Näkyykö sulla pakaroiden alaosat jalkojen välistä?
Kommentit (77)
Mutta minulla on kyllä hoikat reidet, johtunee varmaan siitä hyvät näkymät. Jos reiteni olisivat paksummat, niin ne peittäisivät näkymän siihen pakaran alaosaan joka pilkottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta minulla on kyllä hoikat reidet, johtunee varmaan siitä hyvät näkymät. Jos reiteni olisivat paksummat, niin ne peittäisivät näkymän siihen pakaran alaosaan joka pilkottaa.
Ei johdu, vaan siitä että sinulla on löysät ja roikkuvat pakarat.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin, mulla on niin iso muna että ei sen takaa meinaa reisiäkään erottaa.
Mulla ei näy edes polvet munan takaa.
Ei enkä ymmärrä miten perse voi näkyä etupuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Joillain helposti. Erikoista on vaan se, että perseen nimi kuitenkin on takapuoli. Takapuolen ei kuulu näkyä etupuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Yrittiköhän tämä kuvailla samanlaista vartaloa kuin sillä yhdellä hoikalla, pitkäsäärisellä tytöllä jota kuolattiin poikien kanssa lukiossa
Kun se seisoi jalat yhdessä tiukat farkut tai treenitrikoot jalassa niin reisien väliin jäi aukko josta näkyi läpi. Ehkä siitä olisi jossain kulmassa nähnyt ainakin toisen tiukoista pyöreistä pakaroista.
Kun sillä oli ohuet joogahousut jalassa pojat ymmärsivät millaista on olla kuuro kun näkee huulten liilkuvan mutta mitään ei kuulu.
Ei minulla tiukka takakontti, hyvät lihakset.
Suominaisella on stringit perseessä syvällä, ruskealla savisella värillä!
Näkyy ja olen hoikka ja timmi mm. Vatsalihakset näkyy ihan selkeästi. Tarkoittaako tää että pitää alkaa treenaamaan enemmän??
Ei taida olla mahdollista anatomian puolesta, ellei ole vammaa, kasvainta ym poikkeavaa?
Vierailija kirjoitti:
Näkyy ja olen hoikka ja timmi mm. Vatsalihakset näkyy ihan selkeästi. Tarkoittaako tää että pitää alkaa treenaamaan enemmän??
Mitäs jos treenaisit aivojasi, vähän vaikuttaisi olevan tarvetta?
Entä löytyykö ns. thighgap/reisirako? Seisot suorassa, jalat yhdessä niin ottaako reidet kiinni koko matkalta vai jääkö jonkinlainen väli?
Itsellä jää semmonen väli että kämmenestä neljä sormea mahtuu.
Suominaiset voisi pestä peppujaan nii ei haisisi kakka. Muuten kaikki hyvin
Vierailija kirjoitti:
Entä löytyykö ns. thighgap/reisirako? Seisot suorassa, jalat yhdessä niin ottaako reidet kiinni koko matkalta vai jääkö jonkinlainen väli?
Itsellä jää semmonen väli että kämmenestä neljä sormea mahtuu.
Eihän sulla silloin ole jalat yhdessä jos ne on erillään? Nyt en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset voisi pestä peppujaan nii ei haisisi kakka. Muuten kaikki hyvin
Ei ne pese, venäjätyyliin
En ole kyllin notkea ja taipuisa ottaakseni asiasta selvää. Eikä sen puoleen kyllä kiinnostakaan.
Tämä on helppo todentaa myös niin että seisot sivuttain peilin edessä ja laitat toisen kätesi pakaran alaosaan ja toisen kätesi "etuhaarukkaasi". Minulla ainakin pakaran ja reiden "liittymäkohta" on huomattavasti alempana kuin "etuhaarukka". Joten on erittäin normaalia että se pakaran alaosa myös pilkottaa sieltä jalkojen välistä kun seison todella kapeassa haara-asennossa.
Toki jos laitan selkäni ankkanotkolle, kuten nykyään muotia on, niin mitään ei näy.
No ne ylettyy siihen reiden yläosaan asti 😅