Miksi jotkut kuvittelevat, että suvun omilleen muuttaville nuorille voi kipata vanhat romut?
Pahimmat vielä loukkaantuvat, kun heidän "hyvät tavaransa" eivät kelpaa ja haukkuvat nuoret tutuille ja tuntemattomille.
Kommentit (266)
Isäni osti mulle pyykinpesukoneen v. 2011 kun muutin omilleni. Olin todella iloinen hänen vaivannäöstään. Isä soitti olevansa pian peräkärryn kanssa ovellani, ja he kantoivat veljensä kanssa asuntooni totta vie pesukoneen. 40 vuotta vanhan Upo Pesukarhun, Suomen ensimmäisiä automaattisia pesukoneita. :D Edes meillä kotona ei ollut ikinä noin vanhaa konetta, en muista oliko edes mummolassa.
En tajua miten kumpikaan miehistä, isä tai setä, saati koneen myyjä ei ymmärtänyt ettei tuollaista p skaa viedä kenenkään, ei edes 18-v. opiskelijan kotiin. Kone ei lämmittänyt enää vettä ja sen maksimilinkous oli 300 kierrosta. Pyykit valuivat vettä ja haisivat kun eivät tahtoneet kuivua ollenkaan. Jouduin opintotuesta ostamaan koneelle poiskuljetuksen takaisin kierrätyskeskukseen. Isäni ei palauttamisessa auttanut, koska olin kuulemma kiittämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin on isomummon lautaset vielä käytössä, jotka sain 21 vuotta sitten kun muutin omilleni. Mummo kuoli 10v sitten.
Kunnon tavara, joka on nuorelle itselleen mieleinen on eri juttu.
Ehjä tavara käytetään loppuun. Juuri sinun kaltaisten ajattelun takia tämä maailma hukkuu roskaan.
Sinun on myös misään asiassa ihan turha pytää apuja niiltä sukulaisilta jos ei niiden tavarat kelpaa.
Nimenomaan, ehjä tavara käytetään loppuun. Miksi se siis ei ole omistajallaan käytössä?
Kun muutin omilleni sain isovanhemmilta vanhan isoisoenoni tekemän lipaston ja heidän vanhan puusepän tekemän sängyn. Molemmat ovat vieläkin käytössä. Myöhemmin pappa vielä kehui, että äiti on siinä sängyssä alulle laitettu!
Vierailija kirjoitti:
Kun muutin omilleni sain isovanhemmilta vanhan isoisoenoni tekemän lipaston ja heidän vanhan puusepän tekemän sängyn. Molemmat ovat vieläkin käytössä. Myöhemmin pappa vielä kehui, että äiti on siinä sängyssä alulle laitettu!
Ja sinä olet aina miettinyt siinä sängyssä seksiä harrastaessasi äitiäsi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet aina miettinyt siinä sängyssä seksiä harrastaessasi äitiäsi :)
En, vaan mummua ja pappaa!
Älä nyt ole naurettava. Nuori saa päättää kytlä ihan itse miten asuntonsa sisustaa, sillä ei ole mitään tekemistä minkään avunannon ja tukemisen kanssa.