Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet naiset suorastaan vihaavat mökillä oloa ja veneilyä

Vierailija
13.07.2024 |

Tärkeintä elämässä tuntuu olevan että missä on kännykän laturin johto.

Kommentit (511)

Vierailija
341/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katiskoilla kalastava mies olisi just passeli. Siinä kalat eivät ehdi kärsimään, kun pätkitään heti hengiltä. Metsästys on ei.

P.S. En suomusta.

P.P.S. Teen hyvää kalakeittoa

Etkä tee! Aivan oksettavan makuista litkua se oli viimeksikin! 🤮

Vierailija
342/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se ei ole mitään "oloa" naisille, vaan muiden passaamista ja sotkujen siivoamista. 

Ei ole. Ei sinun ole mikään pakkp häärätä ja leikkiä marttyyriä.

Meillä mies passaa minua aina kun mökkeillään tai retkeillään. Se näyttää nauttivan siitä. 

En myöskään siivoa mökillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin houkutella mökille miestä, johon olin ihastunut. Ei tullut, koska en luvannut seksiä. Eli ei hänkään mökkeilystä pitänyt.

Mikä mies sulla on, kun pitää erikseen luvata seksiä, eli et edes halua miehesi kanssa seksia. WTF?

Vierailija
344/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin kun pitäisi itse tehdä asioita ahdistaa. Tämän siittä saa kun rakentaa elämänsä miesten järjestämien palveluiden varaan eikä koskaan ole tottunut/joutunut tekemään itse asioita.

Huvittavaa kuinka naiset koko ajan huutavat että ei tarvitse miestä mihkään mutta heti kun viedään miesten järjestämät palvelut pois tulee naiselle ongelmia eikä enää pärjää/kykene

Mulla toimii asunnossa pesukoneet ilman miestäkin. 

Ja mulla ilman naista. Eksä halusi astianpesukoneen ja kun se hankittiin, niin muija ei saanut laitettua niitä pestäviä lautasia sinne koneeseen, eikä se osannut laittaa ruokaakaan.

Että semmosta

Vierailija
345/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se ei ole mitään "oloa" naisille, vaan muiden passaamista ja sotkujen siivoamista. 

Miksi jotkut naiset alistuu tuollaiseen? Mulle se on ihan vaan oleskelua. 

Ihmettelen kanssa, että miksi niin moni nainen haluaa esittää jotain ihmeellistä kodinhengetärtä kun kerran se pullantuoksuinen huushollaaminen ei tule luonnostaan. Miksi siinä parisuhteessa ei voi olla ihan vain rehellisesti oma itsensä vaan pitää esittää jotain ihan muuta? 

Niin, sitten heittäydytään marttyyriksi, uhriudutaan, valitetaan kaikesta ja mikään ei kelpaa.

Naisvauvoja. Onneksi ei ole tuollaista riesana

Vierailija
346/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä olen nytkin ollut yksin jo yli viikon, jotain paneelia tuossa pitäisi sahata ja vähän sutihommia tehdä. Savustupönttö on tuossa valmiina jos Ahti jotakin antaa :) 

Vierailija
347/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noin?

Olen varmaan sitten tytärteni ja siskoni kanssa poikkeus, sillä mökkeily, kalastaminen, soutelu, sienestäminen, marjastaminen, saunominen ym. kesämökkielämä on aivan ihanaa.

Emme tarvitse televisiota, nettiä, sisävessaa, suihkua ym. "hienouksia" sillä ilmankin pärjää vallan hyvin. 

Vierailija
348/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily ei ole koskaan ollut minua varten. Kesällä laitetaan vaunu perään ja lähdetään Eurooppaan 😊. Haluamme että maisemat vaihtuvat. Siellä kun on edullista niin nyt käydään vaateostoksilla yms. Joululahjatkin ostetaan nyt.

Vierailija
349/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mä olen nytkin ollut yksin jo yli viikon, jotain paneelia tuossa pitäisi sahata ja vähän sutihommia tehdä. Savustupönttö on tuossa valmiina jos Ahti jotakin antaa :) 

Samoin. Miehellä ei ole vielä lomaa joten elelen mökillä ilman ihmisseuraa. Keräsin kantarelleja ja söin niitä uusienperunoiden kanssa, jälkiruoaksi kourallinen mustikoita ja illalla lähden virvelöimään ahventen toivossa. Mukavahan täällä luonnon helmassa on olla. 

Vierailija
350/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä olla mökillä. Joudun vaan passaamaan ja mies senkuk laiskottelee. Nytkin tekee tuolla piilossa harrastuksekseen halkoja.

En tiedä onko tämä joku huono vitsi. Mutta jos tämän ottaa tosissaan. Niin mies tekee oikeaa työtä, sillä aikaa kun sinä olet somessa valittamassa sen jälkeen kun olet vähän jotain kevyttä lusikkaa pyöritellyt. Ja mies on mielestäsi laiska?

Vierailija
351/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein kun mies "haluaa harrastaa yhdessä ja tehdä jotain yhteisiä juttuja", se tarkoittaa että naisen täytyy osallistua miehen harrastuksiin, ei toisinpäin. Naisen täytyy innostua yht'äkkiä kalastuksesta, auton rassaamisesta ja rakentelusta, ja jos nainen haluaa pitää itsensä kunnossa myös miehen iloksi, nainen on "pinnallinen jumppahullu". Mies ei voi pitää itseään kunnossa ja syödä edes jotakuinkin terveellisesti, moni ei jaksa juosta 40+ iässä enää metriäkään. Miksi aktiivisen, liikunnallisen naisen pitäisi innostua siitä kirjaa lukevasta tuppisuusta flanellipaitamiehestä, jos ei arvot ja mielenkiinnon kohteet mene yhtään yksiin? 

Kannattaisi ainakin, jos haluaa lapsia. Ne jumppahullut miehet kun luuhaavat myös isäksi tultuaan illat salilla ja lenkillä, eivät siis jouda omia lapsiaan hoitamaan. Sitten ihmettelevät, kun vaimo ei huolehdi itsestään standardie

Mitä helvettiä sä selität mistään "standardeista"? Kuule lasten jälkeen juoksin muutaman maratonin ja lähes sata muuta lähtöä, laihdutin ja olen 20 vuoden jälkeen edelleen aika timmissä kunnossa.  Olemme aina urheilleet miehen kanssa yhdessä. Entäs itse, pärjäätkö vaimollesi penkkipunnerruksessa ja juoksussa?

Vierailija
352/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Mieluummin yksin kaupungissa kuin mökillä piikomassa miestä ja vieraita.

Vierailija
353/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä olla mökillä. Joudun vaan passaamaan ja mies senkuk laiskottelee. Nytkin tekee tuolla piilossa harrastuksekseen halkoja.

En tiedä onko tämä joku huono vitsi. Mutta jos tämän ottaa tosissaan. Niin mies tekee oikeaa työtä, sillä aikaa kun sinä olet somessa valittamassa sen jälkeen kun olet vähän jotain kevyttä lusikkaa pyöritellyt. Ja mies on mielestäsi laiska?

Kai tajuat, että tuossa viestissä kettuiltiin naisille ja väitettiin, että naiset huomaavat vain omat hommansa.

Vierailija
354/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tässä on varmaan tottumuksesta kyse kuin sukupuolesta. Itse lappilaisena naisena pärjään alkeellisellakin mökillä paljon paremmin kuin stadilainen mieheni joka ei edes suostu lähtemään mökille jossa ei ole mukavuuksia. Itselleni esim. sähköttömyys ei ole mikään ongelma. 

Tässä ketjussa luodaan sellaista kuvaa kuin jokainen mies olisi luonnostaan joku ihme eräjorma. Ei ole. Jos mies ei ole oppinut olemaan luonnossa yms. niin ei hän sitä osaa eikä yleensä siitä tykkää.

Vierailija
355/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä passaa sitä ukkoasi ja kutsu mökille vain sellaisia vieraita jotka osallistuvat askareisiin kuten ruuanlaittoon, siivoukseen ym. 

Vierailija
356/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä passaa sitä ukkoasi ja kutsu mökille vain sellaisia vieraita jotka osallistuvat askareisiin kuten ruuanlaittoon, siivoukseen ym. 

Millanen tossu on sellanen mies jota tarvii palvella? 

Vierailija
357/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivahan se on miehen olla naisen kanssa mökillä tai veneellä kun on täysihoito. Mies lämmittä saunan, nainen hoitaa kaiken muun, suunnittelusta alkaen.

Joo. Sauna ja pihvit grilliin. Sitten ryyppäämään 😁

No, tota . . . miehille riittää vähempikin ja nainen täyttää ihan itse ne päivänsä metatöillä ja muulla turhalla krääsällä. Älkää miehiä syyttäkö jos te haluatte syödä Villeroy & Bochin lautasilta, yms 7 eri sorttia. 

En usko, että kovinkaan moni nainen vaatii mökillä luksusta, mutta kun kaikkien tavallistenkin asioiden hoitaminen (ruuanlaitto, siivous) on paljon työläämpää kuin kotona, niin se vaikuttaa. Lisäksi naisissa lienee vähemmistönä se porukka, joka tykkää syödä pelkkää makkaraa koko viikon. 

Vierailija
358/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaa tv-mainosta mukaillen: VAIN PEILI PUUTTUU.

Siinä on syy miksi naiset eivät mökillä viihdy.

Vierailija
359/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noin?

Olen varmaan sitten tytärteni ja siskoni kanssa poikkeus, sillä mökkeily, kalastaminen, soutelu, sienestäminen, marjastaminen, saunominen ym. kesämökkielämä on aivan ihanaa.

Emme tarvitse televisiota, nettiä, sisävessaa, suihkua ym. "hienouksia" sillä ilmankin pärjää vallan hyvin. 

Täällä yksi samanlainen. Tai yksi ja yksi, kaikki me suvun naiset olemme selvästi metsäläisiä. Joko vaelletaan tai mökkeillään heti, kun lomalle pääsee. 

Vierailija
360/511 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan mökkeilyä, mutta menen mökilleNI vain koirani kanssa. Ukko saa jäädä kotiin lapsineen. Joskus kokeiltiin käydä yhdessä, mutta en jaksanut ylläpitää neljän hengen lomaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän