Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli siitä että mies ei halunutkaan minua?

Vierailija
13.07.2024 |

Vaikka aluksi antoi niin ymmärtää. 

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa miesten maailmaan. Tuollaista se tuppaa aina olemaan.

Miten niin? Ap halusi miehen, mies ei ap:ta. 

Mi-tä vi-tun ap:ta ?!? Taivutatko ihan oikeasti p-kirjaimen paella, peeta?!?!???? 🙄🙄

Vierailija
22/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mi-tä vi-tun ap:ta ?!? Taivutatko ihan oikeasti p-kirjaimen paella, peeta?!?!???? 🙄🙄

*peella (autocorrect)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennoidut niin että miehen moka kun käveli onnensa ohi

Vierailija
24/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko väärin asennoitua noin? Osittain varmaan tottakin.. mutta voihan se olla että miehen mielestä ei vain ollut tarpeeksi sitä kuuluisaa kemiaa. 

ap

Vierailija
25/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko väärin asennoitua noin? Osittain varmaan tottakin.. mutta voihan se olla että miehen mielestä ei vain ollut tarpeeksi sitä kuuluisaa kemiaa. 

ap

Ei ole väärin, jos tiedät että olisit hyvä kumppani. 

Vierailija
26/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies on lehmäkaupoilla. Jos saa ämpäritolkulla maitoa muutenkin, niin miksi ottaa koko lehmää vaivoikseen? Kannattanee puhua sen miehen kanssa. Nyt märehdit itseksesi ja pohdit omia tulkintoja totuutena. Jospa se ukko ei osaa osoittaa tykkäämistään sellaisilla asioilla, jotka sinä tulkitset tykkäämiseksi? 

Vierailija
27/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että mies on lehmäkaupoilla. Jos saa ämpäritolkulla maitoa muutenkin, niin miksi ottaa koko lehmää vaivoikseen? Kannattanee puhua sen miehen kanssa. Nyt märehdit itseksesi ja pohdit omia tulkintoja totuutena. Jospa se ukko ei osaa osoittaa tykkäämistään sellaisilla asioilla, jotka sinä tulkitset tykkäämiseksi? 

Lopetin seksin hänen kanssaan.

ap

Vierailija
28/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistit luodin. Pahimmassa tapauksessa olisitte yhdessä eikä mies pitäisi oikeasti sinusta. Näinkin voi käydä. Tunteita ei voi pakottaa ja ole kiitollinen miehen rehellisyydestä. Mene eteenpäin. Sinussa ei ole vikaa. Ette vain olleet toisillenne oikeat.

Vierailija
29/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väistit luodin. Pahimmassa tapauksessa olisitte yhdessä eikä mies pitäisi oikeasti sinusta. Näinkin voi käydä. Tunteita ei voi pakottaa ja ole kiitollinen miehen rehellisyydestä. Mene eteenpäin. Sinussa ei ole vikaa. Ette vain olleet toisillenne oikeat.

Niin outoa, mies sanoo että rakastaa minua. Tosin epäilen ettei ole totta. 

ap

Vierailija
30/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*peella (autocorrect)

🙄 eikö sulla oikeasti ole parempaa tekemistä?

Vierailija
31/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko mitään selitystä miksi ei halunnut?

Ei.. ei hän koskaan ole sanonut etteikö haluaisi, mutta ei tee mitään sen eteen että aloittaisi kunnon suhteen kanssani. Seksi kyllä kelpaisi, itse olen tehnyt päätelmät hänen käyttäytymisestään. 

On minulla kokemusta miehistä, jotka haluaa ja ne kyllä sanovat tai tekevät sen eteen hyvin selkeästi. 

ap

Oisit jatkanut normaalisti vaan suhdetta. Minun ystävän mies kosi 18 vuoden seurustelun jälkeen. Ovat olleet yhdessä 20 vuotiaista saakka. Nyt naimisissa jo 12 vuotta. Tämä mies tekee todella hitaasti päätöksiään, mutta mitäs siitä.  

Vierailija
32/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelit onnesi ohi kiirehtimällä. parisuhde on sitä, että ymmärtää myös miestä ja hänen ajatusmaailmaansa. ei ne miehet ole mitään seksiä haluavia sikoja, joiden pitää heti vahvistaa suhde avioliitolla, muuten ei tule mitään. antakaa aikaa. 

Vierailija
33/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.. ei hän koskaan ole sanonut etteikö haluaisi, mutta ei tee mitään sen eteen että aloittaisi kunnon suhteen kanssani. Seksi kyllä kelpaisi, itse olen tehnyt päätelmät hänen käyttäytymisestään. 

On minulla kokemusta miehistä, jotka haluaa ja ne kyllä sanovat tai tekevät sen eteen hyvin selkeästi. 

ap

Oisit jatkanut normaalisti vaan suhdetta. Minun ystävän mies kosi 18 vuoden seurustelun jälkeen. Ovat olleet yhdessä 20 vuotiaista saakka. Nyt naimisissa jo 12 vuotta. Tämä mies tekee todella hitaasti päätöksiään, mutta mitäs siitä.  

Ei me edes seurusteltu, tapailtiin vain. 

ap

Vierailija
34/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Onko mies naimisissa?

Vierailija
35/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Onko mies naimisissa?

Ei mutta seurustelee. 

ap

Vierailija
36/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ihan sama tilanne minulla. Siis täysin sama. 

-eri

Oletko saanut lopetetuksi suhteen?

En, monta kertaa olen yrittänyt ja päättänyt. Mutta kun mies ei tosiaan ole koskaan täysin suoraan sanonut, että ei halua, niin on sellainen toivonkipinä koko ajan enkä sitten uskalla

Tiedän tämän. Ilmeisesti jotkut osaa tehdä itse sen päätöksen asiaan noista rivienväleistä tai sitten eivät ole kohdanneet vielä sitä henkilöä jonka kohdalla se ei enää onnistu kuten aiemmin.

Vierailija
37/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat yhteydenpidon, katse eteenpäin ja keskityt omiin juttuihisi (harrastukset, ystävyyssuhteet) ja deittailet muita, jos huvittaa. Ajan kanssa helpottaa. Mies on nyt käyttäytynyt kusipäisesti sinua kohtaan, etkä kusipäässä menetä mitään. Tämä ajatus aina hahmottuu jälkikäteen tosi selkeästi, kun pahimmat tunnekuohut on ohi.

Vierailija
38/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Onko mies naimisissa?

Ei mutta seurustelee. 

ap

No se jo itsessään todistaa että väistit kusipä än

Vierailija
39/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miehet sanovat, mitä sanovat. Tuskin itsekään aina ymmärtävät sanomisiaan. Tiedän, ärsyttävää, mutta näillä on mentävä. Jos mies jää vierellesi, hän välittää. Vain miehen teoilla voi kiinnostusta mitata. 

Vierailija
40/77 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Ap haluaisi miehen joka pettää ja haluaa sulta vaan seksiä. Kyllä oikein kultakimpaleelta vaikuttaa tämä mies...

Haloo Ap, nyt keskityt itseesi ja itsetuntosi parantamiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän