Alkaako Jonne Aaron ja Lauri Tähkä ym. ikämiehet olla vähän nähtyjä lavoilla?
Pitävätköhän itse kuitenkin itseään vielä kovinakin staroina?
Kommentit (42)
Elastinen vielä yököttävään kolmikkoon
Niinpä!
Jotenkin omalla tavallaan säälittävää starailua. Alkaakohan tuossa iässä miettiä enemmän elämänarvojaan ja touhujaan, vai näkevätkö itsensä kuitenkin sellaisina kuin nuorempina?
Aaronilla muutama hassu keikka, joten alkaa olla aika papparainen.
Vierailija kirjoitti:
Tähkähän lopetti
Jatkaa eri nimellä!
Suhteellinen käsitys, kun viime kuussa Stadikalla esiintyi Metallica ja tänään Springsteen. Ei nuokaan ihan nuorimmasta päästä rockareita ole. Hyvin silti keräävät yleisöä.
Kestosuosikkeja.
Tietty fanittaja määrä.
Aivan samoin kuin Bruce Springsteenilla.
En vertaisi Metallicaan enkä Bruceen.... :'D
Vierailija kirjoitti:
Niinpä!
Jotenkin omalla tavallaan säälittävää starailua. Alkaakohan tuossa iässä miettiä enemmän elämänarvojaan ja touhujaan, vai näkevätkö itsensä kuitenkin sellaisina kuin nuorempina?
Kävin katsomassa Ratinassa AC/DC:n noin 14 vuotta sitten. Eivät olleet nuoria poikia, itse olin 44 v. 😌
Rollarit ovat kasikymppisiä. Tekevät töitä niin kauan kuin huvittaa ja on kysyntää. Ei musiikki ole pelkästään nuorten etuoikeus, ei tekijöiden eikä kuulijoiden.
Olen yhtä vanha joten minusta nuoria poikia vielä ja ura edessä. Mutta mitähän nuoret ajattelee?
Joskus mietin tätä, lähinnä silloin kun näkee jonkun vanhan bändin kännissä lavalla. Että onko tämä enää reilua kenellekään? Ukot kuolee viinaan ellei tipu lavalta ja nuoret joutuu katselemaan tuota.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä!
Joo, mutta ainapa festareiden järjestäjät käyttävät näitä. Ja lipunmyynti on taattu.
Eivät nuo itsestään ja väkisin voi mihinkään mennä esiintymään.
KUKA HEILLE SILLOIN MAKSAISI ?
Kyllä nää suomipapat ovat vähän ylimielisiä ja luulevat itsestään vähän liikoja ehkä kuitenkin. Esim. Danny.
Tähkässä kyllä ikä näkyy. Helposti käy kuusikymppisestä. Toinen puoli toki roikkunut jo kauan.
Suomalaisessa musiikissa on tällä hetkellä joku ihmeellinen alemmuustila. Nämä isot, aktiiviset, kotimaiset nimet alkavat poistua tai ovat jotenkin menettäneet kiinnostavuutensa. Tilalle on marssinut loputon litania pelkkiä etunimiä, joita ei erota toisistaan.
Itse toivon, että bändimusiikki kokisi renesanssin niin täällä kuin rajojen ulkopuolellakin.
Kyllä ainakin Aaron usein esiintyy "lämppärinä" paremmille nykyään. Harmi. Oma 40v.keikka oli mainio, koska Negative.
Kyllä mun mielestä ainakin Tähkä saa poistua, on niin itseään täynnä.
Jonne ja Elastinen menee, mutta eivät he nuorempia "säväytä"...keski-ikäiset rouvat yleisössä hihkuu lähinnä, mikä on toki ok.
Vierailija kirjoitti:
En vertaisi Metallicaan enkä Bruceen.... :'D
Huomaa, eri maat ja eri määrä maissa kansalaisia.
Etkä edes tajunnut kommentin pointtia. Kyse ei ollut kansainvälisyydestä,
Alkaa olemaan. Kuten moni muukin. Itse en enää edes Jenni Vartiaisesta jotenkin lämpene. Mennyttä aikaa.
Keitä nuo edes on?