IL : Heteronaiset kertovat - en kaipaa enää miestä sänkyyni
Kyseessä on ns 'joustava seksuaalisuus" eli seksin harrastaminen samaa sukupuolta olevan kanssa. Ennen tämä tunnettiin homoseksuaalisuutena ja lesboiluna.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2dcdb3f0-9ce9-4ffb-98bf-7ee2879007ea
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin hetero naisena voin sanoa, että kyllä minäkin haluaisin kokea seksin naisen kanssa. En haluaisi mitään ryhmä seksiä tai miestä mukaan vaan ihan vaan minä ja toinen nainen.
Ei kuulosta kovin heterolta, eikö tuo ole kuitenki bi-osastoa.🙂
En koe itseäni Bi -seksuaaliksi, mutta ehkä jos oikein nauttisin olostani naisen kanssa minusta tulisi bi tai suoraan lesbo.
Vierailija kirjoitti:
90% naisista tuntee eroottista kiinnostusta toisiin naisiin ainakin fantasia- tasolla. Jos noista otetaan pois ne jotka eivät missään tapauksessa haluaisi kokeilla käytännössä, vaikkapa puolet, niin silti 45% naisista olisi valmis ainakin kokeilemaan naisen kanssa.
Oma ex- rouvakin lipsautti joskus aikoinaan ettei pitäisi ajatusta ollenkaan mahdottomana.
Kertoisitko missä tutkimuksessa tämä 90% on saatu?
Ihmiset ovat kyllä niin kujalla nykyään. Jos harrastaa seksiä huvin vuoksi samaa sukupuolta olevan kanssa niin silloin ei ole hetero. Vähintään bi tai sitten homo/lesbo.
Hetero naiset nimenomaan kelpuuttavat miehen kanssaan sänkyyn, koska nauttivat kullista. Sitten on nää pillunnuolijat erikseen, jotka ei miestä tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
(lähes)Kaikki ihmiset kiihottuvat naisista, niin miehet kuin naiset. Tämä aletaan vasta ymmärtää, kun asenteet ovat muuttuneet. Joku biologia silti ajaa naiset miehen luo, kai ne miehetkin sitten kiinnostaa. Naiset on melkein kaikki bi.
No mua ei kiinnosta naiset yhtään. Tykkään seksuaalisessa mielessä vain miehistä ja haluisin itsekin olla mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90% naisista tuntee eroottista kiinnostusta toisiin naisiin ainakin fantasia- tasolla. Jos noista otetaan pois ne jotka eivät missään tapauksessa haluaisi kokeilla käytännössä, vaikkapa puolet, niin silti 45% naisista olisi valmis ainakin kokeilemaan naisen kanssa.
Oma ex- rouvakin lipsautti joskus aikoinaan ettei pitäisi ajatusta ollenkaan mahdottomana.
Kertoisitko missä tutkimuksessa tämä 90% on saatu?
Yritin Googlata ja löysin seuraavia mainintoja:" Boysen osavaltionyliopistossa tehdyn tutkimuksen mukaan noin puolella naisista on lesbofantasioita, ja biseksuaaliset taipumukset voimistuvat iän myötä."
Tohtori Justin Lehmillerin yli 4000 ihmisen tutkimuksessa " heteronaisista 59% haaveili seksistä muiden naisten kanssa".
Joitakin muitakin löytyi, näköjään tutkimustulokset vaihtelevat tästä aiheesta välillä 15- 60%. Iso hajonta siis.
Tuo heittämäni 90% lienee siis liikaa. Toisaalta, 40-50% on paljon sekin. Jos ajatellaan että puolet jättää fantasian ajatustasolle, se mainaa silti sitä että joka neljäs- joka viides nainen voisi kokeilla seksiä naisen kanssa, tai on jo kokeillut.
Niin ikään, Lehmillerin tutkimuksessa pistää silmään että 59% heteronaisista haaveilee lesboseksistä. Tässä luvussa ei siis ole mukana lesboiksi, biseksuaaleiksi, demiseksuaaleiksi ja mitä näitä vielä onkaan itsensä luokittelevat naiset, jotka nostaisivat prosenttilukua.
Täyttä törinää. Minäkin olen ollut homo pikkupojasta lähtien, mutta sillä erotuksella, että pidän vain naisista ja miestenvälinen ällöttää. Samoin heteronaiset touhuavat keskenään ja lesbot miesten tai eläinten kanssa.
Se on tätä nykyaikaa kun kaikki voi olla aivan kaikkea olematta kuitenkaan mitään. Älyttömäksi menee.
Kyllä minustakin jotkut naiset saattavat näyttää seksikkäältä ja kiihottaa esim. elokuvien hahmot, mutta kyllä siitä on tosi pitkä matka käytännössä naisten kanssa seksin harrastamiseen. Nuorempana pariin kertaan kokeilin, koska tapasin naisia, jotka osoittivat kiinnostusta minua kohtaan. Naisten suuteleminen on ihan hauskaa, mutta kun vaatteet riisutaan, niin ei toisen naisen kehon koskeminen kyllä kiinnosta yhtään. Tykkään kovasti antaa suuseksiä miehille ja kiihotun siitä itsekin, mutta naisen kanssa en siihen kyllä pystynyt.
Vierailija kirjoitti:
Se on tätä nykyaikaa kun kaikki voi olla aivan kaikkea olematta kuitenkaan mitään. Älyttömäksi menee.
Ole sä ainakin jotain! Loista! Ole mies!
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Wau.
Olet tänään kirjoittanut jo monta kommenttia, mitkä ei liity mitenkään häpyhuuliin. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin kohti parempaa huomista. Selvästi olet pystynyt ajattelemaan muutakin kuin pelkästään ulkonevia häpyhuulia. Hyvä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Wau.
Olet tänään kirjoittanut jo monta kommenttia, mitkä ei liity mitenkään häpyhuuliin. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin kohti parempaa huomista. Selvästi olet pystynyt ajattelemaan muutakin kuin pelkästään ulkonevia häpyhuulia. Hyvä hyvä.
Mä oon kyllä ihan kunkku jäbä.
Mites sulla ne muut keskustelun aiheet? Haluutko välillä jutella jostain muusta kuin minusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48
Wau.
Mä oon kyllä ihan kunkku jäbä.
Mites sulla ne muut keskustelun aiheet? Haluutko välillä jutella jostain muusta kuin minusta?
Meidän pitää kyllä keskustella sinusta, koska sinulla ne ongelmat ja pelot on. Ja muutenkin haluat olla koko ajan äänessä. Jotenkin pelkäät ja yrität vältellä sitä, että sinä olisit keskustelun kohteena. Miksi?
Keskustellaan siis minusta ja peloistani.
Miksi haluat tehdä sen täällä seksipalstalla?
Ihanko oikeasti sä runkkaat kun kirjoitat minulle :-o
Voitko, arvoisa keskustelun halukas, lähettää minulle kuvan peniksestäsi kun timestampissa runkkaat tälle viestille - kiitos!
M48, esinahkapalvelujen loppukäyttäjä
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti sä runkkaat kun kirjoitat minulle :-o
Koska tämä palsta on ainoa kontaktisi muihin ihmisiin. Katso nyt sitä ruvelle runkattua esinahkaasi. Sulla ei ole oikeita ihmiskontakteja. Mene oikeiden ihmisten seuraan, mutta älä ala heti ensimmäisenä puhumaan ulkonevista häpyhuulista. Puhu vaikka säästä.
Vierailija kirjoitti:
Voitko, arvoisa keskustelun halukas, lähettää minulle kuvan peniksestäsi kun timestampissa runkkaat tälle viestille - kiitos!
Olet siis kiinnostunut myös miehistä. Penisten kuvia löydät kyllä netistä. Tiedät kyllä mistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti sä runkkaat kun kirjoitat minulle :-oKoska tämä palsta on ainoa kontaktisi muihin ihmisiin. Katso nyt sitä ruvelle runkattua esinahkaasi. Sulla ei ole oikeita ihmiskontakteja. Mene oikeiden ihmisten seuraan, mutta älä ala heti ensimmäisenä puhumaan ulkonevista häpyhuulista. Puhu vaikka säästä.
Eli sulla ei ole tietoa radioaaltojen etenemisestä tai skittakamoista? Mikä on sun oma juttu? Minkä hallitset todella hyvin, silleen pro-osastoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis kiinnostunut myös miehistä. Penisten kuvia löydät kyllä netistä. Tiedät kyllä mistä.
Joo! Olen mä miehistäkin kiinnostunut, ja sun kullista nimen omaan. Siitä mille se nytkin seisoo. Kerro! 😘
Hetero my ass.