Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet naiset suorastaan vihaavat mökillä oloa ja veneilyä

Vierailija
13.07.2024 |

Tärkeintä elämässä tuntuu olevan että missä on kännykän laturin johto.

Kommentit (511)

Vierailija
381/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä vaiva pitää nähdä sen eteen että pääsee "rentoutumaan" ja todellisuudessa rentoutuminen on sitä että joka paikka on täynnä ötököitä, tavaroita joutuu etsimään jonka myötä pienestäkin asiasta tulee vaivalloinen, 90% ruoanlaittoon tarvittavista välineistä puuttuu ja ruoaksi on makkaraa ja herneitä, sängyt ovat huonot ja sähkötkin vähän niin ja näin. Veneilemäänkään ei pääse ennen kuin on vene käännetty ja pesty, tappi etsitty, pelastusliivit etsitty ja todettu että lapset ovat kasvaneet niistä jo ulos, tapeltu siitä voiko lasta päästä liian pienessä pelastusliivissä veneeseen ja mitä vielä.

Vierailija
382/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mökillä oleminen on tervetullutta vaihtelua kaupunkiarkeen. Ihan alkeellistahan siellä on, mutta aivot lepää, stressitaso laskee ja elämä tuntuu mukavalta vaikka ulkohuussia tyhjentäessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää stressatko. 

Vierailija
384/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle mökillä oleminen on tervetullutta vaihtelua kaupunkiarkeen. Ihan alkeellistahan siellä on, mutta aivot lepää, stressitaso laskee ja elämä tuntuu mukavalta vaikka ulkohuussia tyhjentäessä. 

Tämä 😀

Vierailija
385/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työleiri. 

Vierailija
386/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä uimisesta, saunomisesta, grillaamisesta, kalastuksesta, sienestämisestä jne. jne. Lisäksi ulkovessa, paarmat, käärmeet - juu ei kiitos. Mieluummin käytän lomani matkusteluun ja esim. rakastamaani lukemista voin harjoittaa myös talomme terassilla. 

Vierailija
387/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työleiri. 

Riippuu mökistä ja mökkiläisistä. 

Vierailija
388/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on pelkkää ajanhukkaa. Haluan käyttää vapaa-aikani paremmin kuin työleiriin tai vangittuna typerään veneeseen. Lapsuudessa on joutunut molemmista kärsimään ihan liikaa. Ei kiitos enää ikinä.

Vierailija
389/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk.

Vierailija
390/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin kun pitäisi itse tehdä asioita ahdistaa. Tämän siittä saa kun rakentaa elämänsä miesten järjestämien palveluiden varaan eikä koskaan ole tottunut/joutunut tekemään itse asioita.

Huvittavaa kuinka naiset koko ajan huutavat että ei tarvitse miestä mihkään mutta heti kun viedään miesten järjestämät palvelut pois tulee naiselle ongelmia eikä enää pärjää/kykene

Mulla toimii asunnossa pesukoneet ilman miestäkin. 

Ja mulla ilman naista. Eksä halusi astianpesukoneen ja kun se hankittiin, niin muija ei saanut laitettua niitä pestäviä lautasia sinne koneeseen, eikä se osannut laittaa ruokaakaan.

Että semmosta

Miksi pitäisi osata? Tee itse tai osta valmista.

Vierailija
391/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme sopineet että mökki rauhoitetaan itselle eli vieraita kutsutaan sinne todella harvoin, eikä koskaan sellaisia joita täytyy passata, ja joille täytyy olla tiptop tarjoilut ja majoitus.

Puuhaillaan jotain jos huvittaa, ja ellei huvita niin laiskotellaan. Tärkeintä on olla luonnossa, seurata eläinten touhuja ja nauttia Suomen kesästä satoi tai paistoi. 

Mökkiviikonlopun jälkeen on mieli virkeä ja kroppa levännyt. Elokuussa pidämme 4 viikon loman ja tietenkin olemme mökillä. 

Vierailija
392/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yäk.

Kyllä paskaa lapioidaan navetassa ja hevostallissakin, tyhjennetään kissojen hiekkalaatikot ja putsataan koirien ulkotarha. Sole ko tehä. 

Vierailija
393/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muutaman kerran kesässä pitää käydä vähintään. 

Vierailija
394/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut tosi hauska ketju :) 

Vierailija
395/511 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap:n käsitykset jälleen kerran heijastella vaan ajatusmaailmaa jossa naisiksi lasketaan ainoastaan hyvännäköiset ja ulkonäkökeskeiset nuoret kaupunkilaiset naiset.

Mummoni elää läpi vuoden mökillään, eikä todellakaan hänelle ole tärkeintä missä on kännykän johto :O Oman käsitykseni mukaan suurin osa tavallisista naisista kyllä pitää mökkeilystä porukassa missä ei siipeillä. Siipeilystä ja töiden teettämisestä toisilla ei tietenkään kukaan tykkää, mutta se ei itsessään liity mökkeilyyn.

Vierailija
396/511 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mökistä ja veneestä, skaala on laaja.

Vierailija
397/511 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tykkään, tosin en taida olla perinteinen nainen muutenkaan ja se taas taitaa aiheuttaa sen, että ap ei tykkäisi olla mun kanssa mökillä, koska täysihoito puuttuu ja mies joutuu hommiin.

Vierailija
398/511 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on toisinpäin eli minä viihdyn mökillä vaikka kuinka kauan, mutta mies kestää lähinnä  viikonlopun verran.

Hän kyllä tykkää perinteisistä mökkeilytoimista kuten kalastelusta, saunomisesta, uimisesta, notskilla istuskelusta ym. mutta vesivessa ja -putket, kahvinkeitin, nopea nettiyhteys ja mikroaaltouuni ovat hyvin tärkeitä, ja niitähän mökillä ei ole.

Minä sen sijaan asun mökillä keväästä syksyyn ja käyn sieltä käsin töissä sekä teen etätöitä. Tämä mahdollistuu ihan sulassa sovussa ja toisiamme ymmärtäen. Kesälomalla matkustelemme kotimaassa ja vietämme noin viikon verran sukulaisen veneellä jossa mies puolestaan viihtyy ja minä huonommin. Nautin kyllä vesillä olosta, upeista maisemista ja saarihyppelyistä, mutta vaikka vene on tilava ja mukavuuksilla varustettu, on se kuitenkin ahtaahko 4 hengelle. Onneksi sopu sijaa antaa ja laineilla kelluessa saa hyvät unet.

Tänään minulla on vapaapäivä ja suunnitelmana käydä katsomassa löytyisikö suppiksia tai kantarelleja, ja käydä läheisellä maatilalla koiranpentua ja heppoja tervehtimässä. Siinä tärkeimmät. 

Vierailija
399/511 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies, penskat ja vieraat haluu olla valmiilla niin menkööt hotelliin 👍

Vierailija
400/511 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily on parasta! Veneily tylsää, istut penkillä päivästä toiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän