Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaa, sain perintöä sitten yli 100 000 euroa

Vierailija
13.07.2024 |

Mitäs niillä rahoilla tekisi? Ehkä ostan sitten uuden auton.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistappa että verottaja pyytää sinulta vähintään 14 000 euroa ensi vuonna. Itse sain perinnöksi yli 700 000 omaisuuden ja 100 000 mätkylapun. 

Voi kuinka mielellään haluaisin maksaa 1 000 000 euroa perintöveroa.

Vierailija
122/124 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin talon sinuna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain 100 tuhatta 5 viisi vuotta sitten...Meni 2 vuodessa .Hups ja perintövero jäi siinä kiireessä miettimättä.

Enkä aio ikinä maksaa...olen jo ulosotossa.

Koko ikä elänyt köyhyydessä ja kun kerran sai rahaa ..ostin kaikenlaista ja matkustelin.

Köyhänä sitä ostaa 10 euron takin kirpputorilta ja rikkaana 300 euron takin leviltä jota käytin kerran.

Tässä näkyy hyvin kyllä 'köyhän' ajattelutapa. Kukaan, joka on omasta palkkatulosta saanut säästettyä 100k€ ei hetkeäkään erehtyisi luulemaan, että 100k€ tekee rikkaaksi. Tuon summan säästäminen kestää pitkään ja sen prosessin aikana oppii raha-asioista todella paljon. 

Mutta jos ei ole koskaan ollut säästöjä, eikä ole sitä rahan tajua, niin helposti voi luulla, että 100k€ tekee rikkaaksi ja sitten pistetään se raha haisemaan. Kun ei tajuta, että äkkiä se kuluu loppu

Olen köyhä enkä todellakaan laittaisi rahaa haisemaan. Päinvastoin köyhänä oppii tulemaan toimeen hyvin vähällä, joten hyvin pitkälle tuo riittäisi. 

Vierailija
124/124 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain alle puolet tuosta ja perintövero oli hyvin maltillinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi