Onko viestillä toisen jättäminen ok?
Mitä mieltä palstaväki on? Voiko toisen jättää viestillä, varsinkin jos kyseessä on lähinnä seksisuhde jossa tunteet ovat muutenkin olleet yksipuolisia lähinnä viestillä jättäjän puolelta?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme ole juurikaan keskustelleet hänen kanssaan eikä tunteet ole missään nimessä molemminpuolisia, minä olen rakastunut mutta mies ei ole minuun ihastunut. On kiinnostunut vain seksistä.
Ap
Se tavallinen tarina. Oliko edes hyvä sängyssä vai oliko minuutin muna? Jos oli minuutin muna, niin hyvä vaan jos pääset eroon. Ota oikea tosimies, joka jaksaa tyydyttää ja osaa ottaa naisen.
Sinä vasta "tosimies ja naisten tyydyttäjä" olet, kun kuvittelet naisen saavan tyydytyksen munalla sängyssä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme ole juurikaan keskustelleet hänen kanssaan eikä tunteet ole missään nimessä molemminpuolisia, minä olen rakastunut mutta mies ei ole minuun ihastunut. On kiinnostunut vain seksistä.
Ap
Se tavallinen tarina. Oliko edes hyvä sängyssä vai oliko minuutin muna? Jos oli minuutin muna, niin hyvä vaan jos pääset eroon. Ota oikea tosimies, joka jaksaa tyydyttää ja osaa ottaa naisen.
Sinä vasta "tosimies ja naisten tyydyttäjä" olet, kun kuvittelet naisen saavan tyydytyksen munalla sängyssä :D
Ja "osaa ottaa naisen" 🚩
Vierailija kirjoitti:
Exä löysi eromme jälkeen uuden naisen ja oli ihan into pinkeenä siitä. Olivat jo suunnitelleet yhteenmuuttoa ja exä rakensi sen naisen tontille autotallinkin ja muutenkin touhusi sen talon ja pihan hoidossa. Yhtäkkiä, ilman riitaa tai muuta varoitusta, nainen laittoi sille txt-viestin, että tämä suhde on nyt loppu, koska hän ei näe heillä yhteistä tulevaisuutta. Aika tylyä, mun mielestä.
Kurjaa, todella kurjaa! Autotalli pois. :D tai jotain maksua siitä, jos ei maksanut edes.
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin tätä vaihtoehtoa koska miestä saa harvoin kiinni ja tiedän, että itselleni olisi todella vaikeaa hoitaa ero kasvotusten ja se tuntuisi nöyryyttävältä koska minä olisin se, joka alkaisi itkeä. Miehelle todennäköisesti ihan se ja sama, hänelle olen pelkkä seksilelu ja on tehnyt sen monta kertaa selväksi ettei suunnittele kanssani tulevaisuutta eikä ole minusta kiinnostunut muuten kuin seksin takia. En halua enää harrastaa seksiä hänen kanssaan, eikö silloin olisi ok vain laittaa viesti ettei enää huvita panna ja asia olisi sillä selvä? Olemme tapailleet pari vuotta ja 1-2 kertaa viikossa sekstailtu.
Ap
Teit itse itsestäsi hänen seksilelunsa
Vierailija kirjoitti:
Hieman ärsytti, kun työkaveri päätti parivuotisen parisuhteemme tekstiviestillä, vaikka näemme joka päivä töissä, joten ei olisi ollut liikaa vaadittu jutella minulle työpäivän päätyttyä tai selkärankaisesti edellisenä päivänä, kun yöpyi luonani.
Ei hitto, tapahtuuko tätä kylmästi jättämistä ihan puun takas usein? Mä pysyn ikuisesti sinkkuna! Toi viel törkeyden huippu, ku samassa duunissa! Mä varmasti itse ois etsinyt uutta työpaikkaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman ärsytti, kun työkaveri päätti parivuotisen parisuhteemme tekstiviestillä, vaikka näemme joka päivä töissä, joten ei olisi ollut liikaa vaadittu jutella minulle työpäivän päätyttyä tai selkärankaisesti edellisenä päivänä, kun yöpyi luonani.
Ei hitto, tapahtuuko tätä kylmästi jättämistä ihan puun takas usein? Mä pysyn ikuisesti sinkkuna! Toi viel törkeyden huippu, ku samassa duunissa! Mä varmasti itse oisin etsinyt uutta työpaikkaa!!
Itseasiassa en ois varmaan mennyt edes töihin ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin tätä vaihtoehtoa koska miestä saa harvoin kiinni ja tiedän, että itselleni olisi todella vaikeaa hoitaa ero kasvotusten ja se tuntuisi nöyryyttävältä koska minä olisin se, joka alkaisi itkeä. Miehelle todennäköisesti ihan se ja sama, hänelle olen pelkkä seksilelu ja on tehnyt sen monta kertaa selväksi ettei suunnittele kanssani tulevaisuutta eikä ole minusta kiinnostunut muuten kuin seksin takia. En halua enää harrastaa seksiä hänen kanssaan, eikö silloin olisi ok vain laittaa viesti ettei enää huvita panna ja asia olisi sillä selvä? Olemme tapailleet pari vuotta ja 1-2 kertaa viikossa sekstailtu.
Ap
Teit itse itsestäsi hänen seksilelunsa
Niin, jotkut ovat suostuvaisia tähän ja sitten tuntuu kurjalta, kun tunteita mukana ja toinen vain tyydyttää tarpeitaan. Jotkut naiset voi kärvistellä jopa vuosia seksisuhteessa tunteidensa kanssa, ku toinen pitää vain lelunaan oman mielen mukaan ja omaan aikataulun mukaisesti, omilla ehdoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin selkärankaista toimintaa.
Ehkä ei mutta joskus kyllä kätevin, en halunnut tavata yhtä miestä enää ollenkaan, edes sanoakseni hyvästit kasvotusten, sen verran ahdistava tyyppi oli. Valitettavasti se mies ei halunnut ymmärtää että juttu oli todellakin ohi ja sain stalkkerin vuodeksi, tämä ennen sitä aikaa että pystyi estämään puhelimessa.
Kolmen lapsen isä vielä kaiken lisäksi ja noin arvaamaton, oikeasti puistattaa.
Koska tämä panosuhdekulttuuri on oikein alkanut? Ei ollut 'ennen'. Sillä vaurioittaa hirveesti itseä ja toista. Itse en enää edes tiedä 'mikä' suhde mulla ollut josta vaurioitin itseni niin pahasti. En ole ikinä ajatellut että joku mun suhde olisi ollut joku panosuhde. Kamalaa jos on miehelle ollut - jotka ei edes käytä kondomia???
Riippuu suhteesta ja siinä olevista ihmisistä.
Mitä ihmettä, ei tuollaiselle tarvitse mitään selitellä, tarpeitaan vaan käynyt tyydyttämässä. Lopetat ihan vaan ilman mitään viestejä, jos kyselee perään, et vastaa mitään. Sehän oli vaan seksisuhde ainakin sille miehelle.