Olenko oikeasti ainut joka jättää kännykän kotiin kun lähtee koiran kanssa ulos tai uimarannalle? Sitten on tullut puhelua ja ollaan ihmeiss
Ihmeissään kun soitan takaisin että "olin uimassa".
Kommentit (31)
Niin harvoin enää kukaan soittaa, että pidän mukana ihan itseäni varten. Ei kyllä puheluita tule häiriöksi asti.
Koiran kanssa metsälenkillä puhelin on ehdottomasti mukana, jos jommalle kummalle saattuukin jotain ja pitää pyytää apua.
Vierailija kirjoitti:
Minä jätän puhelimen kotiin lähes aina. Pakettiautomaatille kun menen, kirjoitan avauskoodin lapulle ja silloinkin puhelin jää kotiin. En tykkää että minulle soitellaan kun olen asioilla.
Se pitää opetella ulkoa, eikä kirjoittaa lapulle, on turvallisuustekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos pitäisi soittaa vaikka häkeen ja puhelin kotona? Otan aina mukaan.
Sit voi huutaa, et soittakaa joku häkeen.
Entä jos muillakin on puhelin kotona?
Niinpä, vähän niinkuin lokkeilee muiden puhelimella ettei tarvi omaa raahata mukana.
Olen introvertti. En vastaa jos en ehdi ja puhelin on usein äänettömänä. En myöskään soita takaisin ellei minulle jätetä soittopyyntöä. Silloin tottakai soitan.
Tämä aiheuttaa ekstroverteissa tutuissa raivoa.
Ehkä ne vielä joskus oppii
Uimarannoilla varastetaan puhelimia, järkevää jättää kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyihmisten utopia. Eihän sitä omaa auringonottoaan voi jättää kuvaamatta.
Koiralenkeillä kannan yleensä puhelinta mukana siltä varalta, jos itselleni tai koirille sattuu jotain, eikä päästä omin avuin kotiin/lääkäriin. Muuten puhelin on missä milloinkin ja yleensä aina äänettömällä. Jonnekin uimareissuille ja marjametsään en ota kuin harvoin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, vähän niinkuin lokkeilee muiden puhelimella ettei tarvi omaa raahata mukana.
Lokkeilee. Järveen tuollaisten puhelimet. Teille on tosissaan opetettu, että se lelu pitää teidät hengissä?
Et ole ainut, ja meidän normaalien ihmisten normaalit ystävät ja tuttavat eivät ihmettele täysin tavallisia asioita.
Oliko muuta kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jätän puhelimen kotiin lähes aina. Pakettiautomaatille kun menen, kirjoitan avauskoodin lapulle ja silloinkin puhelin jää kotiin. En tykkää että minulle soitellaan kun olen asioilla.
Se pitää opetella ulkoa, eikä kirjoittaa lapulle, on turvallisuustekijä.
Minä salakirjoitan koodin kertakäyttöisellä symmetrisellä avaimella. Reissulla on useampi avain mukana, mutta vain minä tiedän mikä on se oikea, jolla lokerokoodi saadaan selville.