Näkyykö sulla pakaroiden alaosat jalkojen välistä?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Entä löytyykö ns. thighgap/reisirako? Seisot suorassa, jalat yhdessä niin ottaako reidet kiinni koko matkalta vai jääkö jonkinlainen väli?
Itsellä jää semmonen väli että kämmenestä neljä sormea mahtuu.
No nimenomaan tämä rako löytyy ja sieltä raosta ne pakaran alaosatkin hieman pilkottaa 😅
Suattas näkyy, mut pallit peittää näkyvyyven.
Ei, on terhakka ja kivikova perse 😌
Tää tarvii tarkistaa tänään. Melkein veikkaan, että näkyy. Palaan asiaan.
Minun perseeni on varsin ''epätimmi'' ja roikkuvakin, mutta ei sitä etupuolelle kyllä näy lainkaan vaikka minkälaisessa asennossa olisin :D Pakarathan sijaitsevat reisien yläpuolella, ei siinä keskellä edes ole mitään mikä voisi jalkojen välistä näkyä...
Mulle tuli heti mieleen kuva minkä näin juuri. Iltalehdessä juttu: "Kesha poseeraa bikineissä Kommentoi kipakasti kehorauhaa." Siinä toisessa kuvassa missä hän on lippis päässä on juuri sellainen mitä kuvittelen ap:n tarkoittavan.
Anteeks ku oon laiska av-mamma enkä jaksa linkittää.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli heti mieleen kuva minkä näin juuri. Iltalehdessä juttu: "Kesha poseeraa bikineissä Kommentoi kipakasti kehorauhaa." Siinä toisessa kuvassa missä hän on lippis päässä on juuri sellainen mitä kuvittelen ap:n tarkoittavan.
No juuri tuohon tyyliin minullakin näkyy!
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/b5abf6ca-a63c-47b5-9264-ed1f907f19c6
Sain tästä ketjusta hysteerisen hihityskohtauksen. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Tää tarvii tarkistaa tänään. Melkein veikkaan, että näkyy. Palaan asiaan.
No näkyyhän ne. On kyllä aika ohuet reidet ja ikää 44. Ehkä vois jotain pakarat treeniä tehdä.
Piti käydä pelaamassa, ei näy..vaikka vähän ylipainoinen, vanha enkä kovinkaan liikunnallinen. En usko että kenelläkään näkyy tai sitten en käsittänyt kysymystä
Mun mielestä nuorilla hoikahkoilla naisilla näkyy paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Piti käydä pelaamassa, ei näy..vaikka vähän ylipainoinen, vanha enkä kovinkaan liikunnallinen. En usko että kenelläkään näkyy tai sitten en käsittänyt kysymystä
Katso tuota aiempaa linkkiä, niin ei tarvitse sitten enää pitää uskon asiana että näkyykö joillain vai ei..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juuri tuohon tyyliin minullakin näkyy!
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/b5abf6ca-a63c-47b5-9264-ed1f907f19c6
Hyi.
Etupyypyy on tiellä.