Miksi jotkut ihmiset toljottaa suu auki ja näyttävät siltä kuin eivät olisi ihmistä koskaan aiemmin nähneet?
Tuijotetaan näkyvästi suu ammollaan ja pää kääntyy 180 astetta kuin pöllöllä. Mikä teitä niin kiinnostaa muissa ihmisissä?
Kommentit (86)
Onko sinulla neonväriset hiukset ja lävistyksiä naamassa?
Kokemusta on ja monta pahaa: Syöpähoidot vei hiukseni ja kun menin parkkipaikan ohi kauppaan niin eräs nainen juuri tuli autolleen ja todella toljotti niin ettei kätensä edes osunut niin että olisi autonsa ovea saanut auki. Näitä sain aivan liikaa vastaavia kokea, silloin minulla pinna meni poikki ĵa menin naisen luo ja sanoin: Lähetänkö minä sinulle kuvani että saat oikein tarpeeksesi tuijottaa vakavasti sairasta syöpäpotilasta. Paljon kohtaa näitä äärettömän sivistymättömiä kansalaisia muulloinkin , minä kyllä näen ilman että tarvitsee monttu auki ketään toljottaa eikä tarvitse lisäksi vielä kääntyä ja peräänsäkin katsoa. Nämä sivistymättömät ei lainkaan ilmeisesti itse tajua että heidän ala-arvoinen käytöksensä todella huomataan😬😬🤬🤬
Vierailija kirjoitti:
On varmaan nepsyitä
Ei me nepsyt olla niitä jotka tuijottaa, vaan niitä, joita tuijotetaan.
Harvemmin ne näkee kadulla 64v Kalevia pukeutuneena pelkkiin nännilävistyksiin ja anustappiin.
Miksi tuijotat minua. Ilma ei kulje nenän kautta ja siksi hengitän suun kautta
Maalla tuijotellaan. Helsingin ihmisvilinässä ei kukaan kerkee tuijotteleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan nepsyitä
Ei me nepsyt olla niitä jotka tuijottaa, vaan niitä, joita tuijotetaan.
Minä tuijotan tai ainakin näytän siltä, koska tic-oireet
Vierailija kirjoitti:
Se onkin jännä juttu. Kun tsadissa ketään ei kiinnosta... niin silti nimenomaan ei voi tehdä mitään kivaa, koska kaikki on junttia. Kuka sitä sitten tarkkailee ja arvioi?
Heidän mielestään kaikkien pitäisi näyttää samalta tylsältä massalta.
Asuimme aikanaan pienellä paikkakunnalla Savossa. Hämmästyin sitä tuijotuksen määrää ja arvelin, että pienellä paikkakunnalla ihmiset katsovat pitkään muualta muuttanutta. Vaan toljottivat ne kuopiolaisetkin. Olivat vanhempaa väkeä. Ulkomuodossani ei ole mitään erityistä ja pukeudun yleensä farkkuihin ja sään mukaiseen takkiin. Joskus aivan tuntemattomat ihmiset ovat tervehtineet. Ehkä joku on sitten katsellut, että onkos tuo vaikka se entinen työkaveri tai naapurin Sari.
En ole huomannut tuijottelua, koska en itse tuijota.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ainakin tuijotetaan. Jäin kerran seurueestani jälkeen sitomaan kengännauhaa ja katsoin (huom. minäkin tuijotin), kun eräskin mies jäi tuijottamaan seurueeni perään ja törmäsi liikennemerkkiin täysillä. Yhdelläkään meidän seurueesta ei ole tatuointeja, räväkkää hiusväriä tai pellepukeutumista. Olimme vain ryhmä nuoria ihmisiä.
En ole huomannut tuollaista, mutta olen henkisesti terve ja pukeudun tavanomaisesti.
Muiden tuijottaminen ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ainakin tuijotetaan. Jäin kerran seurueestani jälkeen sitomaan kengännauhaa ja katsoin (huom. minäkin tuijotin), kun eräskin mies jäi tuijottamaan seurueeni perään ja törmäsi liikennemerkkiin täysillä. Yhdelläkään meidän seurueesta ei ole tatuointeja, räväkkää hiusväriä tai pellepukeutumista. Olimme vain ryhmä nuoria ihmisiä.
Ehkä hän luuli teitä tutuiksi tai oli henkisesti sairas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän luuli teitä tutuiksi tai oli henkisesti sairas?
Teitä tuijotettiin, koska olitte erilaisia (=normaaleja) ihmisiä siellä kehätien ympäröimässä apinatarhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sairas pervo joka jäi toljottamaan laumaa nuoria naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sairas pervo joka jäi toljottamaan laumaa nuoria naisia?
Onneksi yksi (1) heistä huomasi yhden (1) Helsingissä olevan miehen tuijotuksen ja kertoi siitä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan nepsyitä
Nepsyitä 😂😂😂😂😂😂
Ne on niitä pölhöjä.