IL : Heteronaiset kertovat - en kaipaa enää miestä sänkyyni
Kyseessä on ns 'joustava seksuaalisuus" eli seksin harrastaminen samaa sukupuolta olevan kanssa. Ennen tämä tunnettiin homoseksuaalisuutena ja lesboiluna.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2dcdb3f0-9ce9-4ffb-98bf-7ee2879007ea
Kommentit (85)
Eikös olekin hyvä että esinahkani on liikkuva. Joillain esinahan alla on kiinnikkeitä tai se on leikelty veke. Jotkut arvostaa - minä en.
Oikein mainio ja hehkeä kulli minulla, paksukin. Onneksi se on vapaasti lainattavissa, kuten tiedät.
Kaunis auringonlasku täällä Krunassa, miten sulla siellä?
Mitä tässä pitää nykyään sanoa jos on oikeasti hetero, eikä halua minkäänlaista seksuaalista toimintaa toisen naisen kanssa 🙄. Ärsyttää että selkeä määritelmä "hetero" ei nykyään riitä, kun biseksuaalit eivät jostain syystä uskalla myöntää olevansa bi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä pitää nykyään sanoa jos on oikeasti hetero, eikä halua minkäänlaista seksuaalista toimintaa toisen naisen kanssa 🙄. Ärsyttää että selkeä määritelmä "hetero" ei nykyään riitä, kun biseksuaalit eivät jostain syystä uskalla myöntää olevansa bi.
Heteroflexi, bi-utelias, onhan noita. Navan yläpuolinen bi jne. Joksinen määrittelee sen itse ja partneri myös. M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteroflexi, bi-utelias, onhan noita. Navan yläpuolinen bi jne. Joksinen määrittelee sen itse ja partneri myös. M48
Voi hyvänen aika sentään.
Hyvää herran huomenta!
Rehtiä heteropanoa kaikille aamuerektoituneille peniksille! Ilmoita tässä ketjussa kun olet lauennut vaginaan, kiitos 😘
M48
Naisilla ihqua joustavuutta ja monipuolisuutta, miehillä sairasta homoilua.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ihqua joustavuutta ja monipuolisuutta, miehillä sairasta homoilua.
Miksi koet miestenvälisen seksin sairaana ja miksi kerrot sen meille. Mene kirkkoon saarnaamaan, johonkin fundamenttiseurakuntaan. Valtionkirkko on kaiketi jo homokaasutettu. M48
Mitä tulee tähän alkuperäiseen aiheeseen (ennen kuin jotkut sedät tulivat selittämään sekavia), löysin nelikymppisenä naisena viehätyksen seksiin naisten kanssa. Naisen vartalo on kaunis, pehmeys ja kaaret kutsuvia, suuteleminen kiihottaa.
Ainoa mikä naisessa ei kiinnosta on alapää. Voin kyllä dildottaa mutta käsin en halua koskea.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulee tähän alkuperäiseen aiheeseen (ennen kuin jotkut sedät tulivat selittämään sekavia), löysin nelikymppisenä naisena viehätyksen seksiin naisten kanssa. Naisen vartalo on kaunis, pehmeys ja kaaret kutsuvia, suuteleminen kiihottaa.
Ainoa mikä naisessa ei kiinnosta on alapää. Voin kyllä dildottaa mutta käsin en halua koskea.
Mun puoliso on samanlainen. Voi sträpätä naista mutta ei koske sormillaan toiseen pilluun. Ja sori että miehenä kerron tätä.
Miesten alapää on se mikä kiinnostaa koska sillä saa aikaan parhaimmat orgasmit. Naisen alapäällä ei ole vetovoimaa, kaikki muu naisen vartalossa kiihottaa.
Biseksuaalisuus on kyllä parasta ja luonnollista, aikuisten ihmiskehojen eroottisuutta ei tarvitse kahlita ja lokeroida, voi vain nauttia ja hyvä kiertää.
T. Aiemmin vastannut nelikymppinen nainen
Sellainen tietoisku, että jos naisena nussit pelkästään naisia, niin olet lesbo.
Vaikka kuinka uskottelisit olevasi hetero.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän ei miesten keskuudessa kuulemma homoiluksi lasketa jos pippelit ei kosketa toisiaan että varmaan joku sama juttu tässäkin naisilla.
"It ain't gay if your balls don't touch"
Siitä sitten pohtimaan sopivaa asentoa.
Vierailija kirjoitti:
Miesten alapää on se mikä kiinnostaa koska sillä saa aikaan parhaimmat orgasmit. Naisen alapäällä ei ole vetovoimaa, kaikki muu naisen vartalossa kiihottaa.
Biseksuaalisuus on kyllä parasta ja luonnollista, aikuisten ihmiskehojen eroottisuutta ei tarvitse kahlita ja lokeroida, voi vain nauttia ja hyvä kiertää.
T. Aiemmin vastannut nelikymppinen nainen
Oot kyllä niin väärässä. Kyllä naisen pillulla on vetovoimaa. Klitasta näkee jopa miten kiihoittunut toinen on, sehän siinä on koko ydin että tuottaa hyvää oloa toiselle. Aika outoa olisi minusta seksiä harrastaa niin että välttelisi pillua / ei pitäisi siitä. Voi toki hivellä, mutta ei se vastaa kunnon seksiä jos se saava osapuoli ei näe sitä myös että tykkäät oikeasti koskea häntä sieltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin hetero naisena voin sanoa, että kyllä minäkin haluaisin kokea seksin naisen kanssa. En haluaisi mitään ryhmä seksiä tai miestä mukaan vaan ihan vaan minä ja toinen nainen.
Ei kuulosta kovin heterolta, eikö tuo ole kuitenki bi-osastoa.🙂
En koe itseäni Bi -seksuaaliksi, mutta ehkä jos oikein nauttisin olostani naisen kanssa minusta tulisi bi tai suoraan lesbo.
Osa ihmisistä tuntuu pitävän bissen, homon ja lesbon määritelmiä nykyään tosi ahtaina. Ajatellaan, että ollakseen homo pitäisi jotenkin erityisesti tuntea olevansa sitä ja näyttää siltä. Pukeutua sateenkaarilippuun ja heimoutua muiden samanlaisten kanssa. Itse ainakin vain huomasin kiinnostuvani kulleista ja timmistä miesvartalosta. En sen kummemmin ole ajatellut, että pitäisi jotenkin tuntea, olla, elää tai näyttää homolta.
Sitäkin pidän erikoisena, että jotkut rakentaa koko identiteettinsä seksuaalisen suuntautumisen ympärille.
Kaikki naiset ovat bi-
-seksuaaleja ja -polaarisia😆😆
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ovat bi-
Neroutta! Keksitkö itse vai pöllitkö tuon Sami Hedbergiltä?
Kyllä minä miehen otan ennemmin kuin jonkun naisen. Puristella voin omiakin tissejäni. Toisten tissit eivät kiinnosta sitten tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ovat bi-
Eivät todellakaan ole.
Eipä nyt harhauduta sivuraiteille. Tosin on hyvä, että puhut muustakin kuin niistä ulkonevista häpyhuulista. Se on hyvää edistystä.
Keskitytään nyt sinun ongelmaasi, koska palsta sulkeutuu pian ja olisi hyvä saada jotain positiivista edistystä asiassasi tänään. Älä huolehdi minusta vaan keskity itseesi. Se vie sinua eteenpäin. Muuten tämä koko keskustelu on kuin esinahkasi. Se liikkuu edes takaisin.