Aloitin juuri 6 keskustelua Tinderissä, vaikka kukaan ei niin hirveästi kiinnosta
Eli käytännössä tein kuten täällä aina neuvotaan, laskin rimaa.
Mut pakko jotain koittaa tehdä sen eteen että joskus joku löytyisi. Eipä noissa profiileissa vielä juuri mitään infoa ole, nii saattaahan sieltä joku ihan yllättää positiivisestikin.
Tähän mennessä yksi on vastannut yhdellä harvasanaisella viestillä, ja muut on vaan hiljaa. Katotaan kuin muijan käy, veikkaan et tuttua sooloilua on luvassa koko viikonlopuksi 😂
Eilen oli kiihkeää viestittelyä yhden miehen kanssa, mut hänkin hiljeni kuin iskusta. Siksi päätin nyt pistää isommin verkkoja vesille.
Onko kukaan yllättynyt positiivisesti, kun on ns antanut mahdollisuuden tilanteen kehittymiselle vaikka profiili ei ole herättänyt aivan suunnatonta kiinnostusta?
N42
Kommentit (60)
Olen ihan kyllästynyt Tinderiin, mistään ei tule ikinä mitään.
Miksi miehet on ihan siellä ihan tuppisuita?? Just toi mitä itsekin sanoit, useimmat ei vastaa ja joku ehkä muutamalla sanalla. Ja sitten miehet kitisee koko ajan, että naiset ei koskaan aloita keskusteluja eivätkä vastaa. Kyllä se on mun kokemuksella ihan toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet on ihan siellä ihan tuppisuita?? Just toi mitä itsekin sanoit, useimmat ei vastaa ja joku ehkä muutamalla sanalla. Ja sitten miehet kitisee koko ajan, että naiset ei koskaan aloita keskusteluja eivätkä vastaa. Kyllä se on mun kokemuksella ihan toisinpäin.
Noi lyhyesti vastaavat on niin ärsyttäviä!! Itse kirjoitat jonkun romaanin ja vastaukseksi tulee kolmen sanan viesti. Siinähän sitten ihmettelee kun lopetan keskustelun kokonaan.
Itse keskustelen vaan yhden kanssa kerrallaan, ja tässä aika on ns. rahaa.
Jos ei viikkoon saada tapaamista järjestettyä tai edes etäisesti luvattua, todennäköisyys tulla naisen toimesta ghostatuksi on 99% ja ei kannata jatkaa vaan poistaa osuma itse. jos tapaus on todella mielenkiintoinen, niin sitten erityistapauksissa voi ghostatuksi tulemisen uhallakin koittaa vielä toisen tai kolmannen viikon, mutta todella harvinaista.
Tinder on kuraa. Siellä pyörivät naisista joko polygaamiset, tai muulla tavoin oudot. Miehistä sitten isompi spektri, mutta hyvin pieni vähemmistö kerää kaikki matchit.
Nämä Tinderin alfamiehet voivatkin sitten pyörittää haaremia ihan miten tahtovat. Jutella kelle tahtovat, panna ketä tahtovat jne.
Vastaavasti naiset saavat niin valtavan määrän matcheja, että heidän on vaikea erotella joukosta niitä miehiä, joiden kanssa oikeasti haluavat jutella.
Silloin kun mä olen käynyt ensitreffeillä niiden ei-suosittujen Tinder-miesten kanssa, eivät he kuitenkaan ole halunneet tavata uudelleen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi lyhyesti vastaavat on niin ärsyttäviä!! Itse kirjoitat jonkun romaanin ja vastaukseksi tulee kolmen sanan viesti. Siinähän sitten ihmettelee kun lopetan keskustelun kokonaan.
Mua taas ahdistaa nää romaanin kirjoittajat.
Jos on aikaa, niin eihän tuo välttämättä huono veto ole. Sovi treffit suht nopsaan. Ehkä kirjallinen viestintä ei ole sulle niin kovin tärkeää ja livenä synkkaakin?
Itselleni oli tärkeimpiä kriteerejä, mutta kirjallisuudella ja ylipäätään teksteillä onkin iso rooli elämässäni, eli eri tilanne. Näin löysin puolisoni. Kaveri taas löyti elämänkumppaninsa täysin tekstittömästä profiiilista eli kukin tyylillään. Ja jos tarkoitit kuvia, niin nekin voi olla epäonnistuneita vaan. Älä heitä kirvestä kaivoon elämä hoitaa, pahempaakin on kuin yksi epäonnistunut tindermatch!
Vierailija kirjoitti:
Naiset on tuppisuita. Mä aloitan matchin jälkeen nopeasti keskustelun . Osa vastaa,osa päivän viiveellä, osa ei ikinä. Sit vastanneista osa vastaa lyhyesti , harva pidempiä viestejä. Suurin osa ei kysy ikinä mitään eikä ole aloitteellinen. Minä yritän saada keskustelua rullaamaan, mutta kaatuu usein siihen, että naiset häipyvät kesken viestittelyn ilman mitään syytä. Osa palaa samana päivänä takaisin, osa ei edes muutamaan päivään. Miten siinä kehenkään voi tutustua ja päästä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on tuppisuita. Mä aloitan matchin jälkeen nopeasti keskustelun . Osa vastaa,osa päivän viiveellä, osa ei ikinä. Sit vastanneista osa vastaa lyhyesti , harva pidempiä viestejä. Suurin osa ei kysy ikinä mitään eikä ole aloitteellinen. Minä yritän saada keskustelua rullaamaan, mutta kaatuu usein siihen, että naiset häipyvät kesken viestittelyn ilman mitään syytä. Osa palaa samana päivänä takaisin, osa ei edes muutamaan päivään. Miten siinä kehenkään voi tutustua ja päästä treffeille.
Tekoälynkin kanssa keskustelu on hedelmällisempää kuin monen tindernaisen, joka kohtapuolin alkaa tilittää eksistään sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Noi lyhyesti vastaavat on niin ärsyttäviä!! Itse kirjoitat jonkun romaanin ja vastaukseksi tulee kolmen sanan viesti. Siinähän sitten ihmettelee kun lopetan keskustelun kokonaan."
Minä sain kerran vastaukseksi, että kirjoititpas pitkään ja ei olisi tarvinnut tuollaista epistolaa laittaa!
Mies itse oli kysynyt että millainen nainen siellä on ja mitä etsin. Todella väsynyttä ja vaativaa! Mutta ajattelin laskea rimaa ja kirjoitin muutaman rivin, lyhyesti. Vastaus oli tuo, viestini ei tainnut miellyttää sisällöltään. Kuitenkin hän viikon päästä kysyi, minne katosin. Se suhde oli siinä ja hyvä niin 🙄
Ei ukot jouda vastaamaan. Miettivät miesyhteisöjen sisällä jäsenten hanureita ja sopivat kahvitreffejä. Kaks inkkeliä jäi foorumin sisällä kiinni homostelusta. Nousi kauhee haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen saattanut toimia noin, jos mies ei ole kiinnostanut sitä paria viestiä enempää.
P. S. Miehen kysymät tiedot löytyivät myös profiilistani. Oletin hänen haluavan lisätietoja ja kysyin tietysti itsekin, hän kun ei ollut kertonut paljoa. Syy selvä kaiketi. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Itse keskustelen vaan yhden kanssa kerrallaan, ja tässä aika on ns. rahaa.
Jos ei viikkoon saada tapaamista järjestettyä tai edes etäisesti luvattua, todennäköisyys tulla naisen toimesta ghostatuksi on 99% ja ei kannata jatkaa vaan poistaa osuma itse. jos tapaus on todella mielenkiintoinen, niin sitten erityistapauksissa voi ghostatuksi tulemisen uhallakin koittaa vielä toisen tai kolmannen viikon, mutta todella harvinaista.
Toihan on ihan hyvä logiikka, ja aika lailla noin mäkin olen toiminut. Joskus on ollut pari keskustelua yhtä aikaa osittain. Nyt vaan on mun markkina-arvoni laskenut, kun ei ketään näköjään kiinnosta jutella edes. Keväällä olisi voinut sanoa että miehet oli musta hyvinkin kiinnostuneita, nyt ei mitään. Kaikki löysivät kai jonkun ihanan kesänaisen, syksyä odotellessa! 😁
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitkät viestit ovat red flag.
M42
Avaisitko hieman? Mun mielestä aivan ihania.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ahdistaa nää romaanin kirjoittajat.
No, jokaiselle jotakin. Mä taas koen että niiden kautta tutustuu toiseen parhaiten. Jos laittaa jotain lyhyitä viestejä, keskustelu etenee paljon hitaammin, koska ainakaan mulla ei ole mielenkiintoa päivystää puhelimen ääressä viestittelemässä. Mielelläni laitan päivän aikana yhden tai kaksi pitkää viestiä, se riittää oikein hyvin.
En tiedä nettideittailusta kun en sovelluksia käytä, mutta tosielämässä olen monestikin ihastunut ihmiseen jonka olen tuntenut muutamia kuukausia niin että ei ole edes käynyt mielessä mitään romanttista henkilöä kohtaan.