Jaa, sain perintöä sitten yli 100 000 euroa
Mitäs niillä rahoilla tekisi? Ehkä ostan sitten uuden auton.
Kommentit (124)
Ei tuo ole paljoa Helsingin hinnoilla. Et saa kuin kaksion vessan tolla. Satoja tonneja tarttis.
Kannattaa ostaa Tesla Cybertruck ja lopulla irttareita
Sijoita hiilivapaseen tulevaisuuteesi. Anna rahasi minulle niin sinun ei tarvitse ostella saastuttavia autoja tai käyttää rahaasi ilmaston lämpenemisen edistämiseen kulutushysterialla. Minä voin uhrautua puolestasi niin sinä saat kirkkaan kehän pääsi ympärille. :)
Mulla sama keväällä. En mitään ihmeitä oo hankkinut, matkoja tehty ja pari odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole paljoa Helsingin hinnoilla. Et saa kuin kaksion vessan tolla. Satoja tonneja tarttis.
Kai sen auton voi ostaa muualtakin kuin Helsingistä.
Osta mitä tarvitset ja sijoita loput, ettei inflaatio syö pääomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sen auton voi ostaa muualtakin kuin Helsingistä.
Ei muualla myydä kuin muuleja sekä hevoskärryjä. Lantalaiset eivät tajua näiden päälle.
Minä sain sinua neljä kertaa enemmän 8 vuotta sitten. Ostin uuden auton heti joka maksoi 36000 euroa. Sillä ajan yhä ja pitäisi ajaa vielä semmoinen 7-8 vuotta. Yhden kesän siinä myös juhlin ja rahaa meni runsaasti. Annan sulle neuvon, siinä tulee sellainen vauhtisokeus että alkaa juhlimaan ja ostelemaan kaikkea ja rahaa menee. Kannatta miettiä tarkkaan mihin käyttää rahaa. Minulla meni 100 000 euroa alle vuodessa.
Otan osaa suruusi, olet menettänyt läheisesi ja murheesi kumpuaa aloituksestasi.
Mä tekisin sadalla tonnilla hetken aikaa mitä sielu sietää. Kerran täällä vaan ollaan. Toisaalta mun mies laittaisi koko rahan säästöön. Meitä on niin moneksi.
Matkusta helsinkiin pummilla ja käy kahvilassa. Yksi pieni kahvi ja wiineri.
Muistappa että verottaja pyytää sinulta vähintään 14 000 euroa ensi vuonna. Itse sain perinnöksi yli 700 000 omaisuuden ja 100 000 mätkylapun.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain sinua neljä kertaa enemmän 8 vuotta sitten. Ostin uuden auton heti joka maksoi 36000 euroa. Sillä ajan yhä ja pitäisi ajaa vielä semmoinen 7-8 vuotta. Yhden kesän siinä myös juhlin ja rahaa meni runsaasti. Annan sulle neuvon, siinä tulee sellainen vauhtisokeus että alkaa juhlimaan ja ostelemaan kaikkea ja rahaa menee. Kannatta miettiä tarkkaan mihin käyttää rahaa. Minulla meni 100 000 euroa alle vuodessa.
Näin erilaisia me ihmiset olemme. Minä perin 160 000 euroa lähes 20 vuotta sitten, enkä ole käyttänyt niistä senttiäkään.
Ap, käytä rahat siihen mitä itse kaikkein eniten haluat, ei sitä kukaan toinen voi sinun puolestasi päättää.
Tietenkin pitää sijoittaa aiempien säästöjesi ohelle. Jos tavoitteesi on mennä enneaikaiselle eläkkeelle omien varojen turvin niin nyt sait taas muutaman vuoden aikaistettua tavoitetta. Sitten ennenaikaisella eläkkeellää voit asua paskalandiassa tai muutta johonkin miellyttävämpään paikkaan ihan miten itse haluat.
Tuolla ei vielä valitettavasti saa kunnon autoa.