Mun tuet laskee yli 200e/kk, en pärjää enää!! EN SAA halvempaa vuokra-asuntoa...Ensi kuussa ei sit ole varaa ruokaan...Luottotietoja ei ole
Miksi näin kurjistetaan heikoimmassa asemassa olevia???
Mulle jää ensi kuussa vain 240e yhteensä koko kuulle rahaa, kun normaalisti on jäänyt 470e.
Kela leikkaa "liian kalliin" vuokran takia, vaikka se ei edes ole kallis!!
JA HAEN KOKO AJAN HALVEMPAA ASUNTOA, MUTTA EN SAA!!!
Miten tämä voi oikeasti mennä näin? On kohta pakko varastaa ruokaa...
Kommentit (333)
Mikset saa? Minä saisin heti huomenna valita vaikka kymmenistä vuokranormin hintaisista asunnoista mieleiseni jos olisi tarve.
Pitääkö sun joka päivä ulista tätä samaa?! Minkä me sille mahdetaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne huhtikuussa muutu.
Muuttuhaan perustoimeentulotuki ja muut leikkaukset.
Asumistuki muuttuu vasta seuraavana tarkistuspäivänä, joka sekin on osalla huhtikuussa.
"Kela leikkaa "liian kalliin" vuokran takia, vaikka se ei edes ole kallis!!"
Hassusti sanottu 🙂 ei ole kallis, mutta sitä ei pysty kuitenkaan maksamaan ? Jos ja kun se on halpa ja edullinen vuokrakämppä niin mikä tuossa on se ongelma? Tarkoitatko että se ei ole kallis kunhan sen maksaa joku muu?
728 kpl alle 400€/kk löytyi vuokra-asunnot.com sivulta. Tuohan jo kohtuu vuokra. Että tuskinpa olet tosissaan hakenut.
Mitä uliset?
Tässä sulle halpa vuokrakämppä:
https://www.vuokraovi.com/vuokra-asunto/varkaus/kononpelto/kerrostalo/1…
Mitä olit noin puolitoista vuotta sitten mieltä siitä faktasta että moni joutui myymään asuntonsa kun sähkön hinta ja korot nousi ? Taisit naureskella vain kun keskituloiset joutui muuttamaan kodistaan. Näin kävi monelle tutulle kun asumiseen alkoi menemään se pari tonnia.
Tästä on nyt puoli vuotta puhuttu ja ihmisiä infottu ja aina vaan tulee yllätyksenä joillekin.
Taas se alkaa.