Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli siitä että mies ei halunutkaan minua?

Vierailija
13.07.2024 |

Vaikka aluksi antoi niin ymmärtää. 

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatko ahteriin?

Sinä taatusti otat, kun kyselet sitä päivästä toiseen. Kumma pakkomielle. 

Vierailija
62/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaa huonot puolet seinälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota laastari

Vierailija
64/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tuntenut oloaan turvalliseksi seurassasi.

Tämähän se olis. Mies valitsi karhun.

Vierailija
65/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mies saa muuttaa mieltään siitä, haluaako hän olla kanssasi. Hänellä on siihen täysi oikeus.

Jos sinulla on joku ongelma tämän faktan kanssa, niin voit mennä vaikka seisomaan roskikseen.

Vierailija
66/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mietin itsekin. Haluamani mies halusi mieluummin jonkun toisen ja olen ihan palasina. En meinaa millään päästä eteenpäin.

Vierailija
67/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, mies saa muuttaa mieltään siitä, haluaako hän olla kanssasi. Hänellä on siihen täysi oikeus.

Jos sinulla on joku ongelma tämän faktan kanssa, niin voit mennä vaikka seisomaan roskikseen.

Onko kukaan muuta väittänyt? Torjutuksi tuleminen saa silti sattua, ja mahdollinen harhaanjohtaminen v*tuttaa.

-eri

Vierailija
68/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mun on vaikea ymmärtää. Eli siis olet tapaillut miestä, joka seurustelee toisen kanssa. Mies haluaisi edelleen kanssasi seksiä, vaikka - toistan - seurustelee toisen kanssa. Ja tämän miehen perään sinä suret niin paljon että mietit pääsetkö koskaan yli? 

En vaan tajua. Selitä. 

Vierailija
69/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli varmaan komea top 10 mies joten ei halunnut sinua koska saa kauniimman naisen. Olit vaan pano sille ja niin ne komeat  miehet käyttää naisia vaan hyväksi seksiin. Ensi kerralla ota joku ruma mies koska ne on uskollisia ja haluavat parisuhteen koska eivät saa niitä usein.

Vierailija
70/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väistit luodin. Pahimmassa tapauksessa olisitte yhdessä eikä mies pitäisi oikeasti sinusta. Näinkin voi käydä. Tunteita ei voi pakottaa ja ole kiitollinen miehen rehellisyydestä. Mene eteenpäin. Sinussa ei ole vikaa. Ette vain olleet toisillenne oikeat.

Niin outoa, mies sanoo että rakastaa minua. Tosin epäilen ettei ole totta. 

ap

Onko mies naimisissa?

Ei mutta seurustelee. 

ap

Te tapailitte, mies tutustui sinuun ja tajusi, ettei sinuun kannata vaihtaa.

Niin ja edelleen harrastaisi seksiä kanssani. On sillä mahtava parisuhde. 

Mitä sitten, onko sillä mahtava parisuhde? Kelaa, että sillä on niin surkea suhde ettei se sille riitä, eikä se silti vaihda sinuun koska sinä merkkaat vielä vähemmän kuin se kusetettu kumppani.

Move on.

Vierailija
71/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mun on vaikea ymmärtää. Eli siis olet tapaillut miestä, joka seurustelee toisen kanssa. Mies haluaisi edelleen kanssasi seksiä, vaikka - toistan - seurustelee toisen kanssa. Ja tämän miehen perään sinä suret niin paljon että mietit pääsetkö koskaan yli? 

En vaan tajua. Selitä. 

Siinähän sinä sen jo selitit. AP on täysi pelle. Ilmeisesti hänellä on jokin fetissi nöyryyttää itseään, mikään muu ei selitä sitä että hän roikkuu henkisesti kiinni varatussa miehessä, joka ei edes halua häntä. Ja ilmeisesti tämä on jatkunut jo vuosia!

Vierailija
72/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille mitään mahda. Varmasti naisena on myös joskus kaikki ollut ns. paperilla hyvää jossakin miehessä, mutta jotain puuttuu.

Mielestäni näissä asioissa järki on hyvä pitää päässä, mutta rakkauteen liittyy muutakin... Kannattaa vaan antaa asian olla ja myöntää, ettei toisen ihmisen syitä aina voi/ tarvitse tietää.

Vierailija
73/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väistit luodin. Pahimmassa tapauksessa olisitte yhdessä eikä mies pitäisi oikeasti sinusta. Näinkin voi käydä. Tunteita ei voi pakottaa ja ole kiitollinen miehen rehellisyydestä. Mene eteenpäin. Sinussa ei ole vikaa. Ette vain olleet toisillenne oikeat.

Niin outoa, mies sanoo että rakastaa minua. Tosin epäilen ettei ole totta. 

ap

Onko mies naimisissa?

Ei mutta seurustelee. 

ap

Te tapailitte, mies tutustui sinuun ja tajusi, ettei sinuun kannata vaihtaa.

Juuri näin. Helppoa ilmaista pillua, sitten käyttötavara on turha ja saa mene. Luu

Mä olen aina ajatellut että kaikki ihmiset ovat mulle samanarvoisia, mutta aina sitä oppii uutta. Tajusin että ihminen, joka pitää muita ihmisiä tavaroina ei ole samanarvoinen kuin muut vaan turha ali-ihminen.

Vierailija
74/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi menit sänkyyn hänen kanssaan? Ei pitäisi mennä pelkkien puheiden perusteella, jos tulevaisuus, tunteet ja sitoutuminen on vielä epävarmalla pohjalla. 

Vierailija
75/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miksi menit sänkyyn hänen kanssaan? Ei pitäisi mennä pelkkien puheiden perusteella, jos tulevaisuus, tunteet ja sitoutuminen on vielä epävarmalla pohjalla. 

Kaikki ihmiset ei näe seksuaalisuutta niin, että sitä pitää pantata papin aameneen asti. Eikä moni edes sitoudu ennenkuin on fyysinen ja seksuaalisuus yhteensopivuus tiedossa, vähän kuin ostaisi sian säkissä.

Vierailija
76/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se etukäteen testattu seksi välttämättä kerro siitä, että seksuaalinen yhteys tai suhde toimisi jatkossa. Mitä kiihkeinkin eroottinen vetovoima voi kuolla täysin sittemmin sitoutuneessa suhteessa. Seksin testaaminen voi johtaa harhaan. 

Tärkeämpää on mielestäni rakentaa henkistä suhdetta ja luottamusta.

Vierailija
77/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muuta väittänyt? Torjutuksi tuleminen saa silti sattua, ja mahdollinen harhaanjohtaminen v*tuttaa.

-eri

Joo en mäkää ymmärtänyt mikä hänelle tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi