Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisiko fetissit tai muut outoudet ilmoittaa treffisivustoilla

Vierailija
13.07.2024 |

Itsellä on vain lievä vaate fetissi, ei mitään sen oudompaa. Koska ja milloin on sopivaa ottaa outoudet esiin? Ensimmäisellä tapaamisella ei varmaan kannata ja sitten koska se on liian myöhäistä? Liian pitkälle edenneessä suhteessa toinen voi paeta ja liian lyhyessä suhteessa toinen voi naureskella tai jopa levittää asiaa muille. Mutta deitti ilmoitus antaa taas mahdollisuuden sanoa asian heti ja kumpikaan ei tuhlaa aikaansa.

Kommentit (353)

Vierailija
301/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni epämiellyttävää kehitystä jos lähtökohta on se että jokaisella on (nykyään oltava) jotain erityisjuttuja ja seksifantasioita toteutusaihioineen on puitava suunnilleen paperin ja lehtiön kanssa ensitreffeiltä lähtien.

Tajuan että tälläinen hyvin seksiorientoitunut ihmistyyppi on olemassa mutta eikö heille todellakaan löydy omia alustojaan riittävästi? Ärsyttääkö heitä jotenkin se että eivät ns kelpaa monellekaan mieltymystensä/pakkomielteidensä takia, vai mistä on kyse?

Jollain sivulla joku olisko ollut kinky tai bdsm-harrastaja selitti, että niillä spesiaalisivustoilla on enemmän sellaisiin kertasessioihin seuraa hakevia, ei niinkään parisuhdetta hakevia. Ja kaikilla ei tietty ne mieltymykset noissakaan seksijutuissa mene yksiin. He sitten jalkautuvat tavallisiin deittisovelluksiin. 

Toinen syy on että siellä on paljon niin pimeää porukkaa. Ettei kukaan normaali ihminen halua aloittaa näiden kanssa mitään. Siellä riittää myös tätä bi, poly, vapaasuhde yms 

Vierailija
302/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni epämiellyttävää kehitystä jos lähtökohta on se että jokaisella on (nykyään oltava) jotain erityisjuttuja ja seksifantasioita toteutusaihioineen on puitava suunnilleen paperin ja lehtiön kanssa ensitreffeiltä lähtien.

Tajuan että tälläinen hyvin seksiorientoitunut ihmistyyppi on olemassa mutta eikö heille todellakaan löydy omia alustojaan riittävästi? Ärsyttääkö heitä jotenkin se että eivät ns kelpaa monellekaan mieltymystensä/pakkomielteidensä takia, vai mistä on kyse?

Jollain sivulla joku olisko ollut kinky tai bdsm-harrastaja selitti, että niillä spesiaalisivustoilla on enemmän sellaisiin kertasessioihin seuraa hakevia, ei niinkään parisuhdetta hakevia. Ja kaikilla ei tietty ne mieltymykset noissakaan seksijutuissa mene yksiin. He sitten jalkautuvat tavallisiin deittisovelluksiin. 

T

Toinen syy on että siellä on paljon niin pimeää porukkaa. Ettei kukaan normaali ihminen halua aloittaa näiden kanssa mitään. Siellä riittää myös tätä bi, poly, vapaasuhde yms 

Helppo uskoa ja ymmärtää. Itse vanilja, enkä ajattele bdsm, kinky- tyyppien olevan "pimeitä", ihan tavallisia, vain erilaisia kuin minä eikä minulle sopivia kumppaneita. En myöskään polyile yms, joten tajuan halun löytää se yksi ihana ja luotettava kumppani, jonka kanssa toivottavasti loppuelämän suhde ja hyvää seksiä kylkiäisenä ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/353 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita bioon. Joka tapaukessa kun rakennat suhdetta tuollaisen ympärille, kukaan ei sitä kanssasi halua. Tuhlaat naisten aikaa

En rakenna suhdetta sen ympärille, mutta se on siellä. Naisilla ei ole fetissejä tai fantasioita? Voin sanoa että pimeydessä selällään makaava lahna ei ole minun fetissi. Veikkaus ettet edusta kaikkia naisia ja olet väärä henkilö vastaamaan tähän keskusteluun. Pitääkö suihinotto päivässä sinut loitolla miehistä, kun on niin ällöttävää?

Oli niin ällöttävä tämä koko viestisi, että vain vahvistui mielikuvani fetissityypeistä. Mitään ei toki ole olemassa lahnan ja sukkahousun haarakiilaa päässään pitävän nuuhkijan välillä. Miksi oikein haluat ruokkia tuota häiriötäsi, olipa se sitten mikä tahansa? Fetissit vievät liikaa tilaa ihmisen elämäs

No tuon kirjoitusoksennuksen tarkoitus oli vaan haukkua naisia. En usko kaikkien fetissityyppien olevan tuon kaltaisia. 

Vierailija
304/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa vain haukutaan miehiä. Ei paljoa huvita olla tällä palstalla, kun kaikki ketjut ovat niin miesvastaisi. Vähänkin jos mies sanoo jotakin, niin ei yläpeukuteta. Alapeukutetaan vain. Ja haukutaan. Mutta kerta täällä on tällainen käytäntö naisilla, niin en mene. Ihan tahallani pyörin palstalla.

Minulla on myös vaatefetissejä, mutta koska miesvihaajat haukkuisivat pedofiiliksi kumminkin, niin en kerro enempää. Hah.

Ei ole mitenkään sukupuolisidonnaista, vaan liittyy suostumukseen ja siihen, että jotkut kirjoittajat eivät kunnioita kumppanin suostumusta. 

Toivottavasti kerrot kuitenkin mahdolliselle kumppanille fetissistäsi, jos sitä haluat hänen kanssaan toteuttaa. 

Vierailija
305/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T

Uutinen sinulle: jos etsit fetissiseuraa, et itsekään ole normaali eli valtavirtaa. Aika väljähtynyttä dissata muita seksuaalisesta tai suhdemuodon erilaisuudesta ja sitten vaatia ymmärrystä omalle erilaisuudelle. 

Vierailija
306/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä mulle edes yksikin nainen joka ymmärtäisi niin yhtäkään fetissiä, niin näytän sulle valehtelijan. Ei mahdollista! Ei edes sinne päin. Ja en tarkoita pissa/kakka -juttuja, vaan ihan vaikka että tykkäät pukeutua naisten kenkiin tai mitä nyt ikinä hyvänsä. Naisten eka ja vika reaktio on AINA, että hyi. Jos näytät mulle naisen joka sanoo muuta, niin näytän lentävän kiraffin. Eli älä sano fetisseistä (mistään) yhtään mitään. Ne sitten ajallaan. 

Tämä on varmaan totta. Useimmat naiset alitajuisesti ymmärtävät, että ovat vain väline siinä fetissi-hommassa. Vähän niin kuin statisti. Myös se henkilö, jolla fetissi on, hyvin tietää tämän. Sen takia sitä fetissiä yritetään manipulaation ja valheen keinoin hivuttaa siihen suhteeseen, koska se fetissi on se päämäärä ja se nainen on sivuosassa.  

Vierailija
307/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laitat deitti-ilmoitukseen niin saat vastauksia vain toisilta miehiltä joilla sama

Mistä päätellen ap on mies?

Vierailija
308/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laitat deitti-ilmoitukseen niin saat vastauksia vain toisilta miehiltä joilla sama

Mistä päätellen ap on mies?

Lue ketju. Etsii naisia, myöhemmin vastaan tulee myös viestejä, joissa puhuu itsestään miehenä. 

Vierailija
309/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin osa sitä fetissiä valitettavasti on, että halutaan saada muita ihmisiä osalliseksi fetissitouhuun, mahdollisesti jopa vastoin näiden muiden ihmisten tietoa tai suostumusta.

Vierailija
310/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anaali ei ole vaniljaa, se on exit only. Pers-seksi on homoille. Kakkalootaa vinkuvat miehet voivat hankkia miesystävän tai pyllistää itse.

Onneks mä saan nuolla mun miehen sheivattua herkkupyllyä joka päivä😋

N30

Vierailija
311/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita bioon. Joka tapaukessa kun rakennat suhdetta tuollaisen ympärille, kukaan ei sitä kanssasi halua. Tuhlaat naisten aikaa

En rakenna suhdetta sen ympärille, mutta se on siellä. Naisilla ei ole fetissejä tai fantasioita? Voin sanoa että pimeydessä selällään makaava lahna ei ole minun fetissi. Veikkaus ettet edusta kaikkia naisia ja olet väärä henkilö vastaamaan tähän keskusteluun. Pitääkö suihinotto päivässä sinut loitolla miehistä, kun on niin ällöttävää?

Laita ehdottomasti tuo lahna mielipiteesi näkyviin jo valmiiksi. 😌

Vierailija
312/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain sivulla joku olisko ollut kinky tai bdsm-harrastaja selitti, että niillä spesiaalisivustoilla on enemmän sellaisiin kertasessioihin seuraa hakevia, ei niinkään parisuhdetta hakevia. Ja kaikilla ei tietty ne mieltymykset noissakaan seksijutuissa mene yksiin. He sitten jalkautuv

Uutinen sinulle: jos etsit fetissiseuraa, et itsekään ole normaali eli valtavirtaa. Aika väljähtynyttä dissata muita seksuaalisesta tai suhdemuodon erilaisuudesta ja sitten vaatia ymmärrystä omalle erilaisuudelle. 

-Hei, olen fetisisti, mistähän löytäisin samanhenkisen kumppanin?

-No tässä olisi tällainen fetisistien sivusto, jos kokeilisit sieltä?

-Hyi helvetti, en varmasti, siellähän voi olla fetisistejä!!11!

Vierailija
313/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain sivulla joku olisko ollut kinky tai bdsm-harrastaja selitti, että niillä spesiaalisivustoilla on enemmän sellaisiin kertasessioihin seuraa hakevia, ei niinkään parisuhdetta hakevia. Ja kaikilla ei tietty ne mieltymykset noissakaan seksijutuissa mene yksiin. He sitten jalkautuv

Haha, itse haluaa tulla ruoskituksi varsisellerillä nuollessaan ulostetta lattialta tutuun pukeutuneena, mutta biseksuaalit tai vapaassa suhteessa olijat ne pimeitä on🤣

Vierailija
314/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. En kyllä tiennyt minkä pandoran lippaan avasin aloituksella tai kuinka ahdasmielisiä ihmiset ovat sivustolla. Heterot harrastaa tilastojen mukaan enemmän anaaliseksiä ja minä vain kysyn koska heterosuhteessa voi ilmoittaa kevyestä vaate fetissistä. Luoja mitä sakkia sivustolla on.

Vierailija
315/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. En kyllä tiennyt minkä pandoran lippaan avasin aloituksella tai kuinka ahdasmielisiä ihmiset ovat sivustolla. Heterot harrastaa tilastojen mukaan enemmän anaaliseksiä ja minä vain kysyn koska heterosuhteessa voi ilmoittaa kevyestä vaate fetissistä. Luoja mitä sakkia sivustolla on.

Ja kun sinulle vastattiin, että mieluiten ennen ensitapaamista, sanoit, ettet varmasti aio kertoa, ja aloit solvata naisia. Todella hurmaavaa. 

Vierailija
316/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkat speksit auttaa valikoimaan - niin verkkokaupoissa kuin Tinderissäkin.

Ehdotan pakollisia vastauksia mm. miehuuden koolle, kestävyydelle/kerta, kestävyydelle kertoina viikossa, vuosituloille, pituudelle, jne.

T. Ahkera 2000 luvun verkkoshoppailija

Vierailija
317/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun sinulle vastattiin, että mieluiten ennen ensitapaamista, sanoit, ettet varmasti aio kertoa, ja aloit solvata naisia. Todella hurmaavaa. 

Oliko tämä se "asiallinen" vastaus "Kirjoita bioon. Joka tapaukessa kun rakennat suhdetta tuollaisen ympärille, kukaan ei sitä kanssasi halua. Tuhlaat naisten aikaa"? Oliko tuo asiallista keskustelua ja vatasin kuin metsään huudettiin. Edelleen et keskustele ja sanon että makaa lahna selälläsi. Ei minä halua sinua hurmata tai yhtään mitään sinun kanssa. Sinä kerroit rivienvälistä että minussa on jotain vikaa, kukaan ei minua halua ja tuhlaan naisten aikaa?

Vierailija
318/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkat speksit auttaa valikoimaan - niin verkkokaupoissa kuin Tinderissäkin.

Ehdotan pakollisia vastauksia mm. miehuuden koolle, kestävyydelle/kerta, kestävyydelle kertoina viikossa, vuosituloille, pituudelle, jne.

T. Ahkera 2000 luvun verkkoshoppailija

Kannatan samaa naisille. Naisseuden löysyys, haluttomuus kuukaudessa päivinä, vuositulot ehdottomasti, pituus on myös hyvä. Kuka mies haluaa lyhyttä, pihtaavaa ja hunotuloista naista?

Vierailija
319/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä se "asiallinen" vastaus "Kirjoita bioon. Joka tapaukessa kun rakennat suhdetta tuollaisen ympärille, kukaan ei sitä kanssasi halua. Tuhlaat naisten aikaa"? Oliko tuo asiallista keskustelua ja vatasin kuin metsään huudettiin. Edelleen et keskustele ja sanon että makaa lahna selälläsi. Ei minä halua sinua hurmata tai yhtään mitään sinun kanssa. Sinä kerroit rivienvälistä että minussa on jotain vikaa, kukaan ei minua halua ja tuhlaan naisten aikaa?

Moni vastasi sinulle aivan ystävällisesti. Kun vastaus oli, että haluaa kuulla fetissistäsi jo profiilitekstissä tai ainakin ennen ensitapaamista, sinä kimmastuit ja aloit huutaa lahnaa. 

Oikeassahan tuokin kirjoittaja on, tuhlaat niin naisten aikaa kuin myös omaasi, jos deittailet kertomatta todellisista haluistasi 💡

Sinä et millään voi etukäteen päättää, kuka on kiinnostunut toteuttamaan fetissiäsi. Sen päätöksen tekee se toinen ihminen, ja asian salaaminen on huonoa kohtelua. 

Voit vapaasti huutaa lisää lahnaa, jos se helpottaa oloasi 💁

Vierailija
320/353 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo kysyi minulta voisinko viedä roskat. Yäk. Täysi Turn off.

Entä jos olisi halunnut sinut kieriskelemään jätteissä? Sanonut että näytät kuumalta sillä tavalla?

Vaimoni mielestä imuroiva mies on hot. Ei mennyt läpi. En imuroi.