Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko viestillä toisen jättäminen ok?

Vierailija
12.07.2024 |

Mitä mieltä palstaväki on? Voiko toisen jättää viestillä, varsinkin jos kyseessä on lähinnä seksisuhde jossa tunteet ovat muutenkin olleet yksipuolisia lähinnä viestillä jättäjän puolelta?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parin vuoden suhteen voisi lopettaa puhelulla, viesti ei ole oikein sopiva.

Vierailija
22/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkä aika olla kynnysmattona. Sulla ei taida olla paljoa itsekunnioitusta. Ja vielä toisilta pitää kysellä varmistuksia jättämistyylistä. Aika helpon mies löytänyt ja varmasti alkaa vinkua jatkoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu suhteen laadusta. Ja vastapuolen elämäntavoista. 

Minä jätin exäni tekstarilla, koska hän mieluummin juopottelu kotonaan, kun olisi ollut kanssani selvinpäin. 

Ilmoitti aina joka päivä, että tänään emme näe. Kolmantena päivänä ilmoitin, että ei tarvitse tulla enää. 

Sitä saa mitä tilaa. 

Vierailija
24/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu suhteen laadusta. Ja vastapuolen elämäntavoista. 

Minä jätin exäni tekstarilla, koska hän mieluummin juopottelu kotonaan, kun olisi ollut kanssani selvinpäin. 

Ilmoitti aina joka päivä, että tänään emme näe. Kolmantena päivänä ilmoitin, että ei tarvitse tulla enää. 

Sitä saa mitä tilaa. 

No tämä on kyllä ihan ymmärrettävää. Tekisin itse varmaan samoin. Mies ei ansainnut sinua ja näytit sille kaapin paikan. Ihan oikein 👍

Vierailija
25/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos jättäjällä vain tunteet. Jos toisella tunteet, ehkä puhelussa käy läpi asiat edes tms. Ja perustelee, jos toinen haluaa. Kriisikeskus on tms.

Vierailija
26/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on viesti laitettu. Kirjoittaa vastausta parhaillaan.

Vierailija
27/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai millekään panolle ole velvollinen ilmoittelemaan mitään? Edes viestillä. Vastaa sitten jos se ottaa yhteyttä että ei napostele enää.

Vierailija
28/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai millekään panolle ole velvollinen ilmoittelemaan mitään? Edes viestillä. Vastaa sitten jos se ottaa yhteyttä että ei napostele enää.

Tämä, jos suhde on ollut vain seksitapaamisia, eikä oikeata seurustelua.

Vierailija
29/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisyys tässäkin, hoxhox! Intiimisti olette niin jotain kunnioitusta kakarat.

Vierailija
30/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se vastasi? Lupasi kuut taivaalta, ettei vaan vakipano katoa? 

Vierailija
31/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotti mukavaa kesää ja tsemppiä opintoihin. Olen tyytyväinen.

Ap

Vierailija
32/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisyys tässäkin, hoxhox! Intiimisti olette niin jotain kunnioitusta kakarat.

En ole mikään kakara, vaan keski-ikäinen nainen. Mielestäni pelkkä panosuhde ei ole oikea parisuhde, eikä siihen päde samat säännöt, eikä kohteluaisuus, kun mukana ei ole kummankaan tunteet. Asian voi hoitaa pelkällä viestillä, että minulla loppui nyt mielenkiinto tähän, hyvää loppuelämää sulle.

Vierailija
33/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos olet tyytyväinen ja sait mitä toivoit. Ettet salaa toivonut että hän pyytäisi jatkamaan. Selvästi ei tunteita hällä ollut kuin noin helpolla loppui. 

Tsemppii Ap!

Vierailija
34/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Hylkääminen on myös väärin, koska siinä tahallisesti pahoittaa toisen mielen.

Vierailija
35/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta tapailua ja ei muka mitään tunteita? Nykynuoret on kyllä sosiopaatteja

Vierailija
36/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt äm miä tekstarilla ja myös ghostaamalla täysin.

Mitä seurustelu vai seksisuhteita?

Vierailija
37/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä yhtäkkiä vaan katoaminen. Ei viestejä ei selitystä. Aivan kuin maannielemä. 

Vierailija
38/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on jos toinen on kauhea draamailija. 

Vierailija
39/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin tätä vaihtoehtoa koska miestä saa harvoin kiinni ja tiedän, että itselleni olisi todella vaikeaa hoitaa ero kasvotusten ja se tuntuisi nöyryyttävältä koska minä olisin se, joka alkaisi itkeä. Miehelle todennäköisesti ihan se ja sama, hänelle olen pelkkä seksilelu ja on tehnyt sen monta kertaa selväksi ettei suunnittele kanssani tulevaisuutta eikä ole minusta kiinnostunut muuten kuin seksin takia. En halua enää harrastaa seksiä hänen kanssaan, eikö silloin olisi ok vain laittaa viesti ettei enää huvita panna ja asia olisi sillä selvä? Olemme tapailleet pari vuotta ja 1-2 kertaa viikossa sekstailtu.

Ap

Sen kun jätät yhteydenpidon kokonaan tuollaiseen pissapäiseen draamakuningattareen. 

Itsellänikin oli seksisuhde joskus tyypin kanssa joka alleviivasi sitä ettei tahdo kanssani muuta yms. Alkoi melko varhain niin pistin pillit pussiin alle puolessa vuodessa. Meillä oli kylläkin tiiviimpää yhteydenpitoa, mutta en jaksa tuollaista paskaa kuunnella keneltäkään.

Suuttui kylläkin itse minua enemmän vaikka esitti että hänelle on se ja sama. 

No ei ollut kun sylkykuppina ja tyhjennysastiana minua piti.

No... niin piti sitä elämänsä rakasta naistakin jonka löysi minun jälkeeni ja läks nainen kalppimaan.

Vaikka kyse on pelkästä seksisuhteesta tai vaikkapa vain työtoveruudesta niin ei kukaan halua osakseen tuollaista ylimielistä ja raukkamaista niskanpäälle  kiipeilyä. 

Ihme tyyppejä.. 

Vierailija
40/52 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme ole juurikaan keskustelleet hänen kanssaan eikä tunteet ole missään nimessä molemminpuolisia, minä olen rakastunut mutta mies ei ole minuun ihastunut. On kiinnostunut vain seksistä.

Ap

Se tavallinen tarina. Oliko edes hyvä sängyssä vai oliko minuutin muna? Jos oli minuutin muna, niin hyvä vaan jos pääset eroon. Ota oikea tosimies, joka jaksaa tyydyttää ja osaa ottaa naisen.