Stubb oli kyllä loistava Foxin haastattelussa!
https://www.foxnews.com/video/6357755576112
Väisteli sujuvasti hankalat kysymykset ottamatta liikaa kantaa sisäpolitiikkaan, painotti rakentavasti maiden välistä yhteistyötä ja myi Suomea hyvänä kumppanina. Miettikää miten Haavisto ois pärjännyt vastaavassa tilanteessa.
Kommentit (220)
Kyllä, Stubb on kasvamassa hyväksi presidentiksi. Ei Niinistössäkään mitään vikaa ollut, mutta onhan nämä toimintatavoiltaan kovin erilaisia. Toinen ei puhunut kuin kerran vuodessa, toinen puhuu koko ajan ja enimmäkseen asiaa.
Hienoa, Stubb! Kannattaa katsoa tuo haastattelupätkä.
Stubbin kielitaito ja sosiaalisuus ovat kullanarvoisia tässä maailmantilanteessa, ja hänellä on erittäin fiksu vaimo, joka osaa myös toimia taustalla neuvonantajana kuten Jennikin.
Mielestäni Niinistö oli yliarvostettu, enempää en viitsi sanoa.
Stubb on kyllä hyvä. Kielitaitoinen, edustava, jämäkkä. Pitää Suomen puolia.
Oli kyllä hyvä! Kyllä stubb osaa :)
Ei sitä sen pöyhkeää olemusta kestä katsoa 🙈
Samanlainen kiertelijä kuin muutkin poliitikot. Pitäisin suoraselkäisempänä vastaamista kysymyksiin kuin mailin kysymyksen vierestä.
En kommentoi ihmisten terveydentilaa.
Onneksi äänestin Stubbia tai itse asiassa se oli alusta alkaen täysin selvää että Stubb on minun presidenttini.
Vierailija kirjoitti:
Stubb on kyllä hyvä. Kielitaitoinen, edustava, jämäkkä. Pitää Suomen puolia.
Nyt on niin typerä kommentti, että perusteluja kiitos. Miten pitää suonen puolia? Laukomalla typeriä vitsejä? Vai miten?
Muutoin olen sitä mieltä, että alex on oikein sopiva pressa typerille suomalaisille.
Miksi menee tuollaisen roskakanavan haastatteluun? Luulisi olevan fiksumpi.
Haavisto olisi ihan hyvin pärjännyt myös noissa tilanteissa, mutta hän ei nyt ole presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, Stubb on kasvamassa hyväksi presidentiksi. Ei Niinistössäkään mitään vikaa ollut, mutta onhan nämä toimintatavoiltaan kovin erilaisia. Toinen ei puhunut kuin kerran vuodessa, toinen puhuu koko ajan ja enimmäkseen asiaa.
stub loista, ns -tätä päivää- innovatiivinen, moderni,osaa jatella monipuolisesti, sopii ajankuvaan, trendikäs, kuin kala vedessä kansainvälisesti,hyvä kielitaito, laaja kansainvälinen kokemus kautta elämää, kansainvälinen puoliso, ei ryvettymistä naisrintamalla, huippu kuntoinen. vapaa,eloisa, poikamainen ja ei pönötä kansan keskuudessa toreilla. kyky ajtella moniulotteisesti. me saimma hyvän tätä pv ,tähän maailmankuvaan sulautuvan pressan.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi äänestin Stubbia tai itse asiassa se oli alusta alkaen täysin selvää että Stubb on minun presidenttini.
Kokkareiden presidentti!
Uskon, että Stubb pärjäsi haastattelussa hyvin.
Vastauksena ap:n kysymykseen: myös Haavisto olisi pärjännyt hyvin. Erittäin kokenut, kielitaitoinen ja asiantunteva, senhän hän on maailmalla osoittanut omissa haastatteluissaan ministeriaikoinaan.
Kuten vaalien aikana sanottiin, Suomella oli silloin win - win -tilanne.
Loppuosa videosta oli hauska. Siinä oli venäjärajan kilometrimäärä mainittu. Siinä on ihmeteltävää monelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menee tuollaisen roskakanavan haastatteluun? Luulisi olevan fiksumpi.
Kyllä fiksu varautuu nykymenoa katsoessaan siihen vaihtoehtoon, että Trump on seuraava USA:n presidentti. Kannattaa rakentaa siltoja, ei polttaa niitä.
Osaan englantia mutta jenkkienglanti menee yli hilseen. En tajunnut mitä haastattelija edes kusyi
Sujuva englanninkielentaito on myös plussaa!
Samanthan?