Alkaako Jonne Aaron ja Lauri Tähkä ym. ikämiehet olla vähän nähtyjä lavoilla?
Pitävätköhän itse kuitenkin itseään vielä kovinakin staroina?
Kommentit (42)
Naisia alentavat ällöttävät "rakkausbiisejä" tekevät narsistit pois lavoilta! Jes!!
Eihän se ikä ole este, mutta se on, jos ei ole mitään tarjottavaa. Se pitäisi itse tajuta.
Suurimmalla osalla nykyartisteista tilanne on ihan sama, silloin pitäisi tajuta olla aloittamatta.
Kyllähän joku AC/DC vielä viimeisiä eläkekiertueita vetää, ja keski-ikäiset siitä jotakin iloa saavat.
Samaa mieltä, että nykyaikana nuo tietyt bändit ovat melko ahdistavia ainakin itsestäni. Nuoret ovat heränneet!
Tosi hienoa mun mielestä, että Jonnekin mennyt kihloihin ja rauhoittunut. Aika inhottavaa luettavaa hänenkin historiassaan, Tähkästä, Sillapäästä ja Dannysta puhumattakaan. Elastinen ok.
Olin kaverin bileissä, jossa yksi perusjamppa soitteli kitaraa ja oli kuin mikäkin stara, eli sitä se ihailu teettää noille ukoille, että pitävät itseään jotenkin yli muiden.
Että ehkä jatkaisin sävellys- ja sanoituspuuhia ja jättäisin lavat jo! Kunnialla!
Niin, maailmako on vain ahdasmielisiä nuoria varten? Rokata saa vielä vanhempanakin. Musiikki on vanha keksintö.
Nuoret ovat ovat heränneet että sinne lavalle voi nousta kuka vaan kuspää jolla ei tosiaan ole mitään tarjottavaa
Mitä väliä artistin iällä on? Tai sillä kauanko on keikkaillut? Hyvä artisti myy.
Mutta jos pitäisi joidenkin lopettaa esiintyminen, niin mun mielestä Erika Vikman, Abreu, Jari Sillanpää, Alangon veljekset , Mikko Alatalo saisivat lauleskella kotisuihkussa jatkossa.
Outo ketju. Ei kai sitä musiikkia pelkästään nuorille tehdä? Kai sitä on kaikkien oikeus kuunnella?
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ikä ole este, mutta se on, jos ei ole mitään tarjottavaa. Se pitäisi itse tajuta.
Suurimmalla osalla nykyartisteista tilanne on ihan sama, silloin pitäisi tajuta olla aloittamatta.
Kyllähän joku AC/DC vielä viimeisiä eläkekiertueita vetää, ja keski-ikäiset siitä jotakin iloa saavat.
AC/DC:n konsertin kuulijat olivat laajalla ikäskaalalla nuorimmat, jotka näin oli alakouluikäisiä ja vanhimmat reilusti eläkeikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ovat ovat heränneet että sinne lavalle voi nousta kuka vaan kuspää jolla ei tosiaan ole mitään tarjottavaa
Eivätkö nuoret yhtään tarkista etukäteen mitä ovat lähdössä katsomaan 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähkähän lopetti
Jatkaa eri nimellä!
Lähde?
Matti ja Teppo tai Kake Randelin /Danny on ikämiehiä
Vierailija kirjoitti:
Outo ketju. Ei kai sitä musiikkia pelkästään nuorille tehdä? Kai sitä on kaikkien oikeus kuunnella?
Ei, mutta kyse on populaarimusiikista. Sen kuuluu siirtyä ajoissa seuraavalle sukupolvelle. Muuten se ei elä täysillä ja uudistu tarpeeksi. Poppiin kuuluu tietty kierto ja vauhti, mitä ei saisi hidastaa. Valta on nuorilla, muusikkojen pitäisi hyväksyä se. Tämä ei koske välttämättä myyntiä, vaan puhutaan nimenomaan keikoista. Nuorille pitää antaa näkyvyyttä ja tukea uusia tähtiä.
Ja vttuun se autotune kun noita ei pysty kuuntelemaan aikuinen. Sompuilta pois mikrofoni, jos ei osaa laulaa ilman.
Jonne Aaronille Negative olisi ollut menestys. Olisi kannattanut panostaa siihen.
Pari vuotta sitten Tammerfesteillä Jonne Aaron esiintyi jo neljän tai viiden aikaan, yleisöä ei vielä juurikaan, laulajan ääni petti pahasti useamman kerran ja mietin lipukkeen hintaa. En usko että oli krapulassa ei vaan saanut ääntä riittämään.
Onko kohtuullinen hinta jos esiintyjä ei jaksa helteessä virittää tunnelmaa ja yleistunnelma vähän jopa myötähäpeää herättävä. Vanhat äijät lavalla tekee ihan markkinatunnelman.
Pelkkä NIMI ei enää riitä vaan pitää olla hyvä hommassaan, ei tosiaan huvita maksaa keikasta jos bändi esiintyy itselleen ja pitää yleisöä itsestäänselvyytenä! Ehkä Käärijä onkin niin hyvä kun on nöyrä ja esiintyy koko sydämestään. Antti Tuisku myös antoi kaikkensa.
Eikä ehkä niinkään se ikä vaan laatu. Kyllä Aaronilla ja Tähkälläkin fanit löytyy, mutta ihmettelen miksi joku heitä fanittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten Tammerfesteillä Jonne Aaron esiintyi jo neljän tai viiden aikaan, yleisöä ei vielä juurikaan, laulajan ääni petti pahasti useamman kerran ja mietin lipukkeen hintaa. En usko että oli krapulassa ei vaan saanut ääntä riittämään.
Onko kohtuullinen hinta jos esiintyjä ei jaksa helteessä virittää tunnelmaa ja yleistunnelma vähän jopa myötähäpeää herättävä. Vanhat äijät lavalla tekee ihan markkinatunnelman.
Tämä. Festareilla aina joku tämmönen karsea lämppäripappa vaikka voisi hyvin olla joku tuoreempi kasvo.
...eli kortistoon vaan, kuten kaikki muutkin ikääntyvät työelämässä?
Sitten voidaan huudella, että menkää töihin, koska syötte MINUN verorahoja?
Ei kai se ikä niinkään, vaan se löytyykö hommaan vielä aitoa intohimoa, syntyykö uutta musiikkia ja pystyykö nousemaan lavalle todellisesta tahdosta tehdä niin. Jos ei, on aika astua sivuun. Tai jos touhu ottaa enemmän kuin antaa.
Ymmärsin kyllä, mutta en itse kehtaisi esiintyä lämppärinä jos olisin joskus ollut urani huipulla. Eli tilaa uusille ja papat veks. Varsinkin kun kaikkien taustalla sekoilua ja häröilyä, pettämistä ym. Hyvä kun nuoret kuuntelevat erilaisia vaihtoehtoja, varsinkin naisartisteja ja loppuu nuorten naisten hyväksikäyttö ym.