessa esine, seksilelu. Jos fetissi hallitsee parinetsintääsi, siitä saa sellaisen kuvan ettei kumppanisi millään henkisillä ominaisuuksilla ja tunteilla ole merkitystä, hän ei ole ihminen. Tätä varmaan tuolla kommentilla haettiin. Lisäksi sinulle on vastattu monta kertaa asiallisesti, miksi et usko, kun sanotaan, että usea haluaa tietää fetissit nopeasti, jotta voi tehdä oman ratkaisunsa? Miksi suorat vastaukset kysymykseesi eivät kelpaa?

Vierailija
333/353 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. En kyllä tiennyt minkä pandoran lippaan avasin aloituksella tai kuinka ahdasmielisiä ihmiset ovat sivustolla. Heterot harrastaa tilastojen mukaan enemmän anaaliseksiä ja minä vain kysyn koska heterosuhteessa voi ilmoittaa kevyestä vaate fetissistä. Luoja mitä sakkia sivustolla on.

Siinä se tuli. ILMOITTAA. Sanavalinnasta päätellen et siis ota huomioon, haluaako toinen osallistua fetissiisi. Voit kertoa asiasta ja kysyä, onko toinen kiinnostunut osallistumaan. Hänen ei olla pakko suostua ja sille sinä et voi yhtään mitään. Fetissi ei ole mikään ilmoitusasia, että nyt tehdään näin. Se toinen päättää, mitä hän tekee ja jättää tekemättä, et sinä. 

Ei tuossa sanottu, että se olisi ilmoitusasia, että toisen pitää toteuttaa toisen fetissejä. Se sen sijaan on ilmoitusasia, että ilmoittaa millaisia fetissejä itsellä on. 

Vierailija
334/353 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En jaksaisi mitään pervoa jonka elämässä joku fetissi on ykkösjuttu.

Vierailija
335/353 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on alastomuusfetissi. Kumppanillani ei saa olla rihman kiertämää vaatteita päällä, kun harrastamme seksiä. Sukatkin häiritsee. Tykkään myös itse olla alasti seksin aikana.

En ole muistanut tätä hänelle mainita, vaikka olemme olleet jo 27 vuotta yhdessä.

Vierailija
336/353 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa sanottu, että se olisi ilmoitusasia, että toisen pitää toteuttaa toisen fetissejä. Se sen sijaan on ilmoitusasia, että ilmoittaa

Ap voisi oikaista tämän väärinymmärryksen mainitsemalla, että hän ei odota toisen toteuttavan hänen fetissiään, vaan se toinen päättää itse mitä mieltä ap:n ilmoituksesta on ja mitä sen jälkeen tekee. 

Vierailija
337/353 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo kysyi minulta voisinko viedä roskat. Yäk. Täysi Turn off.

Entä jos olisi halunnut sinut kieriskelemään jätteissä? Sanonut että näytät kuumalta sillä tavalla?

Vaimoni mielestä imuroiva mies on hot. Ei mennyt läpi. En imuroi.

Itse kyllä imuroin jos saa edes joskus suihinoton.

Vierailija
338/353 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää, miten paljon fetissi määrittää yhteistä seksielämää. Suoraan kysyen: voitko rakastella ilman sitä? Entä saada orgasmin? 

Jos jokainen seksikerta olisi fettarikerta, suhde ei ole minua varten. 

N

Ap. Voit kyllä pitää festarit ilman minua.

Vierailija
339/353 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oliko tämä se "asiallinen" vastaus "Kirjoita bioon. Joka tapaukessa kun rakennat suhdetta tuollaisen ympärille, kukaan ei sitä kanssasi halua. Tuhlaat naisten aikaa"? Oliko tuo asiallista keskustelua ja vatasin kuin metsään huudettiin. Edelleen et keskustele ja sanon että makaa lahna selälläsi. Ei minä halua sinua hurmata tai yhtään mitään sinun kanssa. Sinä kerroit rivienvälistä että minussa on jotain vikaa, kukaan ei minua halua ja tuhlaan naisten aikaa?"

Jos haet vain uhria/nukkea fetissisi harjoittamiseen, silloin todellakin tuhlaat naisten aikaa ja sinussa on vikaa. Ei moni nainen halua olla suhteessa esine, seksilelu. Jos fetissi hallitsee parinetsintääsi, siitä saa sellaisen kuvan ettei kumppanisi millään henkisillä ominaisuuksilla ja tunteilla ole merkitystä, hän ei ole ihminen. Tätä va

Ap. Kaikkea hyvää sinulle ja toivottavasti löydät hyvän puolison ja varmasti osaat arvostaa häntä.

Vierailija
340/353 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Jäin oikeasti sanattomaksi kaikista kommenteista. Ei fetissi määrittele minua tai minun rakkautta ja samalla se on osa minua joka ei poistu. Minun fetissi on pieni lisä suhteeseen ja nainen joko ymmärtää sen tai ei. Jotenkin toivoisi että löytyisi nainen joka ymmärtää asiaa ja hän saa jopa ylilyönti aseman sillä minusta. En ole kuitenkaan käyttänyt ikinä huumeita ja omistan oman talon. Ehkä on parempi että olen yksin.