Pyydettiin tekemään myyjäisiin pizzaa. Kerro kolme suosikkitäytettä niin valitsen suosituimmat pari komboa.
Kommentit (68)
Tee yksi gluteeniton vaihtoehto.
Minä tykkäisin sellaisesta, missä on pestoa, paljon juustoja (mozzarellaa yhtenä), basilikaa, tuoretta tomaattia ja jos on pakko olla lihaa, niin pikkuisen ilmakuivattua kinkkua.
No ei siitä tietenkään pizzerian veroista tule ilman pizzauunia muuta kyllä ne mun tekemät on aina myyty loppuun ja siksi pyydetään. Ajattelin vaan välillä jotain muuta kuin ain samoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kana, ananasta, aurajuusto
Tomaatti, mozzarella ja runsaasti basilikaa
Jauheliha, tomaatti, sipuli
Aurajuusto on kyseenalainen. Osa ei voi sietää sitä.Varmoja täytteitä ovat kinkku, jauheliha ja paljon parjattu ananas.
Kinkku ei todellakaan ole nykypäivänä varma. Aurajuusto jakaa mielipiteitä, mutta ne jotka siitä pitävät, ostavat sen aurajuusto pizzan ihan ykkösvaihtoehtona. Ne pitsat menevät yleensä ensimmäisenä.
Olen eri, mutta yllä olevat vaihtoehdot kuulostavat todella hyviltä. Tuo jauhelihavaihtoehto tosin on aika tylsä, mutta kaksi ylintä aivan loistavia.
Pääasia ettet laita liikaa täytteitä, paksummin kuin mitä pohja on.
Vierailija kirjoitti:
No ei siitä tietenkään pizzerian veroista tule ilman pizzauunia muuta kyllä ne mun tekemät on aina myyty loppuun ja siksi pyydetään. Ajattelin vaan välillä jotain muuta kuin ain samoja. Ap
Mitkä on olleet tähän mennessä niitä samoja?
Feta-ananas
Kolmatta ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Parmankinkku, vuohenjuusto
Oliko kolmeen laskeminen liian vaikeeta? 😂
Vierailija kirjoitti:
Tee yksi gluteeniton vaihtoehto.
Minä tykkäisin sellaisesta, missä on pestoa, paljon juustoja (mozzarellaa yhtenä), basilikaa, tuoretta tomaattia ja jos on pakko olla lihaa, niin pikkuisen ilmakuivattua kinkkua.
Sai olla 3 (Kolme) täytettä. Kotona voit itse tehdä miten monesta lystäät.
OLEN AINA OLLUT ENEMMÄN HAMPPAREIHIN PÄIN, MUTTA SILLOIN KUN PIZZAA SYÖN:
KINKKU-ANANAS-AURA
KEBU-HALAPENJO-KINKKU (Meat lovers)
KATKIS-AURA-ANANAS
KATKIS-KINKKU-ANANAS
KATKIS-HERKKUSIENI-KINKKU
Kotitekoisista paras on paksu piirakkamainen perus jauhelihapizza.
Maistuu kaikille ja paras tuotto myyjäisissä.
Vierailija kirjoitti:
Kana, ananasta, aurajuusto
Tomaatti, mozzarella ja runsaasti basilikaa
Jauheliha, tomaatti, sipuli
🤤 pakko kaivaa pakastimesta pizzaa...
Aurajuustoa, kanaa ja herkkusieniä.
Täällä lihansyöjät alapeukuttaa, mutta totuus on, että Margherita on yksi myydyimmistä, jos ei jop myydyin, pizza.
Vierailija kirjoitti:
Täällä lihansyöjät alapeukuttaa, mutta totuus on, että Margherita on yksi myydyimmistä, jos ei jop myydyin, pizza.
Ai myyjäisissä?
Dillinger on aina ollut ihana (silloin kun pizzaa siis syön.) Tosin siinä on neljä täytettä.
Parhaat pizzat ikinä: pakaste-Meat lovers, Romeo, Julia, Dillinger ja Quattro stagioni.
Aurajuusto, kana, ananas
Tomaatti, mozzarella, pesto ( on muuten törkeän hyvää!)
Vierailija kirjoitti:
Dillinger on aina ollut ihana (silloin kun pizzaa siis syön.) Tosin siinä on neljä täytettä.
Parhaat pizzat ikinä: pakaste-Meat lovers, Romeo, Julia, Dillinger ja Quattro stagioni.
Opettele lukemaan. Ap ei ei ole ostamassa pakastepizzoja.
Pepperonimakkara, tonnikala, jalapeno.